Bryan Ruiz

Ruiz was toch een van de sterren van het WK. Dus als hij niet in het profiel zou passen dat ze hem daarom niet halen zou dat het domste ooit zijn. Zeker nu hij misschien terug wilt. :eehh:
 
Ik vind het met name 'dom' om de keuzes van een ander als 'dom' te bestempelen (zeker in deze kwestie). Ibi hee blijkbaar andere uitgangspunten genomen voor zinn keuzes dan jij zou doen. Zijn goed recht lijkt me.
Je mag vinden wat je vindt. Ik hecht niet veel waarde aan jou kwalificaties richting mijn post.
Dat het zijn goed recht is, is ook weer zon open deurtje wat je intrapt. We discussiëren hier over allerlei gedragingen en keuzes van spelers, ook al is het hun goed recht om iets te zeggen c.q. te doen. Of doe jij dat nooit hier?
De keuzes van Ibi om maar te blijven hangen bij Barca omdat hij elders minder verdiende is een domme keuze van een topsporter van destijds 26 jaar die de hele wereld nog voor zich had. Korte termijn denken en pakken wat je nu pakken kunt, dat doen de topspelers pas vanaf hun 30e. Maar goed de vraag is of Ibi een echte topper was. Mentaal gezien iig niet.
 
Je mag vinden wat je vindt. Ik hecht niet veel waarde aan jou kwalificaties richting mijn post.
Dat het zijn goed recht is, is ook weer zon open deurtje wat je intrapt. We discussiëren hier over allerlei gedragingen en keuzes van spelers, ook al is het hun goed recht om iets te zeggen c.q. te doen. Of doe jij dat nooit hier?
De keuzes van Ibi om maar te blijven hangen bij Barca omdat hij elders minder verdiende is een domme keuze van een topsporter van destijds 26 jaar die de hele wereld nog voor zich had. Korte termijn denken en pakken wat je nu pakken kunt, dat doen de topspelers pas vanaf hun 30e. Maar goed de vraag is of Ibi een echte topper was. Mentaal gezien iig niet.

Maar hoe weet jij zeker dat dat zijn beweegreden was om bij Barca te blijven?
 
Maar hoe weet jij zeker dat dat zijn beweegreden was om bij Barca te blijven?

Ik weet het ook niet zeker hoor. Ik zag alleen dat clubs als Valencia en Sevilla serieuze interesse hadden nadat hij weer terug kwam van die blessure vorig jaar. Toch wou hij opnieuw voor zijn kansen gaan bij Barca, gaf hij aan. Wat zou dan anders zijn beweegredenen zijn geweest dan dat hij nooit 3 miljoen p.j. zou krijgen van die clubs? Want kansen kreeg hij niet, hij werd zelfs verhuurd aan Schalke toen Barca niet eens goed presteerde. Wanneer krijg je dan kans bij zo een club? Later weer verhuurd aan Olympiakos. Het is of het verhaal van die ezel die zich... Of hij kiest gewoon voor geld. Omdat ik hem nou ook niet zooo dom ingeschat (dat ie dan wel kansen zou krijgen) ga ik er van uit dat het hem dus om zijn salaris ging.
 
Waarom blijven we er ook pagina's lang over zeiken, dom dit, arrogant dat, het geld, met Messi trainen.. Je kan het is 1 of 2 keer zeggen maar op den duur word het er echt niet duidelijker op ofzo. Als Afellay volgende week invalt en dit in het nieuws komt, dan gaan we het hele verhaal vast weer een paar keer van voor af aan gaan horen, dat mag, maar voor mij is het persoonlijk dan niets nieuws
Ibi heeft het er zelf naar gemaakt, hij maakt zijn eigen keuzes, het is problematisch en jammer en misschien ook helemaal niet, maar zo slecht zal die jongen het echt niet hebben, en dan kijk ik met name naar zijn bankrekening.
Zeiken? Praat voor jezelf, wil je? ;)
Zijn naam wordt geopperd en daar komen reacties op. Je stelde geen vragen en hoef je daarom ook niet te reageren met : het wordt niet duidelijker ofzo.
En niemand heeft gezegd dat ie het slecht heeft. Raar dat jij de discussie over de sportieve keuzes van iemand beantwoord met hoeveel diegene op zijn banrekenig heeft staan.....
 
Ik weet het ook niet zeker hoor. Ik zag alleen dat clubs als Valencia en Sevilla serieuze interesse hadden nadat hij weer terug kwam van die blessure vorig jaar. Toch wou hij opnieuw voor zijn kansen gaan bij Barca, gaf hij aan. Wat zou dan anders zijn beweegredenen zijn geweest dan dat hij nooit 3 miljoen p.j. zou krijgen van die clubs? Want kansen kreeg hij niet, hij werd zelfs verhuurd aan Schalke toen Barca niet eens goed presteerde. Wanneer krijg je dan kans bij zo een club? Later weer verhuurd aan Olympiakos. Het is of het verhaal van die ezel die zich... Of hij kiest gewoon voor geld. Omdat ik hem nou ook niet zooo dom ingeschat (dat ie dan wel kansen zou krijgen) ga ik er van uit dat het hem dus om zijn salaris ging.

Duidelijk. Mijn gevoel was: In de eerste instantie leek het er voor mij op dat hij niet wist wat hem overkwam toen hij naar Barca ging en bij dat beste elftal van de wereld mocht behoren. Hij leek er enorm van onder de indruk, alleen het trainen met die jongens gaf hem een groot gevoel van status, ook al was hij niet meer dan een aanhangsel voor die selectie. Zijn spel reflecteerde dit ook, je zag niks frivools van hem zoals we bij PSV wel van hem zagen; geen gedurfde acties, niks. Wanneer hij daar zijn schamele minuutjes mocht maken leek hij meer op een Daley Blind; een doorsnee verbindingsspeler die alleen maar op safe speelt en saaie balletjes breed en terug uit geeft. Dat is het beeld van hem wat mij is bijgebleven. Na zijn blessure is het er natuurlijk niet beter op geworden allemaal, maar ik heb nooit het idee gehad dat hij een geldwolf was; meer dat hij voor dat eergevoel leefde. "Ik ben Barcelona-speler." Zo plaats ik ook zijn minachting voor al die andere clubs. Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Duidelijk. Mijn gevoel was: In de eerste instantie leek het er voor mij op dat hij niet wist wat hem overkwam toen hij naar Barca ging en bij dat beste elftal van de wereld mocht behoren. Hij leek er enorm van onder de indruk, alleen het trainen met die jongens gaf hem een groot gevoel van status, ook al was hij niet meer dan een aanhangsel voor die selectie. Zijn spel reflecteerde dit ook, je zag niks frivools van hem zoals we bij PSV wel van hem zagen; geen gedurfde acties, niks. Wanneer hij daar zijn schamele minuutjes mocht maken leek hij meer op een Daley Blind; een doorsnee verbindingsspeler die alleen maar op safe speelt en saaie balletjes breed en terug uit geeft. Dat is het beeld van hem wat mij is bijgebleven. Na zijn blessure is het er natuurlijk niet beter op geworden allemaal, maar ik heb nooit het idee gehad dat hij een geldwolf was; meer dat hij voor dat eergevoel leefde. "Ik ben Barcelona-speler." Zo plaats ik ook zijn minachting voor al die andere clubs. Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten.
Een goed verhaal steevast!
We kunnen niet in zijn hoofd kijken natuurlijk. We zien bepaalde zaken, uitspraken en keuzes mbt een speler en dan maken we onze analyses. Ik was zijn grootste fan maar begreep na zijn 2e jaar bij Barca nooit meer zijn keuzes.
 
Even heel iets anders: Boca heeft een bod van 5 miljoen uitgebracht op Ruiz. Geaccepteerd door Fulham.
 
Jij ziet liever Boljevic?
Niet dat hij beter is dan Ruiz maar ik vind het uberhaupt een onzin-gerucht, het hele verhaal over Ruiz: psv zoekt een speler achter Narsingh, die het niet erg vindt om een half jaar de rol van een invaller op zich te nemen. Ruiz kan dat nooit zijn.
 
Niet dat hij beter is dan Ruiz maar ik vind het uberhaupt een onzin-gerucht, het hele verhaal over Ruiz: psv zoekt een speler achter Narsingh, die het niet erg vindt om een half jaar de rol van een invaller op zich te nemen. Ruiz kan dat nooit zijn.
Precies het antwoord dat ik wilde hebben ;)
 
@Phillip Cocu: Met 1 keer posten was mijn post ook al duidelijk geweest.
Als je dat gezeik vindt en mijn quotes daarbij gebruikt dan reageer ik daarop. Over Ibi werden er vragen gesteld en die beantwoordde ik, alleen je vond dat we daarmee moesten stoppen, althans dat ik daarmee moest stoppen. Dit terwijl anderen vragen aan mij stelden. Gek he dat ik dan zeg dat je niet hoeft te reageren?
Het salaris of geld noemde ik als zijnde een keuze boven de sportieve keuze. Je komt out of the blue vertellen dat het niet zo slecht met hem gaat, met zijn bankrekening dan. Alsof we ons daarover zorgen maakten.....
 
Ik gebruik jouw quotes pas nadat jij reageert op mijn reactie die na aanleiding van die van Steevast was, dat was pas nadat ik het gedoe gezeik vond. Dit was een Triggerpunt voor mij om de hele discussies uit het andere topic aan te halen. Niet om het zo nodig over je vragen en je antwoorden te hebben. Waarom je zo aangesproken voelt en het balletje zo graag bij mij neer wilt leggen is me dan ook een raadsel.
Maak dat er dan maar van ja "dat we moesten stoppen" dit soort onzin komt iig niet uit mijn mond.
En oja 1 keer quoten is genoeg ? Alsof jij nooit verkeerd quote.. , jouw quote kwam door een technische fout per ongeluk drie keer in mijn bericht voor, maar toen ik dit zag had ik dit meteen rechtgezet, ik vind het wel apart dat je er over gaat beginnen terwijl het verdwenen is.
Om bij jouw laatste opmerking te beginnen: toen ik je post zag had je hem nog niet veranderd. Dus....
Je reageerde op Steevast maar gebruikte mijn zinnen om het vervolgens te kwalificeren als gezeik. Nou, beste Ricardo oordeel maar zelf zou ik zeggen.
De bal neerleggen bij jou zou ik nooit doen: voor ik het weet komt er weer een Manolev-achtige voorzet waar ik niets mee kan:puh:
 
Heren, laten we discussie normaal houden en niet te veel op de man spelen. Dit topic is niet de plek om elkaar aan te spreken op elkaar's postgedrag.
Als jullie elkaar nog iets willen mededelen, kan dat via PM. Verder offtopic-berichten worden verwijderd.

Dus verder of Ruiz graag - die blijkbaar uiteindelijk niet komt.
 
Heren, laten we discussie normaal houden en niet te veel op de man spelen. Dit topic is niet de plek om elkaar aan te spreken op elkaar's postgedrag.
Als jullie elkaar nog iets willen mededelen, kan dat via PM. Verder offtopic-berichten worden verwijderd.

Dus verder of Ruiz graag - die blijkbaar uiteindelijk niet komt.
Eens.
Ruiz: komt niet.
 
Heren, laten we discussie normaal houden en niet te veel op de man spelen. Dit topic is niet de plek om elkaar aan te spreken op elkaar's postgedrag.
Als jullie elkaar nog iets willen mededelen, kan dat via PM. Verder offtopic-berichten worden verwijderd.

Dus verder of Ruiz graag - die blijkbaar uiteindelijk niet komt.

Agreed, ik heb mijn berichten gewist, ze zijn te offtopic.
@Payam Deze zag ik als eerste en dus gebruikte ik die, maar er was niet de intentie om het naar jouw persoon te verleggen. Het was bedoeld over de media en alle berichten die hetzelfde verkondigen. Het was denk ik beter geweest om andere woorden te zoeken in artikels of berichten om hier te gebruiken, mee eens ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan