Binnenlandse Politiek

Gewoon met ja of nee beantwoorden. Locatie, een middelgrote stad in het Westen van Nederland, dat mist er nog wel bij.

De wijk is niet van belang in deze, is de huurprijs correct ja of nee.
Dr mist wel meer voor het bepalen van de huurprijs. Maar ook als je gaat aanvullen ga je geen zwart wit ja nee krijgen. Ben geen woningdeskundige.

Vraag mij ook hard af waarom je mij die hoek in wil duwen. Heb nergens aangegeven dat ik voor of tegen de wetgeving ben bij mijn weten.
 
.

De huurprijs is normaal in deze tijd maar je bent wel een huisjesmelker. Dat 1400 euro in deze tijd normaal is maakt het nog niet normaal. Gebruik maken van de woningnood.

De huurprijs die ik hier noem is verre van een extreme prijs. Deze prijs was voor de Corona tijd al aan de goedkope kant. Datzelfde huis gaat nu door de nieuwe wetgevingen weg voor ruim meer dan2000 per maand.

Dr mist wel meer voor het bepalen van de huurprijs. Maar ook als je gaat aanvullen ga je geen zwart wit ja nee krijgen. Ben geen woningdeskundige.

Vraag mij ook hard af waarom je mij die hoek in wil duwen. Heb nergens aangegeven dat ik voor of tegen de wetgeving ben bij mijn weten.

Ik probeer een duidelijk antwoord te krijgen. Je draait ervan weg, het heeft niets te maken met wel of geen expert te zijn. Het is gewoon een vraag die je prima naar jouw eer en geweten kan beantwoorden.
 
De huurprijs die ik hier noem is verre van een extreme prijs. Deze prijs was voor de Corona tijd al aan de goedkope kant. Datzelfde huis gaat nu door de nieuwe wetgevingen weg voor ruim meer dan2000 per maand.



Ik probeer een duidelijk antwoord te krijgen. Je draait ervan weg, het heeft niets te maken met wel of geen expert te zijn. Het is gewoon een vraag die je prima naar jouw eer en geweten kan beantwoorden.
Dan ben je gewoon een sukkel dat je het zo goedkoop in de verhuur gooit 😂
 
De huurprijs die ik hier noem is verre van een extreme prijs. Deze prijs was voor de Corona tijd al aan de goedkope kant. Datzelfde huis gaat nu door de nieuwe wetgevingen weg voor ruim meer dan2000 per maand.



Ik probeer een duidelijk antwoord te krijgen. Je draait ervan weg, het heeft niets te maken met wel of geen expert te zijn. Het is gewoon een vraag die je prima naar jouw eer en geweten kan beantwoorden.
De waarde van een woning wordt door veel meer zaken bepaald dan de door jou aangeleverde specificaties. Wijk, plaats, straat. Afwerking en “status” van de woning en verzin zo nog maar 10 criteria.

Je bent gewoon een huisjesmelker als je een Sywerd van de Linden bent: een extreem hoge winstmarge op een slecht product.
 
De waarde van een woning wordt door veel meer zaken bepaald dan de door jou aangeleverde specificaties. Wijk, plaats, straat. Afwerking en “status” van de woning en verzin zo nog maar 10 criteria.

Je bent gewoon een huisjesmelker als je een Sywerd van de Linden bent: een extreem hoge winstmarge op een slecht product.
Mondkapjesmelker dan..
 
De huurprijs die ik hier noem is verre van een extreme prijs. Deze prijs was voor de Corona tijd al aan de goedkope kant. Datzelfde huis gaat nu door de nieuwe wetgevingen weg voor ruim meer dan2000 per maand.



Ik probeer een duidelijk antwoord te krijgen. Je draait ervan weg, het heeft niets te maken met wel of geen expert te zijn. Het is gewoon een vraag die je prima naar jouw eer en geweten kan beantwoorden.
Ja en ik geef aan dat ik de expertise niet bezit en dat deze vraag aan mij stellen werkelijk nog kant nog wal raakt. Vanuit mijn werk weet ik wel dat het gewoon kul om op de enkele specificaties die jij noemt een prijs te baseren.
 
De fuck, dat is verkocht voor 510K? Laat maar, de illusie dat ik ooit een normaal huis ga kunnen kopen is verdampt.
 
Los van of de discussie of het huisjesmelken of dat de prijs marktconform is: 1400 euro kale huur voor een simpel rijtjeshuis met dito tuin is volslagen belachelijk.
Nou, Ik weet niet waar het pand van Teamspirit staat maar hier betaal je dat bedrag voor een appartementje met een klein balkon..
 
Nee, ik vind 1400 Euro voor een huis met tuin helemaal niet zoveel.. Als daar tweeverdieners wonen dan is dat echt niet veel. 700 p.p. netjes toch..
1400 kale huur he, daar komt nog een shitload aan kosten bij waardoor je al gauw op 1000 pp aan woonlasten zit.

Ja, ik zou het ook kunnen betalen, maar een beetje sparen en leuke dingen doen wordt lastig. En ik heb geen slechte baan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan