Binnenlandse Politiek

Hop, piepstem roept in de 2e kamer dat het oproepen van Thierry tot burgerlijke ongehoorzaamheid goed is, want de 2e wereldoorlog kwam tot stand door gehoorzaamheid. Wat een eikel.

Vera waarschuwt

Meneer gaat door,

Vera schorst, heeft een gesprek met piepstem

Meneer gaat weerdoor.

Vera schorst weer

Piepstem geeft nu de mainstreammedia de schuld, is een applausmachine en een schoothondje.
 
Nummer 2 van de FvD, Gideon v Meijeren, lulhannes 1e klas. Eng figuur die te weinig moederliefde heeft gekend, danwel en teveel eisende vader had waardoor hij nu een foutief soort bewijsdrang heeft.
Vind het onnodig de vergelijkingen die hij maakt maar laat hem gewoon uitspreken. Baudet en Wilders werden vaak genoeg vergeleken met Hitler en toen hoorde je niemand.
 
Dact ik al. Kom snel mrt een filmpje die jij dan weer mag nuanceren.
Nee, die ga ik dan niet nuanceren, das net zo beroerd. Overigens, als ik google kom ik dit soort aantijgingen wel tegen maar niet binnen een 2e kamerdebat. Wel dit soort zaken op twitter, deels van politici deels van andere personen.
 

Wieringa for president!

Rake woorden aan het adres van m.n. Rutte en zn grandioos gebrek aan visie en leiderschap, wat juist zo hard nodig is nu.

Heerlijke column.
 
Rutte zal wel weer zeggen dat het niet kan, maar de regels aanpassen, ho maar .....:braak:
Nee, het kan dus volgens de regels maar het is niet wenselijk. Dat meneer dit soort niet wenselijke dingen toelaat omdat het binnen de regels is terwijl hij beter gedrag heeft beloofd is een ander punt.
 
Ooit gingen mensen in de TK zitten om het landsbelang te dienen.
Met een ideaal voor ogen.
Thans blijkbaar om daarna snel te solliciteren bij het meest lucratieve bedrijf... :(
Ik heb er nog niet zoveel moeite mee. Die mensen mogen daarna toch ook weer aan het werk
 
Terug
Bovenaan Onderaan