Carlos Vinicius (A) Gehuurd van Benfica

Kies gewoon een vaste spits. Of dat nou Gotze is of Vinicius, maar kies nou voor vastigheid. Zahavi is niet goed genoeg dat is duidelijk, Vinicius is sterker aan de bal en maakt oorlog. Hij hoeft er geen 20 in te leggen, dat doen ze aan de zijkanten wel.

Daarna volgend jaar een echt goeie spits kopen, en dan kan Vinicius mooi fungeren als stormram.
Hopen dat Gilhaus nog wat in zijn netwerk heeft zitten, in huidige scouts heb ik nul vertrouwen.
 
Naast Zahavi moet PSV zeker ook zo snel mogelijk afscheid nemen van Vinicius, anders wordt het een blok aan onze been, anders wordt het een gevalletje Pereirro waar we zeker nog 2 jaar aan vast zullen zitten. Kortom, nu al het besluit nemen om niet verder met Vinicius te gaan na de zomer.
De vergelijking tussen Pereiro en Vinicius gaat m.i. helemaal mank. Vinicius mag de veters van Pereiro nog niet strikken.
Kies gewoon een vaste spits. Of dat nou Gotze is of Vinicius, maar kies nou voor vastigheid. Zahavi is niet goed genoeg dat is duidelijk, Vinicius is sterker aan de bal en maakt oorlog. Hij hoeft er geen 20 in te leggen, dat doen ze aan de zijkanten wel.

Daarna volgend jaar een echt goeie spits kopen, en dan kan Vinicius mooi fungeren als stormram.
Een stormram die niet kan koppen.
 
Eens naar zijn stats gekeken en terwijl hij meestal invaller is was (1334 min) hij toch om de 111 minuten bij een goal betrokken is geweest (6 goals + 6 assists). Vind ik toch geen slechte cijfers. Ja we verwachten meer. Maar zo kan ik wel meerdere spelers opnoemen. Vooral als je alles meeteld:

nieuwe omgeving
gekomen tijdens de pandemie
de nieuwe taal
misschien was zijn gezin pas laat bij hem?
zelf ook corona gehad
blessures
Toen de een paar wedstrijden op rij startte in de basis was die ook betrokken bij de meeste goals in de ED. Maarja als je hem constant sporadisch laat spelen, snap ik wel dat die er nooit echt helemaal in komt.
 
Eens naar zijn stats gekeken en terwijl hij meestal invaller is was (1334 min) hij toch om de 111 minuten bij een goal betrokken is geweest (6 goals + 6 assists). Vind ik toch geen slechte cijfers. Ja we verwachten meer. Maar zo kan ik wel meerdere spelers opnoemen. Vooral als je alles meeteld:

nieuwe omgeving
gekomen tijdens de pandemie
de nieuwe taal
misschien was zijn gezin pas laat bij hem?
zelf ook corona gehad
blessures
en niet vergeten het "" horizontale"" voetbal dat PSV nu speelt waardoor ja als spits moeilijk ruimte en kansen krijgt .......
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Eens naar zijn stats gekeken en terwijl hij meestal invaller is was (1334 min) hij toch om de 111 minuten bij een goal betrokken is geweest (6 goals + 6 assists). Vind ik toch geen slechte cijfers. Ja we verwachten meer. Maar zo kan ik wel meerdere spelers opnoemen. Vooral als je alles meeteld:

nieuwe omgeving
gekomen tijdens de pandemie
de nieuwe taal
misschien was zijn gezin pas laat bij hem?
zelf ook corona gehad
blessures
Normaal wel eens, maar gezien zijn waslijst aan clubs, en ook meteen gepresteerd in zijn eerste en enige seizoen in Engeland zal dat het niet zijn.
Gewoon 10 wedstrijden opstellen dus. Al is Zahavi beter. Je ziet nu het team beter presteren en Zahavi gaat scoren.
 
Normaal wel eens, maar gezien zijn waslijst aan clubs, en ook meteen gepresteerd in zijn eerste en enige seizoen in Engeland zal dat het niet zijn.
Gewoon 10 wedstrijden opstellen dus. Al is Zahavi beter. Je ziet nu het team beter presteren en Zahavi gaat scoren.
Een scorende Zahavi draagt daar wel aan bij, ja. Daar gaat het uiteindelijk wel om.
 
Waarschijnlijk vanwege onderstaand verhaal. (verplichte koopoptie)
Dit verhaal wordt dus nu nogmaals bevestigd door onze Portugese forum vriend. Verplichte optie tot koop dus. PSV kan geen kant op. Bedankt John. Een wisselspeler van PSV die EN 1,5 miljoen per jaar kost EN voor wie we straks 15 miljoen moeten neerleggen. Maar PSV schijnt geen geld te hebben…
 
Dit verhaal wordt dus nu nogmaals bevestigd door onze Portugese forum vriend. Verplichte optie tot koop dus. PSV kan geen kant op. Bedankt John. Een wisselspeler van PSV die EN 1,5 miljoen per jaar kost EN voor wie we straks 15 miljoen moeten neerleggen. Maar PSV schijnt geen geld te hebben…
Marco Timmer heeft meermaals aangegeven dat het echt niet zo is. Die jongen heeft het niet vaak mis.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Sorry wat staat er precies over de verplichte koop??
Er wordt geschermd met een verplichte koop voor 10mlj, maar nu zouden ze komende zomer m al voor 6mlj willen verkopen. Komt op mij wat typisch over. btw, doet jouw browser niet aan vertalen?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Er wordt geschermd met een verplichte koop voor 10mlj, maar nu zouden ze komende zomer m al voor 6mlj willen verkopen. Komt op mij wat typisch over. btw, doet jouw browser niet aan vertalen?
Ah oke thanx.
En nee. Volgens mij moet je toch zelf een account hebben en dan pas op “vertaling” klikken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan