Borussia Dortmund - PSV | Woensdag 13 maart | Eindstand 2-0 (Uitgeschakeld)

Ja heel leuk ja. Daarom komt de top dus niet voor Peter Bosz. Verder spelers als Bakayoko die niks kan en een Luuk waar je niks aan hebt in dit soort wedstrijden. Plus een Mauro die net aan niveau Heracles aantikt en een Til waar je alleen in balbezit wat mee kan en de uitschakeling is een feit. Deze ploeg moet echt doorgeselecteerd worden want ook in de competitie gaat het allemaal niet meer vanzelf. Leuk maar 3 gelijke spelen maar die zijn wel behaald in 3 van de laatste 8 wedstrijden.
Een coach die eerlijk zegt "mijn plan werkte niet". Wat een verademing! Zelfkritiek, de belangrijkste voorwaarde voor groei, die hij ook op zijn spelers lijkt over te brengen gezien interviews.

Tientallen coaches hadden deze week een plan wat niet werkte maar hielden liever hun mond dicht. Of het lag aan het veld, scheids, inzet, en andere smoezen. Of zagen het gewoon niet.

Nee laat Peter maar gewoon open analyses geven. De beste coach die we in jaren hebben gehad.
 
Een coach die eerlijk zegt "mijn plan werkte niet". Wat een verademing! Zelfkritiek, de belangrijkste voorwaarde voor groei, die hij ook op zijn spelers lijkt over te brengen gezien interviews.

Tientallen coaches hadden deze week een plan wat niet werkte maar hielden liever hun mond dicht. Of het lag aan het veld, scheids, inzet, en andere smoezen. Of zagen het gewoon niet.

Nee laat Peter maar gewoon open analyses geven. De beste coach die we in jaren hebben gehad.
Het enige verwijt dat ik 'm maak is dat ie vrij laat in de eerste helft de boel heeft aangepast. En ik hoop ook dat ie heeft gezien dat Guus Til op dit niveau niet kan. Hij had achteraf ongetwijfeld gekozen voor hoe hij na de rust ging spelen..
 
Het enige verwijt dat ik 'm maak is dat ie vrij laat in de eerste helft de boel heeft aangepast. En ik hoop ook dat ie heeft gezien dat Guus Til op dit niveau niet kan. Hij had achteraf ongetwijfeld gekozen voor hoe hij na de rust ging spelen..
Hij zei in een interview dat hij wilde bijsturen maar geen enkele speler hem hoorde 😅
 
Hij zei in een interview dat hij wilde bijsturen maar geen enkele speler hem hoorde 😅
Dan had ie ook eerder de wissel Til Lozano kunnen doen. Het was na een kwartier wel duidelijk dat Til de zwakke schakel op het middenveld was.
 
Hoewel ik eigenlijk nog niet bezig wil zijn met volgend jaar want ja we gaan nu maar eens lekker kampioen worden, vind ik wel dat je er nu al alles aan moet doen om Dest voor volgend jaar vast te leggen, ik vond Dest de beste speler op het veld omdat eigenlijk alles bij hem begon door zijn enthousiasme en dreiging, als hij niks deed leek het wel alsof het team stilstond, ik had zelfs de gedachte om Bakayoko te wisselen voor van Aanholt zodat Dest op de positie van lozano kon. :)

Boszbal is Boszbal door het enthousiasme en techniek van spelers, Haal je dit weg dan krijg FdBoer-Bal wat je europees prima kan verkopen maar het ziet er gewoon niet zo leuk uit..
Vond je Dest zo goed? Aanvallend was-ie wel ok, maar verdedigend vond ik hem eerlijk gezegd niet echt opgewassen tegen Malen.
 
Ik sta echt versteld van sommige reacties hier, haha. "De lat ligt te laag." enzo. Beste vrienden, de laatste kwartfinale die PSV gehaald heeft was 2008. De laatste keer CL was notabene 7 jaar geleden..
Ja, er had meer in gezeten gisteravond. Maar we zijn niet af gegaan, alleen bij Arsenal uit. En dit is überhaupt pas de 2e wedstrijd van 't seizoen die we verliezen.

We draaien het allerbeste seizoen in jaren, misschien wel het beste PSV sinds 2007. Laten we vooral gewoon heel erg genieten. Ik heb genoten gisteravond hoe wij ons op Europees topniveau hebben laten zien.
Helemaal mee eens tot je laatste zin.
Ik heb wel genoten van de ambiance en hoe dicht we er tegenaan zaten, kan niet genieten van het resultaat, het kwartje had net anders kunnen vallen. Maar ook genoeg meevallers gehad in CL dit seizoen.
 
Helemaal mee eens tot je laatste zin.
Ik heb wel genoten van de ambiance en hoe dicht we er tegenaan zaten, kan niet genieten van het resultaat, het kwartje had net anders kunnen vallen. Maar ook genoeg meevallers gehad in CL dit seizoen.
Zelfs in deze wedstrijd, waarbij er nog een goal op een centimeter werd afgekeurd. Toen dacht ik wel dat we hem nog zouden pakken, maar helaas.

Volgend jaar (zeker) weer een kans. Nu het kampioenschap binnen halen.
 
Zelfs in deze wedstrijd, waarbij er nog een goal op een centimeter werd afgekeurd. Toen dacht ik wel dat we hem nog zouden pakken, maar helaas.

Volgend jaar (zeker) weer een kans. Nu het kampioenschap binnen halen.
Luuk had natuurlijk de mega kans om de verlenging eruit te slepen.
 
Zelfs in deze wedstrijd, waarbij er nog een goal op een centimeter werd afgekeurd. Toen dacht ik wel dat we hem nog zouden pakken, maar helaas.

Volgend jaar (zeker) weer een kans. Nu het kampioenschap binnen halen.
Volgend jaar cl. Geen idee of het nu gunstig of ongunstig is met dat nieuwe format. Het is voor mij allemaal nogal vaag. Maar goed terugkijkend op dit Europese jaar ben ik zeer tevreden. 12 wedstrijden gehad en van veel van die 12 echt genoten! Nu in een rechte lijn naar de titel en een aantal biertjes op de markt.
 

Niet onterecht deze kritiek.
Ik zag een psv wat alles heeft gegeven in de tweede helft. De eerste helft word je overlopen door klasse.

Dan mag je best je uitsupporters bedanken. Prima ook dat die je opvrolijken naar een klein feestje. Het is zuur want er waren kans om te winnen. Aan de andere kant heeft dit psv ook een knappe prestatie geleverd. We zijn ook geen man city.

Als we kansloos verloren hadden dan was het een ander verhaal. Of als er geen strijdlust was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan