Binnenlandse Politiek

Nederland gaat kapot, gelukkig komen de gele hesjes op voor de normen en waarden van vroeger

https://www.ad.nl/politiek/voorman-...-huilend-het-was-een-pittig-gesprek~ad12fa64/

2 van de 5 weigeren de premier een hand te geven... Als n moslima dit doet is t land te klein.. Zie bij de beelden dat eentje zelfs bellend binnenloopt :braak:
Snappen overigens weinig van coalitie-politiek op het moment dat ze niet begrijpen dat de MP geen concrete beloften kan doen.
Wat een droeftoeters hè. Ik had er al weinig sympathie voor en dat wordt zo niet meer.
 
Nederland gaat kapot, gelukkig komen de gele hesjes op voor de normen en waarden van vroeger

https://www.ad.nl/politiek/voorman-...-huilend-het-was-een-pittig-gesprek~ad12fa64/

2 van de 5 weigeren de premier een hand te geven... Als n moslima dit doet is t land te klein.. Zie bij de beelden dat eentje zelfs bellend binnenloopt :braak:
Snappen overigens weinig van coalitie-politiek op het moment dat ze niet begrijpen dat de MP geen concrete beloften kan doen.

Mooi dat ze hun meest geciviliseerde delegatie hebben gestuurd dan...
 
Nederland gaat kapot, gelukkig komen de gele hesjes op voor de normen en waarden van vroeger

https://www.ad.nl/politiek/voorman-...-huilend-het-was-een-pittig-gesprek~ad12fa64/

2 van de 5 weigeren de premier een hand te geven... Als n moslima dit doet is t land te klein.. Zie bij de beelden dat eentje zelfs bellend binnenloopt :braak:
Snappen overigens weinig van coalitie-politiek op het moment dat ze niet begrijpen dat de MP geen concrete beloften kan doen.
Behalve hun jeugd, hebben ze ook hun fatsoen verloren...

Die angry white woman verklaart daarna ook nog dat ze Rutte niet beschouwt als volksvertegenwoordiger... waarom is ze dan een uur met hem in gesprek gegaan?

Wel een fijne volksvertegenwoordiger: die stort emotioneel alleen al in van een gesprek :sneaky:
 
Behalve hun jeugd, hebben ze ook hun fatsoen verloren...

Die angry white woman verklaart daarna ook nog dat ze Rutte niet beschouwt als volksvertegenwoordiger... waarom is ze dan een uur met hem in gesprek gegaan?

Wel een fijne volksvertegenwoordiger: die stort emotioneel alleen al in van een gesprek :sneaky:
Waarschijnlijk een van de mensen met de meeste voorkeursstemmen in de TK verkiezing. Maar desondanks heeft ze natuurlijk gelijk. De MP wordt niet gekozen, dus is niet in de letterlijke zin een volksvertegenwoordiger.
 
Nederland gaat kapot, gelukkig komen de gele hesjes op voor de normen en waarden van vroeger

https://www.ad.nl/politiek/voorman-...-huilend-het-was-een-pittig-gesprek~ad12fa64/

2 van de 5 weigeren de premier een hand te geven... Als n moslima dit doet is t land te klein.. Zie bij de beelden dat eentje zelfs bellend binnenloopt :braak:
Snappen overigens weinig van coalitie-politiek op het moment dat ze niet begrijpen dat de MP geen concrete beloften kan doen.

Rutte had die belmevrouw pootje mogen lappen. Onbeschoft wijf. Is waarschijnlijk aan het bellen met manlief hoe laat hij de spruiten op het vuur moet zetten, en loopt door met een air alsof ze een conference call heeft met Trump, Poetin en Merkel.
Die "ik schud de hand niet"had gewoon een corrigerende tik moeten krijgen.
 
Rutte had die belmevrouw pootje mogen lappen. Onbeschoft wijf. Is waarschijnlijk aan het bellen met manlief hoe laat hij de spruiten op het vuur moet zetten, en loopt door met een air alsof ze een conference call heeft met Trump, Poetin en Merkel.
Die "ik schud de hand niet"had gewoon een corrigerende tik moeten krijgen.

Ja, een corrigerende tik met een alimu, aluman, roestvrijstalen honkbalknuppel.
 
Maar even serieus: waarom neemt Rutte deze 'gele hesjes' dermate serieus dat ze langs mogen komen in het torentje? Ze vormen toch vooral een probleem voor de Franse regering? Naar mijn weten is het aantal gele hesjes in Nederland heel erg klein, en... nou, ik weet er gewoon niet veel van. Wat willen die mensen? Is een populistische proteststem niet genoeg?
 
Maar even serieus: waarom neemt Rutte deze 'gele hesjes' dermate serieus dat ze langs mogen komen in het torentje? Ze vormen toch vooral een probleem voor de Franse regering? Naar mijn weten is het aantal gele hesjes in Nederland heel erg klein, en... nou, ik weet er gewoon niet veel van. Wat willen die mensen? Is een populistische proteststem niet genoeg?

Rutte kan nu roepen dat hij luistert naar de hesjesgroep. Is altijd handig als je vanuit allerlei hoeken wordt aangevallen op je ivoren torentje geroep.
 
Rutte kan nu roepen dat hij luistert naar de hesjesgroep. Is altijd handig als je vanuit allerlei hoeken wordt aangevallen op je ivoren torentje geroep.
Exact. En als er dan alleen maar wat gereutel uitkomt als "je moet aftreden", en handen worden niet geschud, dan is het wel duidelijk wie hier de morele winnaar is.

Klinkt inderdaad plausibel. +1 voor Mark.
 
Zulke figuren moet je met grof geweld die stal uit slaan met een eind hout! Dat ze maar gaan werken ipv klagen en mauwen!
In principe ben ik uit principe tegen grof geweld. Maar wat mij betreft had de politie best wel ff een stukkie sneller mogen optreden.
 
In principe ben ik uit principe tegen grof geweld. Maar wat mij betreft had de politie best wel ff een stukkie sneller mogen optreden.
Ik ben ook tegen geweld! Maar als dat soort volk het onfatsoen heeft om in je huis/stal binnen te dringen en je op kosten gaan jagen, zou ik toch echt pislink worden!! Die malloten snappen echt niet wat ze aan het doen zijn. En nogmaals als je een baan hebt heb je geen tijd voor dit soort ongein uithalen! Kan er echt boos om worden
 
Het doel heiligt niet altijd de middelen, zo bewijzen deze "helden" maar weer. Ik denk dat veel mensen tegen de huidige vorm van bio-industrie zijn als je je een beetje inleest, ook ik als groot vleesliefhebber, maar met dit soort acties bereik je (letterlijk en figuurlijk) het tegenovergestelde van beter dierenwelzijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan