Aan de hand van dit artikel snap ik niet dat de rest van het stadion als veilig wordt beschouwd. (Toch?) Dit detail zal in de gehele constructie terug te vinden zijn en voor meer brosse bezwijkingen kunnen gaan zorgen.
Wordt ook voor 3/4 gesloopt. Mogelijk dat in de hoeken andere verbindingen zijn toegepast.
 
19 punten uit 8, beste seizoensstart in jaren. AZ heeft een bijzondere lichting, en met Boadu, Stengs, Koopmeiners en Wijndal serieus talent, nog zelf opgeleid ook. Nog bizarder: 3 tegendoelpunten. Dat team rendeert als een trein, zowel aanvallend als verdedigend. Heel benieuwd waar ze dit seizoen tot in staat zijn, maar 1 ding kun je wel voorspellen: er komt ook volgende zomer weer heel veel geld hun kant op, want al die talenten groeien in waarde als kool.
 
19 punten uit 8, beste seizoensstart in jaren. AZ heeft een bijzondere lichting, en met Boadu, Stengs, Koopmeiners en Wijndal serieus talent, nog zelf opgeleid ook. Nog bizarder: 3 tegendoelpunten. Dat team rendeert als een trein, zowel aanvallend als verdedigend. Heel benieuwd waar ze dit seizoen tot in staat zijn, maar 1 ding kun je wel voorspellen: er komt ook volgende zomer weer heel veel geld hun kant op, want al die talenten groeien in waarde als kool.

Ik las dat PSV heeft geïnformeerd naar Koopmeiners en 16 miljoen mocht betalen. Absurd, daar koop je bij ons Luuk de Jong, Guardado en Hector Moreno voor. :rolleyes:
 
Ik vind het wel knap wat AZ presteert. Dacht eerst dat het aan John vd Brom lag dat hij het team zo goed liet voetballen, maar het blijkt gewoon een goeie club te zijn, met een gezond beleid, sterk team en een kudtstadion.
 
Ik las dat PSV heeft geïnformeerd naar Koopmeiners en 16 miljoen mocht betalen. Absurd, daar koop je bij ons Luuk de Jong, Guardado en Hector Moreno voor. :rolleyes:

Of absurd dat PSV zijn spelers zo relatief goedkoop op de markt zet.:unsure: Natuurlijk is die Koopmeiners nooit 16 miljoen waard, maar ja, dat kun je van bijna alle spelers zeggen. Stengs steekt er daar wat mij betreft wel bovenuit daar, die is goed teruggekomen van zijn blessure en had ik graag bij PSV gezien. Nu zal hij of direct naar het buitenland gaan, of Ajax koopt hem, dat zijn de twee opties voor hem omdat de rest hem niet meer kan betalen. AZ voert wat dat betreft beter beleid dan PSV; niks laag gaan zitten met de bedragen of lief doen en ze iets gunnen, maar gewoon keihard de volle mep durven vragen. Die bluf mis ik nog bij PSV.
 
Of absurd dat PSV zijn spelers zo relatief goedkoop op de markt zet.:unsure: Natuurlijk is die Koopmeiners nooit 16 miljoen waard, maar ja, dat kun je van bijna alle spelers zeggen. Stengs steekt er daar wat mij betreft wel bovenuit daar, die is goed teruggekomen van zijn blessure en had ik graag bij PSV gezien. Nu zal hij of direct naar het buitenland gaan, of Ajax koopt hem, dat zijn de twee opties voor hem omdat de rest hem niet meer kan betalen. AZ voert wat dat betreft beter beleid dan PSV; niks laag gaan zitten met de bedragen of lief doen en ze iets gunnen, maar gewoon keihard de volle mep durven vragen. Die bluf mis ik nog bij PSV.

Die :rolleyes: was niet voor niks
 
Of absurd dat PSV zijn spelers zo relatief goedkoop op de markt zet.:unsure: Natuurlijk is die Koopmeiners nooit 16 miljoen waard, maar ja, dat kun je van bijna alle spelers zeggen. Stengs steekt er daar wat mij betreft wel bovenuit daar, die is goed teruggekomen van zijn blessure en had ik graag bij PSV gezien. Nu zal hij of direct naar het buitenland gaan, of Ajax koopt hem, dat zijn de twee opties voor hem omdat de rest hem niet meer kan betalen. AZ voert wat dat betreft beter beleid dan PSV; niks laag gaan zitten met de bedragen of lief doen en ze iets gunnen, maar gewoon keihard de volle mep durven vragen. Die bluf mis ik nog bij PSV.
Dat doen ze overigens wel bij spelers, die ze zelf opgeleid hebben.

AZ heeft niet te maken met al dan niet handige afspraken met topspelers, die anders niet naar AZ komen. Types Guardado, Moreno en De Jong. PSV vraagt ook relatief veel geld voor Memphis, Pröpper en Lozano.
 
Dat doen ze overigens wel bij spelers, die ze zelf opgeleid hebben.

AZ heeft niet te maken met al dan niet handige afspraken met topspelers, die anders niet naar AZ komen. Types Guardado, Moreno en De Jong. PSV vraagt ook relatief veel geld voor Memphis, Pröpper en Lozano.

De laatste zin ben ik het totaal niet mee eens; vind nog steeds dat ze voor allemaal veel te weinig hebben gekregen en dus relatief gezien juist weinig, maar de eerste zin is natuurlijk wel waar.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat doen ze overigens wel bij spelers, die ze zelf opgeleid hebben.

AZ heeft niet te maken met al dan niet handige afspraken met topspelers, die anders niet naar AZ komen. Types Guardado, Moreno en De Jong. PSV vraagt ook relatief veel geld voor Memphis, Pröpper en Lozano.

Het is prima om die afspraken maken, maar het probleem is dat John/Brands bij het eerste bod al meteen volmondig ja lijkt te zeggen. Ik bedoel Guardado had je ook voor 6 miljoen kunnen verkopen, 2.5 is echt een ongelofelijke grap waar ze bij Betis nog steeds hard om lachen.
 
De laatste zin ben ik het totaal niet mee eens; vind nog steeds dat ze voor allemaal veel te weinig hebben gekregen en dus relatief gezien juist weinig, maar de eerste zin is natuurlijk wel waar.
Het is prima om die afspraken maken, maar het probleem is dat John/Brands bij het eerste bod al meteen volmondig ja lijkt te zeggen. Ik bedoel Guardado had je ook voor 6 miljoen kunnen verkopen, 2.5 is echt een ongelofelijke grap waar ze bij Betis nog steeds hard om lachen.
Uiteraard hebben jullie daar ook een punt. Voor ons lastig te beoordelen hoe dat nu precies zit. Het ging mij vooral om het verschil tussen beide type transfers.
 
Of absurd dat PSV zijn spelers zo relatief goedkoop op de markt zet.:unsure: Natuurlijk is die Koopmeiners nooit 16 miljoen waard, maar ja, dat kun je van bijna alle spelers zeggen. Stengs steekt er daar wat mij betreft wel bovenuit daar, die is goed teruggekomen van zijn blessure en had ik graag bij PSV gezien. Nu zal hij of direct naar het buitenland gaan, of Ajax koopt hem, dat zijn de twee opties voor hem omdat de rest hem niet meer kan betalen. AZ voert wat dat betreft beter beleid dan PSV; niks laag gaan zitten met de bedragen of lief doen en ze iets gunnen, maar gewoon keihard de volle mep durven vragen. Die bluf mis ik nog bij PSV.

Bij PSV heb ik soms het idee dat er paniekerig verkocht wordt. Snel happen en bij een minimaal acceptabel bod een speler van de hand doen. Alles om zo snel mogelijk te verkopen, omdat we afhankelijk zijn van het geld gegenereerd door uitgaande transfers en het het liefst zo snel mogelijk willen zien. Alsof er een angst heerst dat als je te lang wacht je een speler niet meer verkocht krijgt, in problemen komt met de begroting of er geen geld meer is om te investeren in nieuwe spelers. Men lijkt niet het risico te durven wat langer te wachten, nee te zeggen of wat hoger in de boom te gaan zitten met de kans dat je uiteindelijk meer vangt. Kortom: er wordt enorm op safe gespeeld.

AZ daarentegen worstelt (nog) niet met de verwachtingen van een topclub, begroten lager en komen dus toch wel uit met de financiën. Die weten dondersgoed wat voor talent ze hebben rondlopen en weten dat clubs toch wel terug blijven komen voor die talenten. AZ gaat dus gewoon lekker hoog in de boom zitten en maakt het niet zoveel uit als een transfer daardoor 1 of 2 windows later van de grond komt: het geld komt toch wel, en dan vangen ze ook royaal. Ze voelen in Alkmaar gewoon niet de noodzaak spelers te verkopen en wachten gewoon rustig af tot er een goed bod komt. Bij PSV voel ik dus toch meer die haast om dat geld maar te innen.
 
AZ heeft iig na de nederlaag van afgelopen zondag een zeer goede reactie gegeven als ploeg.
 
Een prima keeper
Een daadwerkelijke, talentvolle linksback
Stabiliteit op het middenveld.
Voorhoede in vorm, kunnen allemaal een goal maken.
Team scoort makkelijk.

Dit kan wel eens een tweede nederlaag in een week tijd worden.
 
Een prima keeper
Een daadwerkelijke, talentvolle linksback
Stabiliteit op het middenveld.
Voorhoede in vorm, kunnen allemaal een goal maken.
Team scoort makkelijk.

Dit kan wel eens een tweede nederlaag in een week tijd worden.

Heb je het nou over PSV? Oh nee wacht, bedankt he John
 
Dinsdag komt een delegatie van Barcelona naar Nederland om Stengs te scouten....kassa voor AZ als Barca overtuigd raakt....30 miljoen euro zit er dan wel minimaal in....ik denk zelfs 40, als Stengs zich in de rest van dit seizoen nog verder ontwikkelt en bepalender wordt met passjes, voorzetten, assists en mogelijk wat doelpunten....
 
Dinsdag komt een delegatie van Barcelona naar Nederland om Stengs te scouten....kassa voor AZ als Barca overtuigd raakt....30 miljoen euro zit er dan wel minimaal in....ik denk zelfs 40, als Stengs zich in de rest van dit seizoen nog verder ontwikkelt en bepalender wordt met passjes, voorzetten, assists en mogelijk wat doelpunten....

:unsure: Komen ze dinsdag dan kijken hoe hij op de bank zit? :confused:
 
Terug
Bovenaan Onderaan