Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
JDJ is het probleem als we in de laatste 10 dgn van de transfer window nog 4 a 5 basis spelers moeten worden gehaald vind ik het te laat. Inkomsten CL moet je niet op rekenen en een deel van de inkomsten van uitgaande transfers kunnen ze prima aaanwenden. en spelers die voorwaarde CL hebben lekker laten zitten waar ze zitten. de verkoop van overbodige spelers loopt ook niet vlot zie Bruma weer minuten krijgenOok spelers kunnen door die CL wel of niet besluiten naar PSV te gaan. Die wel vrede hebben met een jaartje eredivisie, mits ze kunnen spelen in de CL.
Gewoon 50/50 coin flip Wedstrijd een Rode kaart en pingel kan wonderen doenAls je ziet dat ze helaas makkelijk scoren, uit 3 kansen 2 keer, dan zullen ze dinsdag ook minimaal 1x scoren. Daarom zie ik het somber in allemaal. En ja wij zijn beter en spelen leuker, maar hun gaan naar de CL
Bedoel je nu dat Atilla de Hun het haalt of gaan zij naar de CL?maar hun gaan naar de CL
Dat is wel lekker gemakkelijk.JDJ is het probleem als we in de laatste 10 dgn van de transfer window nog 4 a 5 basis spelers moeten worden gehaald vind ik het te laat. Inkomsten CL moet je niet op rekenen en een deel van de inkomsten van uitgaande transfers kunnen ze prima aaanwenden. en spelers die voorwaarde CL hebben lekker laten zitten waar ze zitten. de verkoop van overbodige spelers loopt ook niet vlot zie Bruma weer minuten krijgen
Niet per ze de kop van Jut, ik zie alleen iedere keer als het tempo omhoog gaat of de tegenstander beter is dat hij de enige is die voetballend gezien gewoon niet mee kan. En dat is toch wel vervelend voor je diepste aanvaller, zeker als je ziet dat alle vijf spelers achter hem juist boven zichzelf uitstijgen als de tegenstander beter wordt.
Veel balverlies, te veel tijd nodig en te egoïstisch. Dat zag je ook goed toen Gakpo een mooie 1-2 wilde opzetten met hem en dat Zahavi maar besloot van 25 meter te schieten. Daarna werd hij door z'n medespelers overgeslagen, en dat kan natuurlijk nooit een goed teken zijn. Afgelopen week tegen Heracles ook al nadat hij voor eigen succes ging van twintig meter terwijl er twee medespelers voor open doel stonden. De frustratie was duidelijk zichtbaar bij z'n teamgenoten.
Komt gewoon te kort. Maar hoop dat het geen Luuk de Jong wordt, want dan zit je voetballend weer met hetzelfde probleem.
Still 50/50.This result and game doesn't change the fact that I still think we're slightly favorite but will be very difficult for sure. Whatever team can go through.
This game could have been a draw easily.