Bryan Ruiz

Gini

Aanvoerder
Edit Kronos:

Van PSV.nl:

PSV huurt Bryan Ruiz van Fulham

15 januari 2014 10:30

PSV huurt aanvaller Bryan Ruiz voor de rest van het seizoen van het Engelse Fulham. Dat meldt technisch manager Marcel Brands woensdag. De 28-jarige international uit Costa Rica zette vanochtend in het Philips Stadion zijn handtekening. Ruiz, eerder al medisch gekeurd, speelde eerder in de Eredivisie voor FC Twente waarmee hij in 2010 kampioen werd.

54d24320-034a-4163-b325-472258aac13e_Ruiz1314-shirt4682.jpg

Bryan Ruiz krijgt uit handen van Marcel Brands zijn eerste PSV-shirt.

Ruiz: “Ik zet me 100% in voor PSV”
PSV, Fulham en de speler maakten woensdagochtend in Eindhoven alles rond. Ruiz speelt dus tot en met het einde van dit seizoen voor PSV. “Ik ga mijn uiterste best doen voor PSV”, zei Ruiz in zijn eerste interview tegen PSV TV. “Ik weet nog dat elke wedstrijd tegen PSV een spannende strijd was, die alle kanten op kon. Maar nu zit ik in de andere kleedkamer en geef ik alles voor PSV. Ik heb goede herinneringen aan mijn periode bij FC Twente, maar ik ben een professional en ik zet me honderd procent in voor PSV om te bereiken wat we willen bereiken”, aldus Ruiz in uitstekend Engels. Hij krijgt bij PSV rugnummer 23.

Ruiz: “PSV heeft veel kwaliteit”
“Toen de kans zich voordeed, had ik interesse. Ik kijk er erg naar uit om te komen trainen”, zegt Ruiz, die niet spreekt van een oplossing maar van een kans. “Het klopt dat ik de laatste tijd niet veel speeltijd had bij Fulham, daarom zie ik dit als een grote kans voor mij. Ik wil mijn vertrouwen terugkrijgen, PSV helpen om het doel te halen door zo hoog mogelijk te eindigen en me voorbereiden op het WK. PSV heeft veel kwaliteit en we doen ons best om terug te komen bij de bovenste plaatsen”, zegt Ruiz, die volledig fit is. “Ik ben zeer gemotiveerd om te spelen voor PSV.”

2e5a1421-31dc-4bda-8c71-4a1338285ffc_Ruiz1314-shirt4681.jpg

Bryan Ruiz gaat bij PSV met het rugnummer 23 spelen.

Reactie Marcel Brands
Marcel Brands is verheugd met de komst van Ruiz. “Als je met de naam Bryan Ruiz komt, denk ik dat er weinig extra aankondiging nodig is. Ik ben er afgelopen zomer al mee bezig geweest, toen lukte het helaas niet. Deze winter hebben we weer een poging gewaagd en was het nog steeds moeilijk, totdat er vorige week licht in de tunnel kwam”, aldus Brands tegenover PSV TV. “Met 28 jaar is hij een speler met ervaring, hij is ook aanvoerder van het nationale team van Costa Rica en kent de Eredivisie. Hij heeft scorend vermogen en ik denk dat iedereen zo’n speler graag ziet in de competitie. Het contact dat we de afgelopen maanden hebben gehad en gehouden heeft wellicht geholpen en de doorslag gegeven. Als ik hem een beetje ken, weet ik dat hij kiest op zijn gevoel.” PSV heeft geen optie tot koop in de huurovereenkomst met Fulham. “Dat was voor nu te gecompliceerd, maar mogelijk in de nabije toekomst. Dit is de eerste stap, ik hoop dat er nog een tweede komt”, zegt Brands.






Originele openingspost transfergeruchtentopic:

Deze er ook maar even opgezet (er zullen nog wel veel transfergeruchten volgen de komende tijd).
Ik zou dit wel een prima aanwinst voor Psv vinden!

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/101526/psv-heeft-interesse-in-extwente-spits-bryan-ruiz
 
Deze er ook maar even opgezet (er zullen nog wel veel transfergeruchten volgen de komende tijd).
Ik zou dit wel een prima aanwinst voor Psv vinden!

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/101526/psv-heeft-interesse-in-extwente-spits-bryan-ruiz

Klasse speler , dus de verleiding is groot , maar met Depay , Narsingh , Jozefzoon en Bakkali veel spelers die met zijn komst minder snel kunnen rijpen. En garantie voor een top 3 klassering haal je niet binnen. Niet doen naar mijn mening
 
Klasse speler , dus de verleiding is groot , maar met Depay , Narsingh , Jozefzoon en Bakkali veel spelers die met zijn komst minder snel kunnen rijpen. En garantie voor een top 3 klassering haal je niet binnen. Niet doen naar mijn mening

Ook mijn mening. En dan doel ik vooral op Depay en Narsingh. Bakkali moet wekelijks met lagere druk spelen.
 
Klasse speler , dus de verleiding is groot , maar met Depay , Narsingh , Jozefzoon en Bakkali veel spelers die met zijn komst minder snel kunnen rijpen. En garantie voor een top 3 klassering haal je niet binnen. Niet doen naar mijn mening

Ook mee eens. PSV moet zich eerst eens richten op een goede spits. Op de overige posities hebben we, mits blessurevrij, voldoende kwaliteit.
 
Klasse speler , dus de verleiding is groot , maar met Depay , Narsingh , Jozefzoon en Bakkali veel spelers die met zijn komst minder snel kunnen rijpen. En garantie voor een top 3 klassering haal je niet binnen. Niet doen naar mijn mening
Niet nodig denk ik. Hoewel een fantastische speler, zou je dan een speler binnenhalen die het beleid wat dit jaar is ingezet weer gelijk doen ontkrachten. Indien er geen ernstige blessures komen hebben we hem niet nodig.
 
Ik dacht dat hij bij Fc Twente ook wel een tijdje in de spits had gespeeld?
Niet nodig denk ik. Hoewel een fantastische speler, zou je dan een speler binnenhalen die het beleid wat dit jaar is ingezet weer gelijk doen ontkrachten. Indien er geen ernstige blessures komen hebben we hem niet nodig.
 
Ook mee eens. PSV moet zich eerst eens richten op een goede spits. Op de overige posities hebben we, mits blessurevrij, voldoende kwaliteit.

Ruiz stond garant voor doelpunten, was creatief en stelde anderen in staat om te scoren. Ik zou het geweldig vinden.
 
Ruiz stond garant voor doelpunten, was creatief en stelde anderen in staat om te scoren. Ik zou het geweldig vinden.

Ruiz speelde hangend op rechts. Voor die positie hebben we Park, Narsingh, Jozefzoon en Bakkali. Beetje teveel van het goede om daar Ruiz nog bij te halen. Hij zou ook als 10 kunnen fungeren, maar als aanvallende middenvelders hebben we Wijnaldum en Maher al. Ik zou ook eerder een spits halen dan een type-Ruiz.

Om eerlijk te zijn zou ik op dit moment vooral voor een backup voor de CV-positie gaan, en Zanka van de hand doen, en een goede backup en concurrentie-versterking voor het aanvallende middenveld halen als vervanger voor Toivonen. Een spits twijfel ik echt over, nu Locadia het toch een beetje lijkt te kunnen. Ik wil hem eigenlijk wel een half jaar het volledige vertrouwen geven.
 
Ruiz speelde hangend op rechts. Voor die positie hebben we Park, Narsingh, Jozefzoon en Bakkali. Beetje teveel van het goede om daar Ruiz nog bij te halen. Hij zou ook als 10 kunnen fungeren, maar als aanvallende middenvelders hebben we Wijnaldum en Maher al. Ik zou ook eerder een spits halen dan een type-Ruiz.

Om eerlijk te zijn zou ik op dit moment vooral voor een backup voor de CV-positie gaan, en Zanka van de hand doen, en een goede backup en concurrentie-versterking voor het aanvallende middenveld halen als vervanger voor Toivonen. Een spits twijfel ik echt over, nu Locadia het toch een beetje lijkt te kunnen. Ik wil hem eigenlijk wel een half jaar het volledige vertrouwen geven.

De positie van cv heeft ook dringend behoefte aan versterking. Park kan een linie terug vallen, en Ruiz kan ook centraal. Niet als aanspeelpunt, maar zich iets terug laten vallend.
 
Anderlecht is afgehaakt voor Ruiz omdat hij financieel niet haalbaar is.
Word voor ons ook een probleem denk ik.
 
Anderlecht is afgehaakt voor Ruiz omdat hij financieel niet haalbaar is.
Word voor ons ook een probleem denk ik.

Het budget van PSV is groter dan dat van Anderlecht, of in ieder geval de begroting.

Ik vraag me ook af of Ruiz in Nederland wel voor een andere club dan FC Twente wil voetballen.
 
De posities waar Ruiz uit de voeten kan zijn in mijn ogen al goed gevuld, ik zie liever versterking aan de linkerkant mocht Willems nog een geblesseerd raken. Tamata maakte destijds een niet al te beste indruk op mij! Een CV voor de breedte kan ook geen kwaad!
 
De posities waar Ruiz uit de voeten kan zijn in mijn ogen al goed gevuld, ik zie liever versterking aan de linkerkant mocht Willems nog een geblesseerd raken. Tamata maakte destijds een niet al te beste indruk op mij! Een CV voor de breedte kan ook geen kwaad!

Ik zie liever versterking aan de linkerkant zonder dat Willems geblesseerd raakt.:D
Ruiz hoeft echt niet. Wel een spits a la Kezman, waarna we Locadia een half jaar aan RKC uitlenen.
Wat kan Ruiz in godsnaam toevoegen bij ons, behalve dan het aantal schwalbes opvoeren?
 
Ik zie liever versterking aan de linkerkant zonder dat Willems geblesseerd raakt.:D
Ruiz hoeft echt niet. Wel een spits a la Kezman, waarna we Locadia een half jaar aan RKC uitlenen.
Wat kan Ruiz in godsnaam toevoegen bij ons, behalve dan het aantal schwalbes opvoeren?

Doelpunten? Assists? Creativiteit?
 
Doelpunten? Assists? Creativiteit?

+1 !!! In ieder geval maakt Ruiz in het shirt van PSV in de 2e helft van het seizoen meer doelpunten dan Locadia en Matavz bij elkaar...die overtuiging heb ik wel bij Brian Ruiz ! En dan heb ik het nog niet eens over zijn assists en creativiteit.....
 
Van zaakwaarnemer van mijn neefje, die wilde mijn neefje(juventus) voor verhuur bij psv onderbrengen, maar psv management gaven aan dat ze al bijna rond zijn over een speler van fullham.
 
Van zaakwaarnemer van mijn neefje, die wilde mijn neefje(juventus) voor verhuur bij psv onderbrengen, maar psv management gaven aan dat ze al bijna rond zijn over een speler van fullham.

Nu ben ik wel benieuwd wie jouw neefje is. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan