BATE Borisov - PSV | Dinsdag 21 augustus | Eindstand 2-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Een 5-3
Benieuwd naar de opatelling. Kijken of MvB het team aanpast op de wedstrijd. Ik zie bijvoorbeeld liever een pure mandekker als Isimat achterin, dan Mr Opbouw Viergever. Ook zou ik het prima vinden om zonder De Jonf te spelen: meestal hebben oost Europese clubs beren van verdedigers, die schijt hebben aan een kapstok. En in Europa krijg je ook minder strafschoppen mee.
Een dynamische aanval met Bergwijn, Lozano en Malen zou prima zijn.

Maar ja, ik heb BATE niet geanalyseerd en heb ook geen talent voor coachen (anders dan in FM :maniac:)

Een 5-3-2 met snelle Bergwijn voorin en de backs vrij aanvallend? Evt een verdediger eruit voor luuk in de tweede helft? Zou t niet raar vinden voor de uitwedstrijd..
 
Zit al de gehele dag in spanning, hopelijk gaan Bergwijn Pereiro en Lozano het helemaal waarmaken voorin en komt Luuk tot scoren.
Afijn iedere PSV fan een voor ons goede uitslag toegewenst.

:metal::PSV: :HB:
 
DlI_QaFW0AEbI1Z.jpg
 
21.00 u is inderdaad laat. In Wit-Rusland is het dan zelfs 22.00 u.
En hier nog een uur later. En moet morgen alweer om 06.00 op (04:00 Nederlandse tijd).

Maar deze pot wil ik absoluut niet missen (hopelijk doet m'n internet het nu wel), zeker nu m'n wens is vervuld (Bramselaar buiten de selectie).
 
Lekker man, wekker gaat 03:10 en de klote wedstrijd begint om 21:00, welke fifa junkie laat de matches zo laat beginnen. Kinderen en mensen met een bedtijd willen het ook kijken.

Welke gek gaat er dan ook om 3:10 uit bed. ;P
 
Geen Cody Gakpo als reserve???
Zit hij überhaupt wel bij de selectie?

Gakpo zit niet bij de selectie

Selectie PSV: Zoet, Room, Isimat, Viergever, Schwaab, Angeliño, Pereiro, Mauro Junior, Lozano, Hendrix, De Jong, Malen, Rigo, Bergwijn, Rosario, Dumfries, Sadilek, Teze

Ramselaar, Van Osch en Obispo zitten op de tribune. Er mogen in de CL maar 18 spelers op het wedstrijdformulier staan.
 
Verder had ik dezelfde opstelling verwacht.

Gaat echt een klote pot worden. Hopelijk pakken we een uitdoelpunt, geen idee hoe.
 
Ik ben wel blij dat Ramselaar op de tribune zit. Zie gewoon meer toekomst in Rigo en Mauro jr.
Wat deze pot betreft: Het zal saai worden, maar wel fucking spannend. Ik heb echt geen idee hoe dit gaat lopen, behalve dat er weinig goals gaan vallen. Maar welke kant vallen de goals op?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan