Cody Gakpo (A)

Hmmm, ik vind hem niet Gakpo-achtig. Dan zie ik zo’n schot verre hoek voor me. Wat wel wat Gakpo-achtig was, is dat hij Salah niet aanspeelde. Dat is overigens ook niet het sterke punt van Salah. Desondanks wel een mooie en knappe goal!
Dat de bal niet aanspelen niet Salah's sterjste punt is en hij toch 123 assists of zijn naam heeft staan zegt wel iets over hoe goed die in andere dingen is.:unsure:

Natuurlijk moet Gakpo hem afleggen maar zolang je die bal erin schiet maakt dat niet uit.
 
Dat de bal niet aanspelen niet Salah's sterjste punt is en hij toch 123 assists of zijn naam heeft staan zegt wel iets over hoe goed die in andere dingen is.:unsure:
Ik heb Salah tot het vorige seizoen niet echt gevolgd. Vorig seizoen vind ik hem bij Liverpool erg egoïstisch. Of beter gezegd: te egoïstisch. Dat is beter.
 
Ik heb Salah tot het vorige seizoen niet echt gevolgd. Vorig seizoen vind ik hem bij Liverpool erg egoïstisch. Of beter gezegd: te egoïstisch. Dat is beter.
Ondertussen in huize Der Muzikant...
houd-me-tegen-maurice.gif
 
Bijzonder dat deze docu op Viaplay uit komt. Laat ik dat nu nog net hebben vanwege de F1.
We zullen het aanschouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan