Binnenlandse Politiek

Het is een beetje een nieuwe lichting. Ben er opzich wel positief op. Qua bekendheid zijn Dilan en Tamara aanwezig. Bente en Sophie zullen voor het grote publiek wat minder bekend zijn maar hebben toch zeker een groot potentieel.

Opzich vind ik de andere partijen niet per se bekendere namen hebben. Of je moet met de partij zelf goed bekend zijn. Maar natuurlijk een vertrek van kroonprins Klaas Dijkhof is relatief lastig op te vangen. Hij was toch vrij geliefd binnen VVD stemmers.
Vaak zie je ook bewindslieden op de lijst. Nu maar 2, als ik het goed heb.
 
Vaak zie je ook bewindslieden op de lijst. Nu maar 2, als ik het goed heb.
Klopt inderdaad. Maar bijv. een Wiebes zou denk ik op de lijst niet echt iets toevoegen na de huidige incidenten.

Verder zijn Barbara Visser en Sander Dekkers er niet bij. Beide natuurlijk wel 'bekend' maar ik denk voor de meeste kiezers niet per se namen die hun iets zal zeggen. Cora Nieuwhuizen stond bij de vorige verkiezingen ook niet op de lijst. Dus dat is daarin geen verassing. Stef Blok was natuurlijk al gestopt maar is uit 'nood' toch nog teruggekeerd.

Ik vind trouwens het fenomeen lijstduwer echt belachelijk. Als je een stemmentrekker bent, moet je ook de kamer in. Eigenlijk zouden de zetels binnen een partij ook verdeeld moeten worden naar het aantal stemmen. Of gebeurt dat ook (zonder het halen van 1/150 van het aantal stemmen)?
Mee eens. Hoewel, iedere partij heeft wel een lijstduwer tegenwoordig. Opzich verwacht je toch niet dat hun in kamer gaan.
Maar ik vind het persoonlijk ook altijd overdreven.
 
Het is een beetje een nieuwe lichting. Ben er opzich wel positief op. Qua bekendheid zijn Dilan en Tamara aanwezig. Bente en Sophie zullen voor het grote publiek wat minder bekend zijn maar hebben toch zeker een groot potentieel.

Opzich vind ik de andere partijen niet per se bekendere namen hebben. Of je moet met de partij zelf goed bekend zijn. Maar natuurlijk een vertrek van kroonprins Klaas Dijkhof is relatief lastig op te vangen. Hij was toch vrij geliefd binnen VVD stemmers.
Barf, Dilan. Die vind ik bijna even verschrikkelijk als onze lieve Annabel. Bijna dan, want Annabel spant wel de kroon en doet in elk geval uitspraken die vele malen kwalijker zijn. Dilan heeft of iets verschrikkelijks meegemaakt binnen haar culturele kringen of ze verkoopt haar ziel omdat ze een bepaald verdienmodel heeft ontdekt. Ondertussen louter de geëmancipeerde/overgeïntegreerde sufkut uithangen, zonder echte inhoud, als het maar over de rug van moslims gaat. Kots.
 
Barf, Dilan. Die vind ik bijna even verschrikkelijk als onze lieve Annabel. Bijna dan, want Annabel spant wel de kroon en doet in elk geval uitspraken die vele malen kwalijker zijn. Dilan heeft of iets verschrikkelijks meegemaakt binnen haar culturele kringen of ze verkoopt haar ziel omdat ze een bepaald verdienmodel heeft ontdekt. Ondertussen louter de geëmancipeerde/overgeïntegreerde sufkut uithangen, zonder echte inhoud, als het maar over de rug van moslims gaat. Kots.
Die gaat geen voorkeurstem krijgen van Brainz. :ROFL:
 
Barf, Dilan. Die vind ik bijna even verschrikkelijk als onze lieve Annabel. Bijna dan, want Annabel spant wel de kroon en doet in elk geval uitspraken die vele malen kwalijker zijn. Dilan heeft of iets verschrikkelijks meegemaakt binnen haar culturele kringen of ze verkoopt haar ziel omdat ze een bepaald verdienmodel heeft ontdekt. Ondertussen louter de geëmancipeerde/overgeïntegreerde sufkut uithangen, zonder echte inhoud, als het maar over de rug van moslims gaat. Kots.
En zij is ook nog een echte Ajacied.
 
Dilan, wat een verschrikkelijk inhoudsloze vrouw. Een roeptoeter die meer bij de SP past dan bij een fatsoenlijke middenpartij. Polariserend en alleen op zoek naar scoren. En dan ook nog de Calimero uithangen als ze het haar uitkomt ( dat ze aangevallen wordt door DENK ( net zo afschuwelijk) omdat ze een Joodse man heeft). Dat zei ze alleen maar om de stemmen van de Joodse gemeenschap. Een sensatiezoeker.
De VVD heeft sowieso heel weinig mensen met echt verstand van zaken. Die Cora van Nieuwenhuizen is net zo inhoudsloos en dat zeg ik uit ervaring... Wibes, de voorgangers van Grapperhaus bij justitie enz. De enige die wel goed kon meekomen was Melanie Schultz. Een leuke vrouw die haar dossiers goed kende.
 
En dan ook nog de Calimero uithangen als ze het haar uitkomt ( dat ze aangevallen wordt door DENK ( net zo afschuwelijk) omdat ze een Joodse man heeft). Dat zei ze alleen maar om de stemmen van de Joodse gemeenschap. Een sensatiezoeker.
Opzich ben ik het je wel mee eens dat ik Dilan inhoudelijk niet zo sterk vind en vrij populistisch vind over komen.

Alleen vind ik haar niet een calimero om de aanvallen van DENK te benoemen. Dat is toch juist goed? Denk namelijk dat ze dit niet alleen benoemd om stemmen te krijgen maar juist om dit in de openbaarheid te leggen. Wat ook gebeurde bij andere kamerleden die hier last van hadden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En op de dag dat de avondklok in ging dacht de lokale afdeling van 50plus dat dit wel een logische tweet was.


Geen idee hoe ik dit moet zien, willen ze ons laten nadenken dat t nu wel meevalt, of springen ze op de Van Haga trein door te insinueren dat we afgeleiden naar een bedenkelijke staatvorm.
 
Bah. Hij was verantwoordelijk, dus terecht weg.


PvdA-partijvoorzitter haalt uit naar kritische leden die vertrek Asscher eisten

 
Bah. Hij was verantwoordelijk, dus terecht weg.


PvdA-partijvoorzitter haalt uit naar kritische leden die vertrek Asscher eisten


Hier word ik ook wel naar van, o wee als je kritiek hebt op de grote leider.
 
Herinnering, ook aan mijzelf, check de tweet voordat je m deelt. Aandel nep-accounts neemt toe.

Plaats m ff bewust hier omdat het vooral politieke accounts lijken te zijn op dit moment, met het oog op de verkiezingen niet verkeerd om ff bij stil te staan.
 
15 maanden? Dat is maximaal een paar weken straf per aanranding. Laat hem dan gewoon lopen :braak:


Aangifte Brabants meisje legt enorme zedenzaak bloot: serieverkrachter ‘grootste schrik van elke ouder’

 
15 maanden? Dat is maximaal een paar weken straf per aanranding. Laat hem dan gewoon lopen :braak:


Aangifte Brabants meisje legt enorme zedenzaak bloot: serieverkrachter ‘grootste schrik van elke ouder’

Tja, las m vanochtend schrok ook van de lage straf. Echter, er zit ook TBS bij en dat kan vrij lang (eeuwig) duren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan