Binnenlandse Politiek

Als de relatie tussen bedreigingen aan de schrijver Salmon Rushdie en die aan de gekozen politicus Geert Wilders je niet bekend is laat ik deze "discussie" maar voor wat het is.
 
Als de relatie tussen bedreigingen aan de schrijver Salmon Rushdie en die aan de gekozen politicus Geert Wilders je niet bekend is laat ik deze "discussie" maar voor wat het is.
Mooi. Want de vergelijking met Wilders sloeg sowieso nergens op.
 
Iemand door de knieschijven schieten en families uiteen zien spatten door de toeslagenaffaire is best vergelijkbaar.
Precies hetzelfde inderdaad. En hoezo is Kaag verantwoordelijk voor de toeslagenaffaire? Wilders heeft de fraudewet mede bedacht. Tussen het schieten op knieschijven door.
 
Dat vind ik dus niet. De toeslagen affaire is totale onkunde en naïviteit van bestuurders en door iemands knieschijven schieten is pure kwaadaardigheid. Allebei heel verkeerd hoor, maar wel met een andere intentie.
Alsof hij echt meent dat ze door de knieschijven geschoten moeten worden. Dat is de beeldspraak.
 
Alsof hij echt meent dat ze door de knieschijven geschoten moeten worden. Dat is de beeldspraak.
Gek hé dat ie bedreigd wordt. Hoe kunnen mensen daarom toch boos worden. Als iemand roept mijn knieschijven kapot te willen schieten nodig ik ze meestal uit voor een gebakje..
 
En zo is de nieuwe pensioenwet erdoor.
Niemand weet hoe het gaat uitpakken maar de Senaat zegt maar alvast ja.
Vinden we het raar dat het vertrouwen in de overheid afneemt?

En dan lezen we dat het huidige stelsel niet meer van deze tijd zou zijn?
Alsof gebrek aan gezond verstand, aan respect voor andermans mening, aan zorg voor ouderen wel van deze tijd zouden zijn.
Had de overheid maar besloten eerst iets aan die gebreken te gaan doen.
 

Dissident GroenLinks-Statenlid Fernald heeft spijt van stem op Volt​


Het Zuid-Hollandse Statenlid Debora Fernald van GroenLinks dat gisteren bij de Eerste Kamerverkiezingen niet op haar eigen partij stemde, heeft daar spijt van. "Ik dacht dat het geen impact zou hebben, ik ben er een beetje beduusd van", zegt ze in een interview met de NOS.

o.O

Te dom om statenlid te zijn. :ROFL: :lmao:
 

Dissident GroenLinks-Statenlid Fernald heeft spijt van stem op Volt​


Het Zuid-Hollandse Statenlid Debora Fernald van GroenLinks dat gisteren bij de Eerste Kamerverkiezingen niet op haar eigen partij stemde, heeft daar spijt van. "Ik dacht dat het geen impact zou hebben, ik ben er een beetje beduusd van", zegt ze in een interview met de NOS.

o.O

Te dom om statenlid te zijn. :ROFL: :lmao:
Wel een beetje hè…
 

Dissident GroenLinks-Statenlid Fernald heeft spijt van stem op Volt​


Het Zuid-Hollandse Statenlid Debora Fernald van GroenLinks dat gisteren bij de Eerste Kamerverkiezingen niet op haar eigen partij stemde, heeft daar spijt van. "Ik dacht dat het geen impact zou hebben, ik ben er een beetje beduusd van", zegt ze in een interview met de NOS.

o.O

Te dom om statenlid te zijn. :ROFL: :lmao:
Intelligentie maakt tegenwoordig niet meer uit. Kijk naar de statenleden van fvd..
 
Terug
Bovenaan Onderaan