Binnenlandse Politiek

Was vanmiddag wat onduidelijkheid over het wel/niet aanwezig zijn van Willem Engel op de kieslijst van VSN (Vrij en Sociaal Nederland).

Ben er ff ingedoken, wat de slotsom is is dat VSN het zelf ook niet weet en dat VSN in tweeën gesplitst lijkt te zijn door de aanwezigheid van Engel. Afgelopen middag was er een rechtzaak onder het motte wil de echte VSN nu opstaan.
 
Hier ook een primeur: ik kan eindelijk eens op een vrouw gaan stemmen. Siggie it is. Toppertje vind ik dat, hoewel ik inderdaad ook sympathie heb voor Omtzigt.
Ik ga gewoon even een twee maanden oude post quoten, maar ik vind het de moeite waard. Ik ben namelijk absoluut geen D66-fan, maar wat een topvrouw is dit. Na de boeiende NPO documentaire toch wat scherper op gaan letten en ik kan niet anders zeggen dat dit het soort persoon is dat je aan de macht wil hebben. Zal helaas niet veel meer worden dan een coalitiepartner, want laten we eerlijk zijn, het gaat gewoon weer VVD met CDA, D66 en CU/GL/PvdA worden, maar ik snap waarom jij het premium Siggie fan-membership hebt aangeschaft. Mooi en vooral zeer kundig mens.
 
Ik ga gewoon even een twee maanden oude post quoten, maar ik vind het de moeite waard. Ik ben namelijk absoluut geen D66-fan, maar wat een topvrouw is dit. Na de boeiende NPO documentaire toch wat scherper op gaan letten en ik kan niet anders zeggen dat dit het soort persoon is dat je aan de macht wil hebben. Zal helaas niet veel meer worden dan een coalitiepartner, want laten we eerlijk zijn, het gaat gewoon weer VVD met CDA, D66 en CU/GL/PvdA worden, maar ik snap waarom jij het premium Siggie fan-membership hebt aangeschaft. Mooi en vooral zeer kundig mens.
Fanboy.
 

Wat mij betreft een helderder kieswijzer, kan aan t einde kijken per thema en de weergave is voor mij duidelijk dan een gewoon lijstje zoals bij t AD.

Hmm ik vond het wel vrij vreemd, van de 4 stellingen over klimaat heb ik 1 rechts standpunt en 3 linkse standpunten. Als ik op het einde filter op klimaat lijkt het alsof ik extreem rechts ben en heel ver van de linkse partijen afzit.
 
Hmm ik vond het wel vrij vreemd, van de 4 stellingen over klimaat heb ik 1 rechts standpunt en 3 linkse standpunten. Als ik op het einde filter op klimaat lijkt het alsof ik extreem rechts ben en heel ver van de linkse partijen afzit.
Ja, ik garandeer geen 100% accuratesse, daarbij weet je zeker dat jij het partijprogramma van die partijen kent, of alleen de oneliners in de pers? (kan el eens wat verschil door optreden)
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Ik ga gewoon even een twee maanden oude post quoten, maar ik vind het de moeite waard. Ik ben namelijk absoluut geen D66-fan, maar wat een topvrouw is dit. Na de boeiende NPO documentaire toch wat scherper op gaan letten en ik kan niet anders zeggen dat dit het soort persoon is dat je aan de macht wil hebben. Zal helaas niet veel meer worden dan een coalitiepartner, want laten we eerlijk zijn, het gaat gewoon weer VVD met CDA, D66 en CU/GL/PvdA worden, maar ik snap waarom jij het premium Siggie fan-membership hebt aangeschaft. Mooi en vooral zeer kundig mens.
Ik ben ook om.

Ben al jaren lid van GroenLinks, maar begin me steeds meer te ergeren aan Klaver.

Dat gelul van jongeren 10.000 euro geven is domme retoriek waar veel mensen op afknappen.

En dat GL vorige keer weggelopen is bij de onderhandelingen, heb ik Klaver zeer kwalijk genomen. Leuk die linkse principes, maar je moet soms ook een goede verkiezingsuitslag kunnen uitbuiten door deel te nemen en klimaat en milieu op de kaart te zetten. Zo zonde.

Ben ook net lid geworden van de Kaag-fanclub.
Goede minister volgens mij ook, op Buitenlandse zaken.
 
Ik ga gewoon even een twee maanden oude post quoten, maar ik vind het de moeite waard. Ik ben namelijk absoluut geen D66-fan, maar wat een topvrouw is dit. Na de boeiende NPO documentaire toch wat scherper op gaan letten en ik kan niet anders zeggen dat dit het soort persoon is dat je aan de macht wil hebben. Zal helaas niet veel meer worden dan een coalitiepartner, want laten we eerlijk zijn, het gaat gewoon weer VVD met CDA, D66 en CU/GL/PvdA worden, maar ik snap waarom jij het premium Siggie fan-membership hebt aangeschaft. Mooi en vooral zeer kundig mens.

Welke documentaire is dat?
Ben wel nieuwsgierig geworden. Want het artikel waar we 2 maanden terug het over hadden vond ik haar dus niet bepaald sterk uit de hoek komen.
 
Ik ben ook om.

Ben al jaren lid van GroenLinks, maar begin me steeds meer te ergeren aan Klaver.

Dat gelul van jongeren 10.000 euro geven is domme retoriek waar veel mensen op afknappen.

En dat GL vorige keer weggelopen is bij de onderhandelingen, heb ik Klaver zeer kwalijk genomen. Leuk die linkse principes, maar je moet soms ook een goede verkiezingsuitslag kunnen uitbuiten door deel te nemen en klimaat en milieu op de kaart te zetten. Zo zonde.

Ben ook net lid geworden van de Kaag-fanclub.
Goede minister volgens mij ook, op Buitenlandse zaken.
Snap ik volledig. Ik heb regelmatig GroenLinks gestemd, maar ik kan mij wel vinden in jouw kritiek. Los van Klaver zou ik dit keer sowieso niet op GroenLinks stemmen (als ik zeg waarop wel, dan word ik hier gelyncht).

D66 vind ik echt een nietszeggende partij. Een soort progressieve kruising tussen de VVD en de PvdA. En aangezien de PvdA voor mij al als extreemrechts aanvoelt, kan ik helaas niet op Tante Sigrid stemmen. Maar wel een prachtig mens waarvan ik echt geloof dat zij het beste met het land voor heeft. Betrouwbaar, extreem veel kennis van zaken, kundig en sympathiek. Maar dat laatste is wellicht ook haar valkuil. Ik weet niet hoe erg zij bestand is tegen de vieze spelletjes van Geert, Thierry en Jesse, die vooral met oneliners allerlei vieze showtjes voor de bühne opvoeren, terwijl zij gewoon beleid wil voeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan