Volgens mij is AZ direct geplaatst als ze winnen, want napoli sociedad en az staan op 8 punten toch?

*zie dat napoli op 10 staat. Alsnog wel een een goede uitgangspositie bij winst op Reijka, want az en napoli staan beide op +3 doelsaldo.
Napoli staat op 10 punten. AZ en Real Sociedad staan op 8 punten.
edit: Je hebt het zelf dus al gezien.
 
Slot zegt nu zelf dat AZ op de hoogte was van het feit dat hij zijn aflopende contract niet zou gaan verlengen én dat er concrete interesse van meerdere clubs is in hem.

Dan moet je als directie toch echt ontzettend naïef zijn om te denken dat hij dan niet met andere clubs over volgend seizoen zou gaan praten zeg...

Wanneer zou daar wel de tijd voor zijn? Pas direct na de laatste wedstrijd van het seizoen?
Alsof AZ zelf niet voor die tijd al bezig is met een nieuwe coach.
Meten met 2 maten kun je dat ook wel noemen.

Een blunder gebaseerd op grootdoenerij en/of kleinzerigheid.

Of ze zochten naar een reden om hem te ontslaan toen bleek dat hij niet wilde verlengen. Dat kan natuurlijk ook nog.
Minstens zo zielig overigens.

Donderdag blijkt hoe duur deze blunder gaat worden.
 
Slot zegt nu zelf dat AZ op de hoogte was van het feit dat hij zijn aflopende contract niet zou gaan verlengen én dat er concrete interesse van meerdere clubs is in hem.

Dan moet je als directie toch echt ontzettend naïef zijn om te denken dat hij dan niet met andere clubs over volgend seizoen zou gaan praten zeg...

Wanneer zou daar wel de tijd voor zijn? Pas direct na de laatste wedstrijd van het seizoen?
Alsof AZ zelf niet voor die tijd al bezig is met een nieuwe coach.
Meten met 2 maten kun je dat ook wel noemen.

Een blunder gebaseerd op grootdoenerij en/of kleinzerigheid.

Of ze zochten naar een reden om hem te ontslaan toen bleek dat hij niet wilde verlengen. Dat kan natuurlijk ook nog.
Minstens zo zielig overigens.

Donderdag blijkt hoe duur deze blunder gaat worden.
Ik ga echt lachen als ze dan uitgeschakeld worden.
 
Slot zegt nu zelf dat AZ op de hoogte was van het feit dat hij zijn aflopende contract niet zou gaan verlengen én dat er concrete interesse van meerdere clubs is in hem.

Dan moet je als directie toch echt ontzettend naïef zijn om te denken dat hij dan niet met andere clubs over volgend seizoen zou gaan praten zeg...

Wanneer zou daar wel de tijd voor zijn? Pas direct na de laatste wedstrijd van het seizoen?
Alsof AZ zelf niet voor die tijd al bezig is met een nieuwe coach.
Meten met 2 maten kun je dat ook wel noemen.

Een blunder gebaseerd op grootdoenerij en/of kleinzerigheid.

Of ze zochten naar een reden om hem te ontslaan toen bleek dat hij niet wilde verlengen. Dat kan natuurlijk ook nog.
Minstens zo zielig overigens.

Donderdag blijkt hoe duur deze blunder gaat worden.
Ik denk een gevalletje waar beide partijen het beter net wat anders aan konden pakken. Slot had wat opener kunnen zijn tov de directie en de directie had niet zo impulsief moeten reageren.
 
Slot zegt nu zelf dat AZ op de hoogte was van het feit dat hij zijn aflopende contract niet zou gaan verlengen én dat er concrete interesse van meerdere clubs is in hem.

Dan moet je als directie toch echt ontzettend naïef zijn om te denken dat hij dan niet met andere clubs over volgend seizoen zou gaan praten zeg...

Wanneer zou daar wel de tijd voor zijn? Pas direct na de laatste wedstrijd van het seizoen?
Alsof AZ zelf niet voor die tijd al bezig is met een nieuwe coach.
Meten met 2 maten kun je dat ook wel noemen.

Een blunder gebaseerd op grootdoenerij en/of kleinzerigheid.

Of ze zochten naar een reden om hem te ontslaan toen bleek dat hij niet wilde verlengen. Dat kan natuurlijk ook nog.
Minstens zo zielig overigens.

Donderdag blijkt hoe duur deze blunder gaat worden.
Ja en als hij een echte vent was, dan had hij tegen AZ gezegd dat ie met Feyenoord in gesprek is... Ja ze wisten dat de clubs interesse hebben,... wat een knullig antwoord. Dus AZ moet het via VI vernemen dat hun trainer de nieuwe trainer van Feyenoord wordt. Ze bellen hem en hij kan niet ontkennen. En AZ moet dan niets doen en alleen zeggen foei foei foei Arnetje...
V d Brom onderhandelde ook met Utrecht destijds maar heeft het toen netjes kenbaar gemaakt. Feyenoord is de directe concurrent voor AZ en Dan ga je niet in het geheim met hen spreken. Wat een achterbakse vent.
En dat ze uitgeschakeld worden... dat is korte termijn denken. AZ houdt vast aan hun visie en beleid en dit nemen ze zo hoog op dat ze het er kennelijk voor over hebben. Ik vind dit een goede handeling, ook iets om er van te leren door andere clubs en trainers.
 
Volgens mij is AZ direct geplaatst als ze winnen, want napoli sociedad en az staan op 8 punten toch?

*zie dat napoli op 10 staat. Alsnog wel een een goede uitgangspositie bij winst op Reijka, want az en napoli staan beide op +3 doelsaldo. Dus bij winst gewoon door.
Tegenwoordig krijg je drie punten bij winst. Dus doelsaldo is niet van belang. Als AZ wint, is het sowieso door. Rijeka in principe de zwakke broeder en al uitgeschakeld. Moet kunnen.
 
Max Huiberts zegt bij studio sport:
- "een trainer mag met een andere club praten. Dat vind ik raar, maar het mag."
- "we hebben op de man af gevraagd of hij met feyenoord heeft gesproken. Dat bevestigde hij.
Een trainer die nu al weet dat hij aan t eind van het seizoen naar feyenoord gaat, willen we niet als trainer. Dat is de reden dat we het contract ontbinden."

:clown: koekoek! Het mag dus. Maar niet bij AZ.

En vervolgens op de vraag of de beslissing anders had geweest als het niet feyenoord maar bij bayern munchen was waarmee hij in gesprek zou zijn.
"Ja, dan zou het misschien wel anders zijn".
Waarmee het argument dat de trainer niet gefocused zou zijn op AZ ook de prullenbak in kan.

Lachwekkend, die Huiberts. Zeg gewoon dat je een reden zocht omdat Slot niet wilde verlengen. Dan ben je een vent.
 
Max Huiberts zegt bij studio sport:
- "een trainer mag met een andere club praten. Dat vind ik raar, maar het mag."
- "we hebben op de man af gevraagd of hij met feyenoord heeft gesproken. Dat bevestigde hij.
Een trainer die nu al weet dat hij aan t eind van het seizoen naar feyenoord gaat, willen we niet als trainer. Dat is de reden dat we het contract ontbinden."

:clown: koekoek! Het mag dus. Maar niet bij AZ.

Hij geeft hier toch een normaal antwoord? Er is nergens een regeling die zegt dat dit verboden is, oftewel het mag altijd. Maar dan is het nog altijd aan AZ zelf om te beslissen of ze dit willen.

Ik vind het oprecht bijzonder dat mensen het doodnormaal vinden dat een trainer achter de rug om in een cruciale fase gaat praten met een directe concurrent. Het is wel gewoon een van de uithangborden van je club. Als spelers zoiets flikken worden ze ook uitgekotst.

Als Slot van te voren Huiberts had gebeld om te zeggen dat hij wil onderhandelen met Feyenoord, dan ben je een echte vent.
 
Hij geeft hier toch een normaal antwoord? Er is nergens een regeling die zegt dat dit verboden is, oftewel het mag altijd. Maar dan is het nog altijd aan AZ zelf om te beslissen of ze dit willen.

Ik vind het oprecht bijzonder dat mensen het doodnormaal vinden dat een trainer achter de rug om in een cruciale fase gaat praten met een directe concurrent. Het is wel gewoon een van de uithangborden van je club. Als spelers zoiets flikken worden ze ook uitgekotst.

Als Slot van te voren Huiberts had gebeld om te zeggen dat hij wil onderhandelen met Feyenoord, dan ben je een echte vent.

Je kan het niet leuk vinden als club. Je mag hem een lul vinden. Etc etc.
Maar het is geen grond om iemand voor te ontslaan. Gewoon belachelijk.
En nogmaals, in deze fase ontzettend dom gezien de sportieve successen en prima voetbal.

Als Slot t had verteld, dan had hij volgens de redenatie van Huiberts ook gelijk ontslagen geworden. Geen argument dus in deze.

Ik vind het dan weer oprecht bijzonder dat mensen het doodnormaal vinden dat iemand zomaar ontslagen kan worden zonder dat die een wet of regel overtreedt. Hooguit een ongeschreven regel. NB iemand die dus gewoon heel goed presteert.
En dan het meten met 2 maten van degene die de beslissing heeft genomen, blijft lachwekkend.
 
Ik vind het gelul van AZ.
'We willen een trainer die volledig gefocused is op AZ'.
Ontslaan ze ook hun trainer als zn vrouw in t ziekenhuis ligt?

De resultaten zijn na die gelijke spelen gewoon prim. Het voetbal is gewoon goed tot zeer goed. En een belangrijke week is in aankomst.
Dan ga je niet als directie de op de pik getrapte zielepoot spelen.
Tenzij er meer speelt waar we niks van weten, vind ik dit een ontzettend domme actie.

Dat Slot met n andere club praat over komend seizoen, na een contractperiode (laatste jaar contract toch?), is hem goed recht.
Mocht die info niet kloppen, en loopt zn contract door, dan hadden zowel feyenoord als slot dit anders moeten doen. Maar dan nog vind ik de reden die AZ opgeeft echt gelul.
Ze spelen nog 2x tegen Fey, Slot heeft dan belang bij winst Fey. Ik begrijp AZ volkomen, zeer onbeschaafd van Slot
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij geeft hier toch een normaal antwoord? Er is nergens een regeling die zegt dat dit verboden is, oftewel het mag altijd. Maar dan is het nog altijd aan AZ zelf om te beslissen of ze dit willen.

Ik vind het oprecht bijzonder dat mensen het doodnormaal vinden dat een trainer achter de rug om in een cruciale fase gaat praten met een directe concurrent. Het is wel gewoon een van de uithangborden van je club. Als spelers zoiets flikken worden ze ook uitgekotst.

Als Slot van te voren Huiberts had gebeld om te zeggen dat hij wil onderhandelen met Feyenoord, dan ben je een echte vent.
Ik vind het vooral grappig dat zoiets AZ overkomt; dat kennelijk niet iedereen binnen AZ meegaat in de zelfoverschatting van die club.:lmao:
 
Ze spelen nog 2x tegen Fey, Slot heeft dan belang bij winst Fey. Ik begrijp AZ volkomen, zeer onbeschaafd van Slot

Die redenatie kun je dan ook loslaten op een huurspeler die tegen zn eigen club speelt waar hij het volgend seizoen weer speelt.
Alsof Slot niet professioneel zou zijn en gaat spelen om te verliezen.
Onzin.
 
Kinderachtig en overtrokken gezeik om Slot van iedereen hier. En weinig empathie. Treurig.

Slot zat tegen een voetbal-burn-out aan en wil even op sabbatical. Gun de man een jaar waarin hij niets met voetbal te maken hoeft te hebben. Bij Feyenooit.
 
Kinderachtig en overtrokken gezeik om Slot van iedereen hier. En weinig empathie. Treurig.

Slot zat tegen een voetbal-burn-out aan en wil even op sabbatical. Gun de man een jaar waarin hij niets met voetbal te maken hoeft te hebben. Bij Feyenooit.

Heeft je baas niet weer wat extra werk voor je?
.
.
.
.
Wait for it....
.
.
.
Waaaaiiiit for it....
.
.
.
.
.
.

:;)
 
Nou, Dickie Dik geeft nog maar eens aan hoe de vork in de steel zit:

Ook treffend:
Eof84lhW8AUHgpI
 
Wim Jonk wordt genoemd als nieuwe trainer in Alkmaar vanaf de zomer. Schijnt dat AZ liever niet voor een gevestigde naam als Cocu of Van Bronckhorst wil gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan