Bryan Ruiz

Noem het maar simpel maar ik heb niet de neiging om een ingewikkeld verhaal te gaan verzinnen voor de domme keuzes die Ibi heeft gemaakt. Sportieve ambities zonder enig realiteitszin, zou je bedoelen. Waarom bleef hij na zijn eerste jaar daar nog hangen? En ook nadat hij was teruggekeerd van Schalke en hij weer fit werd, koos hij niet voor Sevilla maar bleef "voor zijn kansen"gaan bij Barca.
Ik denk niet dat Liverpool meer dan 3,5 miljoen p.j. had betaald aan hem. En hoezo zou hij hoger in de pikorde instappen als hij bij een team was gekomen met spelers als Gerard, Suarez en Sturrige? Op basis waarvan?
Als ik het niet beter wist dan zou ik denken dat niet Rob Jansen maar jij zijn adviseur bent geweest;)

Een goed verhaal steevast!
We kunnen niet in zijn hoofd kijken natuurlijk. We zien bepaalde zaken, uitspraken en keuzes mbt een speler en dan maken we onze analyses. Ik was zijn grootste fan maar begreep na zijn 2e jaar bij Barca nooit meer zijn keuzes.

Steevast zegt niet zo heel veel anders als ik hoor. Maar als ik het zeg ben ik ineenkeer zijn zaakwaarnemer :( Vuile racist :D
Ik zeg niet dat zijn keuzes realistisch waren, maar alles wijst erop dat geld niet de motivatie was. Hij was enorm trots dat hij de eerste Marokkaan in de geschiedenis was die bij het grote Barca mocht spelen. Dan snap ik wel dat je na een seizoen vol blessureleed besluit om voor je kansen te gaan. Overigens viel hij wel heel goed in tegen real met een assist. Ik zei trouwens ook niet dat hij hoog in de pikorde zou instappen bij Liverpool, maar wel hoger dan bij Barca. Op basis daarvan had een vergelijkbaar salaris als bij Barca zeker wel in gezeten. Je kunt hem hooguit verwijten dat hij naïef is geweest maar geen geldwolf.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Steevast zegt niet zo heel veel anders als ik hoor. Maar als ik het zeg ben ik ineenkeer zijn zaakwaarnemer :( Vuile racist :D
Ik zeg niet dat zijn keuzes realistisch waren, maar alles wijst erop dat geld niet de motivatie was. Hij was enorm trots dat hij de eerste Marokkaan in de geschiedenis was die bij het grote Barca mocht spelen. Dan snap ik wel dat je na een seizoen vol blessureleed besluit om voor je kansen te gaan. Overigens viel hij wel heel goed in tegen real met een assist. Ik zei trouwens ook niet dat hij hoog in de pikorde zou instappen bij Liverpool, maar wel hoger dan bij Barca. Op basis daarvan had een vergelijkbaar salaris als bij Barca zeker wel in gezeten. Je kunt hem hooguit verwijten dat hij naïef is geweest maar geen geldwolf.
:D
Je begon eerst met een kwalificatie en daar kan ik niet goed tegen:cool:
Maar je hebt gelijk, in principe zeggen onze vriend Steevast en jij eigenlijk hetzelfde.
 
Agreed, ik heb mijn berichten gewist, ze zijn te offtopic.
@Payam Deze zag ik als eerste en dus gebruikte ik die, maar er was niet de intentie om het naar jouw persoon te verleggen. Het was bedoeld over de media en alle berichten die hetzelfde verkondigen. Het was denk ik beter geweest om andere woorden te zoeken in artikels of berichten om hier te gebruiken, mee eens ?
Eens! Dank voor je uitleg. Ik raak telkens een beetje van streek als Ibi ter sprake komt:D (eigenlijk meer uit teleurstelling).
 
Je bedoelt onze Narsingh verkopen...toch? :cool:
En dat is een ander topic. ;)

Jammer dat het bij een quote niet zichtbaar is. Bedoelde als wijze van grapje Narsingh kopen van Cambuur. Staat er in het wit onder. Bij andere forums zijn witte delen bij quotes wel weer gewoon zichtbaar namelijk.
 
Je mag vinden wat je vindt. Ik hecht niet veel waarde aan jou kwalificaties richting mijn post.
Dat het zijn goed recht is, is ook weer zon open deurtje wat je intrapt. We discussiëren hier over allerlei gedragingen en keuzes van spelers, ook al is het hun goed recht om iets te zeggen c.q. te doen. Of doe jij dat nooit hier? .

1) ik geef zelden mijn mening over gedragingen en zeker zelden over keuzes van spelers. In ieder geval als het privé zaken betreft.
2) waarom je de post begint, zoals je hem begint is mij een raadsel en voegt weinig toe denk ik. Ik heb nooit de illusie gehad dat mijn mening heel belangrijk voor je is. Ik vind meningen van anderen wel leuk te lezen, anders kom ik niet op dit forum hier.
3) on topic: mbt ruiz zijn we het eens onzin discussie want past niet in profiel.
 
Laatst bewerkt:
PSV liep gewenste aanvaller mis: "Als trainer had ik daar wel een voorkeur voor"
PSV hoopte op de laatste dag van de transfermarkt toch nog op een nieuwe samenwerking met Bryan Ruiz. De Costa Ricaanse aanvaller bleek echter onhaalbaar voor de Eindhovense club.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...ainer-had-ik-daar-wel-een-voorkeur-voor-.html

Dat zal Narsingh niet zo erg vinden, dat dit niet doorgegaan is. Ruiz was natuurlijk niet gehaald voor de bank.
 
Afketsen transfer Ruiz gevalletje willekeur van FIFA

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/399...tm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Tja dat krijg je met die "laatste moment transfers". Dan moeten de clubs maar eerder hun zaakjes regelen. :puh:

Eens. Hoe meer uitzonderingen er worden toegestaan, hoe meer gebruik de clubs daarvan gaan maken. Gewoon 1 lijn trekken, en erover heen=jammer. "Ze dachten dat de deadline 3 dagen later was". Als ik denk dat ik 150 mag rijden, krijg ik ook een bekeuring. J
 
Eens. Hoe meer uitzonderingen er worden toegestaan, hoe meer gebruik de clubs daarvan gaan maken. Gewoon 1 lijn trekken, en erover heen=jammer. "Ze dachten dat de deadline 3 dagen later was". Als ik denk dat ik 150 mag rijden, krijg ik ook een bekeuring. J

Maak je zin eens af, ik ben benieuwd naar je antwoord. :D

OT: Misschien iets voor aankomende zomer voor PSV? :shifty:
 
Maak je zin eens af, ik ben benieuwd naar je antwoord. :D

OT: Misschien iets voor aankomende zomer voor PSV? :shifty:

J...ammer voor mij, had ik moeten opletten.

O.T.: Ja. Je ziet bij Guardado hoe belangrijk een stukje ervaring, een stukje voetbalintelligentie is. Bij vertrek van Depay zou je met hem wel weer een speler binnen halen die beslissend kan zijn in een wedstrijd. Die het winnende doelpunt maakt.
 
Geen ramp dat Spanje niet doorging, dan hij straks mooi weer naar Nederland. Want mocht Wijnaldum komende zomer vertrekken dan zou ik Ruiz aantrekken. Hij kan als schaduwspits maar ook als rechts- en linksbuiten uit de voeten. Prima combi met Luc natuurlijk.
 
Geen ramp dat Spanje niet doorging, dan hij straks mooi weer naar Nederland. Want mocht Wijnaldum komende zomer vertrekken dan zou ik Ruiz aantrekken. Hij kan als schaduwspits maar ook als rechts- en linksbuiten uit de voeten. Prima combi met Luc natuurlijk.

ruiz wordt niet meer beter. Heeft zijn beste tijd gehad. PSV moet, indien kampioen, weer groter gaan denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan