BATE Borisov - PSV | Dinsdag 21 augustus | Eindstand 2-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ook al wordt het twee keer 0-0 en gaan we door na penalties. Die cl moeten we gewoon in.
 
Lijkt wel of jullie over de ploeg in het zwart praten.
Bate viel me een beetje tegen. Luuk kopt er 1 raak uit een corner, dus in ieder geval een uitdoelpunt. Ik denk wel dat we deze gasten pakken.
 
Lijkt wel of jullie over de ploeg in het zwart praten.
Bate viel me een beetje tegen. Luuk kopt er 1 raak uit een corner, dus in ieder geval een uitdoelpunt. Ik denk wel dat we deze gasten pakken.
Heb het gewoon niet op die clubs uit het oosten, en PSV kennelijk ook niet, want t gaat zelden makkelijk en vaak genoeg ook mis. Laatste 2 jaar dat we EL speelden was bagger, toen 1 goed seizoen CL, jaar daarop was ook minder. En over vorig jaar zullen we het helemaal maar niet hebben.
 
Bovendien kost Europa League je punten in de competitie.

Daarom vinden ze het echt niet erg in Alkmaar en Rotterdam, dat ze ff geen jaartje Europees spelen. Kunnen ze zich lekker focussen op de competitie, en duiken de media er lekker geil op dat Feyenooit titelkandidaat is en dat AZ goed meedoet en goed voetbalt blabla. Maar PSV en Ajax moeten maar weer eens punten pakken voor het Nederlands voetbal.
 
Wij scoren altijd met deze voorhoede! Ik heb er veel vertrouwen in!

Hopelijk debuut Thomas ipv Rosario! Lijkt erop dat we vooral creativiteit nodig gaan hebben om die muur te doorbreken
 
Compact ploegje dat veel duels aan zal gaan. Paar gevaarlijke aanvallers die kunnen scoren, al verwacht ik niet dat het gaat lukken. PSV zal veel moeite hebben het eerste doelpunt te maken. Het moet op counteren aankomen en met Luuk ben je dan vrij kansloos. En alle ballen op Luuk zie ik ook niet zo zitten. Mocht die goal out the middle of nowhere vallen dan moeten ze direct de tegenstander bij de strot grijpen. Dán voorspel ik ze het meest kwetsbaar en is de kans dus het grootst de 0-2 binnen te schieten. Doe je dat, dan zou je met de extra ruimte meer goals kunnen pakken en als Bate hun verdedigende spel voortzet zou je eenvoudig de 0 moeten houden.
 
Compact ploegje dat veel duels aan zal gaan. Paar gevaarlijke aanvallers die kunnen scoren, al verwacht ik niet dat het gaat lukken. PSV zal veel moeite hebben het eerste doelpunt te maken. Het moet op counteren aankomen en met Luuk ben je dan vrij kansloos. En alle ballen op Luuk zie ik ook niet zo zitten. Mocht die goal out the middle of nowhere vallen dan moeten ze direct de tegenstander bij de strot grijpen. Dán voorspel ik ze het meest kwetsbaar en is de kans dus het grootst de 0-2 binnen te schieten. Doe je dat, dan zou je met de extra ruimte meer goals kunnen pakken en als Bate hun verdedigende spel voortzet zou je eenvoudig de 0 moeten houden.

Ondanks Angelino, die bekend staat om zijn voorzetten, en min of meer Dumfries, heb ik nog niet zo heel veel ballen op De Jong gezien eigenlijk. Als ie ze wel kreeg werd ie direct afgefloten ook al was er niks aan de hand. Maar, zoals ik al eerder zei, hem de aanvoerdersband geven was een fout. Snel aan Zoet of Hendrix geven, dan is ie wat vrijer in zijn hoofd. Noodzakelijk aangezien Romero er fysiek nog niet klaar voor is om veel minuten te maken, kennelijk, al zou je natuurlijk ook met een soort van twee spitsen systeem kunnen spelen, met Lozano en Bergwijn.
 
Vraag me inderdaad af of je veel aan De Jong hebt. Alleen in de kaats, maar dat is dan ook wel weer voorspelbaar. Misschien iets anders spelen: Pereiro vlak achter spitsen en dan Lozano en Bergwijn ervoor?
 
Wij scoren altijd met deze voorhoede! Ik heb er veel vertrouwen in!

Hopelijk debuut Thomas ipv Rosario! Lijkt erop dat we vooral creativiteit nodig gaan hebben om die muur te doorbreken
Is Thomas een creatieve speler dan?? Volgens de PEC-fan die ook een Thomas-fan/kenner is, is Ryan Thomas een nummer 6, een controleur a la Hendrix, El Ahmadi enz.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan