Binnenlandse Politiek


Ja maar, je had het kunnen zeggen Thierry, daar gaat het om, dat dat eens benoemd wordt. :sneaky:
 
Laatst bewerkt:
Ja maar, je had het kunnen zeggen Thierry, daar gaat het om, dat dat eens benoemd wordt.
In dat geval was zijn tweet ook niet erg. Het hadden inderdaad Marokkanen kunnen zijn geweest.
 
Het is toch echt Baudet die met 2 maten meet? Hij wordt hier boos om, dan hoor je dus die tweet ook te verafschuwen. Daar is echter geen sprake van..
Hij heeft toch toegegeven te snel geoordeeld te hebben?
 
Beste Kezza,

Kan je anders aangeven waarom je enthousiast wordt van FVD.

Helaas begrijp ik er niets van, dat die man zo populair is. Maar dat zal vast komen dat ik in mijn bubbel grotendeels succesverhalen van onze geweldige samenleving zie. Ik ken voornamelijk mensen die de mogelijkheid hebben om hun dromen na te leven, in een land waar de voorzieningen en de infrastructuur geweldig zijn en met een vrijheid waar 99% van de wereld niet aan kan tippen.

Ik ben echter wel op recht geïnteresseerd waarom je op deze vent zou stemmen.

Kan je mogelijk in plaats van iedereen per definitie als linkse rakkers af te schilderen , ook argumenten kunnen aandragen waarom hij jou stem eventueel zou krijgen?

Kan mogelijk interessanter zijn om op basis van argumenten en meningen een dialoog te hebben, dan enkel elkaar voor linkse wereldverbeteraars of rechtse egoïsten uit te maken...

100% gelijk, Sjerkie
Ik ga dat aan jou uitleggen,
ik kom hier op terug
 
Tja, als zulke sterke argumenten gebezigd worden:

Dan heeft discussie over klimaatverandering ook weinig zin.

citaat behoort toe aan n PVV-statenlid, Marjolein Faber. Verder ook een bijzonder interview

Een hoop stoere praat, "zonder nuance"....maar als ze dan geconfronteerd wordt met aantoonbare fouten gaat ze het er niet over hebben.
De PVV in een notendop: veel geschreeuw, weinig wol.
 
Een hoop stoere praat, "zonder nuance"....maar als ze dan geconfronteerd wordt met aantoonbare fouten gaat ze het er niet over hebben.
De PVV in een notendop: veel geschreeuw, weinig wol.
Nee joh, keigoed interview, sterke teksten, tenminste het had zo kunnen zijn en dat is ook wat waard..
 
Een hoop stoere praat, "zonder nuance"....maar als ze dan geconfronteerd wordt met aantoonbare fouten gaat ze het er niet over hebben.
De PVV in een notendop: veel geschreeuw, weinig wol.

Ze verzinnen gewoon maar wat. Een partij die puur op sentiment stemmen wint, zonder ook maar enig argument te gebruiken.
 
1 vraag
Waarom heeft de PVV of een FVD dan zoveel stemmers
of zijn dat allemaal rechts extremisten of domme mensen die niets van politiek snappen?
 
1 vraag
Waarom heeft de PVV of een FVD dan zoveel stemmers
of zijn dat allemaal rechts extremisten of domme mensen die niets van politiek snappen?
Een deel mensen die niet inlezen in partijprogramma's. Als voorbeeld. FvD is laatste keer best groot geworden in Groningen. Veel Groningers voelen zich (terecht) niet gehoord in de aardbevingsproblematiek die daar speelt. Een kleine kanttekening, FvD is een van de weinige partijen die de gaskraan gewoon wil openhouden.
Snap ik dat ze een proteststem willen laten horen: Ja
Snap ik dat ze daarvoor naar FvD gaan in Groningen: nee.

Kort gezegd een deel van de stemmers doet dit vooral als protest tegen 'de gevestigde orde'. Of dat slim is vraag ik mij af. Of dat uit domheid is, dar denk ik niet.
 
Een deel mensen die niet inlezen in partijprogramma's. Als voorbeeld. FvD is laatste keer best groot geworden in Groningen. Veel Groningers voelen zich (terecht) niet gehoord in de aardbevingsproblematiek die daar speelt. Een kleine kanttekening, FvD is een van de weinige partijen die de gaskraan gewoon wil openhouden.
Snap ik dat ze een proteststem willen laten horen: Ja
Snap ik dat ze daarvoor naar FvD gaan in Groningen: nee.

Kort gezegd een deel van de stemmers doet dit vooral als protest tegen 'de gevestigde orde'. Of dat slim is vraag ik mij af. Of dat uit domheid is, dar denk ik niet.

Ik snap die Groningers wel. die aardbevingen blijven omdat de boel is ontregelt. nu opeens de gaskraan dichtdraaien maakt weinig klaar. FvD zegt gewoon gaskraan open laten want inkomsten, maar ga de mensen nou eens schadeloos stellen.
 
Ik snap die Groningers wel. die aardbevingen blijven omdat de boel is ontregelt. nu opeens de gaskraan dichtdraaien maakt weinig klaar. FvD zegt gewoon gaskraan open laten want inkomsten, maar ga de mensen nou eens schadeloos stellen.
Ik zou gaan voor en en. Gaskraan dicht herstellen en versterken.
 
Tuurlijk, maar dat ze het nu pas hebben over de gaskraan dicht. en huizen atm onverkoopbaar zijn. dan is het meer dan een proteststem.. je wilt gewoon geld zien.
Ok, ben wel benieuwd wat FvD daar dan voor heeft opgenomen dat ze daar op stemmen.
Daarnaast willen ze de kraan gewoon dicht, en dat gaat FvD dus sowieso niet doen. Kortom, dan blijf je oplappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan