Boy Waterman

Zoet ligt volgens mij nog vast tot in ieder geval 2014. Daarbij wilde Zoet ook zelf graag verhuurd worden, en is hij pas 20 jaar. Van enige rancune richting PSV is totaal geen sprake! Herhaaldelijk wordt volgens mij gezegd dat hij de toekomstige eerste doelman van PSV is.

Anyways, Waterman of Sinouh.. Ik zou voor Sinouh gaan. Heeft zich prima gemanifesteerd afgelopen jaar, ligt goed in de groep... Bij Waterman moet je dat nog maar afwachten.
Misschien wel goed als Waterman zo eens in de zoveel tijd even Wijnaldum of Bouma een flinke klap op de neus geeft. Wat heeft dat goede gedoe van Sinouh ons nou geholpen?
 
WATERMAN_BOY.jpg


Lichte_blessure_AZ_2195681h.jpg



Halen en hem er dan tegen AZ inzetten, het verschil tussen Esteban en Waterman zullen ze waarschijnlijk niet zien dus zullen de spitsen denken: 'Ooh shit wat hoe kom ik nou weer in de verdediging' Dan lopen ze naar hun eigen doel en dan worden ze helemaal gek omdat daar Esteban ook weer staat :)
 
Prima oplossing lijkt me zo. Kunnen we Sinouh niet houden als derde keep? Misschien gaat hij wel akkoord met een lagere salaris. Je kunt hem er maar bij hebben. En Bertrams kan gewoon bij de jeugd blijven keepen. Alsof een derde keeper echt aan het keepen komt.

Dus extra reden om een jonge keeper als 3e keeper te hebben.. want een 3e keeper komt zelden aan spelen toe in het eerste. Totaal doelloos om Sinouh in dat geval te houden.

Sinouh reageert zwaar onprofessioneel. Waterman prima als 2e keeper. Met verhalen dat Sinouh goed in de groep ligt kan ik weinig.
 
Is er zoveel kwaliteitsverschil dan tussen Waterman en Sinouh? Ik denk dat dat wel meevalt. Waterman is jonger en kun je langer aan je binden. Echter komt volgend seizoen Zoet weer terug naar Eindhoven en heb je 2 goede keepers. Ik kan niet in het bolletje van Brands kijken maar ik kan de verklaring nog niet echt vinden.

Overigens eens. Heel erg onprofessioneel van Sinouh om zo te twitteren(ondanks dat hij echt alles twittert).
 
:cool:
zoiets horen je mensen niet uit de pers te vernemen vind ik...wel zo netjes omdat eerst met mensen persoonlijk af te kaarten. Dat is bij kleine bedrijfjes al netjes, laat staan bij PSV.
Maar goed...

Als Sinouh volgend seizoen nog PSV onder contract zou staan, heb je gelijk. Maar dat is dus niet zo. PSV kan dus met nieuwe keepers praten wat het wil.
 
:cool:
zoiets horen je mensen niet uit de pers te vernemen vind ik...wel zo netjes omdat eerst met mensen persoonlijk af te kaarten. Dat is bij kleine bedrijfjes al netjes, laat staan bij PSV.
Maar goed...

Waterman is niet vastgelegd, er is sprake van interesse. Dat ga je als PSV zijnde toch niet aankaarten bij Sinouh...
 
waterman komt, sinouh eruit ik vind het prima, psv heeft het recht dit te doen. Alleen hadden ze kunnen laten weten dat er mogelijk een andere keeper komt. PSV heeft de vrijheid om te gaan zoeken naar een andere, jongere doelman, net zoals sinouh het recht heeft om te gaan praten bij andere clubs dan psv. Volgend jaar komt zoet mogelijk terug, dan gaan uitmaken wie de nieuwe eerste keeper wordt.
 
Is er zoveel kwaliteitsverschil dan tussen Waterman en Sinouh? Ik denk dat dat wel meevalt. Waterman is jonger en kun je langer aan je binden. Echter komt volgend seizoen Zoet weer terug naar Eindhoven en heb je 2 goede keepers. Ik kan niet in het bolletje van Brands kijken maar ik kan de verklaring nog niet echt vinden.

Overigens eens. Heel erg onprofessioneel van Sinouh om zo te twitteren(ondanks dat hij echt alles twittert).

Waterman was bij AZ eerste keus, Sinouh 2e keus.

Sinouh heeft behalve bij RKC nergens in de basis gespeeld. Waterman heeft bij AZ, de Graafschap en Aachen als eerste keeper gespeeld.

Sinouh heeft in 19 seizoenen 166 wedstrijden gespeeld. Waterman in 9 seizoenen 100.

Dus op basis daarvan lijkt Waterman toch de betere keeper. Ik ben persoonlijk nooit gecharmeerd geweest van de komst van Sinouh. Het is hem niet gelukt om ergens eerste keeper te worden behalve bij RKC. Het is een redelijke keeper voor een middenmotor niet meer dan dat.
 
Laatst bewerkt:
Waterman was bij AZ eerste keus, Sinouh 2e keus.

Sinouh heeft behalve bij RKC nergens in de basis gespeeld. Waterman heeft bij AZ, de Graafschap en Aachen als eerste keeper gespeeld.

Sinouh heeft in 19 seizoenen 166 wedstrijden gespeeld. Waterman in 9 seizoenen 100.

Dus op basis daarvan lijkt Waterman toch de betere keeper. Ik ben persoonlijk nooit gecharmeerd geweest van de komst van Sinouh. Het is hem niet gelukt om ergens eerste keeper te worden behalve bij RKC. Het is een redelijke keeper voor een middenmotor niet meer dan dat.

Ten tijde van zijn Jong Oranje periode keepte Waterman zeer behoorlijk. Daarna is hij wat mij betreft wat afgezakt. Het zal toch ook een financiële kwestie zijn dat er geen volwaardige "top" keeper wordt aangetrokken. Bowden zal er blij mee zijn.
 
Nou mijn voorkeur ligt nog steeds bij Sinouh. Maar als ie dan toch weg moet (weet niet waarom) vind ik Waterman een redelijke oplossing. Liever Sinouh dus, maar als het niet anders kan dan Waterman.
 
De enige reden dat ze hem moeten halen is omdat hij transfervrij is, dan kunnen ze hem volgend jaar met winst doorverkopen.
 
Hij heeft dit seizoen 47 goals doorgelaten in 30 wedstrijden, best indrukwekkend als je je realiseert dat de nummer 7 (1.FC Union Berlin) 58 tegengoals heeft gekregen.
Trouwens Aachen is gedegradeerd dit seizoen, ze zijn 17de geworden.
 
Hoe het precies zit, dat weten we niet. Ik denk dat het een financiële zaak is. PSV moet bezuinigen omdat het weer niet de CL heeft gehaald. En misschien hebben ze tegen Sinouh wel gezegd dat ie kon blijven tegen een lager salaris. Misschien heeft Sinouh dat geweigerd. Wie het weet mag het zeggen.
 
Ik denk dat men dit doet als een soort van Hommage aan de Reus! En terecht, vroeger op het veldje was ik er altijd als de kippen bij om te roepen 'ik ben waterreus'.
 
hoor hier veel over financiele kwestie maar vrees dat waterman op het moment meer zal verdienen dan Sinouh? weet het niet zeker, maar heb zo'n gevoel

beetje google

22 Mei 2012 - PSV heeft een oogje laten vallen op Boy Waterman. ... Struikelblok vormt diens gewenste salaris, dat hoger ligt dan de club wil betalen

en een hoop gedoe over salaris dat de grrafschap niet kon betalen. denk niet dat Sinouh de hoofdprijs verdient.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan