Beetje kinderachtige houding van AZ.
Je zal straks zien dat ze punten laten liggen tegen Rijeka en uitgeschakeld worden. Zo zonde...
 
Dat is ook wel weer bijzonder. Na dit seizoen mag hij toch ook doen wat ie wil.
Een principe kwestie voor AZ: je kunt niet in het geheim gaan onderhandelen met een andere club zonder dit eerst te bespreken met de club leiding. Midden in het seizoen en met grote belangen voor de EL etc. Dom van Slot om te denken dat dat geheim zou blijven.... AZ voelt zich voor gek gezet door eigen trainer.
Wie weet, Mark van Bommel wordt hun volgende trainer. Ik denk niet dat ze voor Cocu of van Bronckhorst gaan omdat ze aanvallend voetbal willen en niet echt voor gearriveerde trainers gaan die al heel wat hebben meegemaakt.
 
Een principe kwestie voor AZ: je kunt niet in het geheim gaan onderhandelen met een andere club zonder dit eerst te bespreken met de club leiding. Midden in het seizoen en met grote belangen voor de EL etc. Dom van Slot om te denken dat dat geheim zou blijven.... AZ voelt zich voor gek gezet door eigen trainer.
Wie weet, Mark van Bommel wordt hun volgende trainer. Ik denk niet dat ze voor Cocu of van Bronckhorst gaan omdat ze aanvallend voetbal willen en niet echt voor gearriveerde trainers gaan die al heel wat hebben meegemaakt.

Helemaal mee eens. En die andere club is nota bene een concurrent.
 
Vandaag precies elf jaar geleden stuurde AZ Ronald Koeman weg op 5 december.

Ze hebben iets met Sinterklaas in Alkmaar. Ze smelten de kazen.
 
Als jij op zoek gaat naar een andere baan, ga je dat toch ook niet eerst melden bij je baas?
Dat klopt, maar in bepaalde functies zal een werkgever je dan ook direct op non-actief zetten als duidelijk wordt dat je weggaat naar een concurrent.
 
Bijzonder vreemde actie van Slot. Zeer ongelukkig getimed ook. Ook vreemd dat Feyenoord niet eerst contact opneemt met AZ of ze met Slot mogen praten over een evt toekomstig dienstverband. Soms moet je slapende honden niet wakker maken. En soms moet je gewoon open kaart spelen. Ik snap AZ wel, hoe zonde ook.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bijzonder vreemde actie van Slot. Zeer ongelukkig getimed ook. Ook vreemd dat Feyenoord niet eerst contact opneemt met AZ of ze met Slot mogen praten over een evt toekomstig dienstverband. Soms moet je slapende honden niet wakker maken. En soms moet je gewoon open kaart spelen. Ik snap AZ wel, hoe zonde ook.
Zeker een vreemde actie, maar alles zal op zijn plaats vallen als Dick Advocaat binnenkort besluit per direct te stoppen bij Feyenoord. Dan kan Arne Slot direct het stokje overnemen.
 
Ik verwacht niet dat ze voor Cocu of Bommel gaan. Eerder voor Fräser of Jonk. Er liep nog zo’n potentieel trainerstalent rond in de eerste divisie, toch?
 
Als jij op zoek gaat naar een andere baan, ga je dat toch ook niet eerst melden bij je baas?
Nee maar mijn baan is geen publieke baan en ik ben niet bekend en wordt ook niet zo dik betaald en speel ook niet met de miljoenen van mijn bedrijf.... Totaal onvergelijkbare zaken. We zijn pas 10 wedstrijden onderweg en je trainer zit in het geheim te onderhandelen met een concurrent voor volgend seizoen. Hij dacht ach het is maar AZ... De leiding van AZ heeft nu een signaal afgegeven dat het niet te sollen valt met hen.
 
Ik snap overigens ook niet dat Feyenoord (tenzij Dick al in de winterstop stopt) het nu al naar buiten brengt. Kan me herinneren dat ik ooit mijn vaste baan in het onderwijs opzegde bij mijn leidinggevende. Het was okt/nov en vertelde erbij dat ik het schooljaar af zou maken. Pas in mei/juni kwam het bericht terecht bij mijn collega’s en bij ouders en leerlingen. Precies ook het moment dat bij mij de focus eraf ging. Als je het mág zeggen, verandert soms je hele instelling/werkhouding. Kun je het soms beter even voor je houden, ook al weet men er intern al vanaf.
 
Ik snap overigens ook niet dat Feyenoord (tenzij Dick al in de winterstop stopt) het nu al naar buiten brengt. Kan me herinneren dat ik ooit mijn vaste baan in het onderwijs opzegde bij mijn leidinggevende. Het was okt/nov en vertelde erbij dat ik het schooljaar af zou maken. Pas in mei/juni kwam het bericht terecht bij mijn collega’s en bij ouders en leerlingen. Precies ook het moment dat bij mij de focus eraf ging. Als je het mág zeggen, verandert soms je hele instelling/werkhouding. Kun je het soms beter even voor je houden, ook al weet men er intern al vanaf.
Feyenoord heeft het toch niet naar buiten gebracht. :(
 
Niet naar buiten brengen mogelijk nog voor meer onrust. En zoiets lekt altijd uit.
Door de zure appel heen bijten en direct met de botte bijl hakken kan ook.
Ja eens. Maar ga dan ook meteen weg. Nu krijg je zo’n ellenlange afscheidstoer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan