Vanwege het hele stadiondrama wordt gewoon vergeten dat tezamen met Malen, de toekomstige spits van het Nederlands elftal momenteel in Alkmaar voetbalt. Boadu heeft namelijk alles in zich om een (inter)nationale sensatie te worden.

Krachtig lichaam, snel, goed schot in de benen, een-op-een sterk en een goed gevoel voor de ruimtes in en rondom de zestien. Een ongepolijste diamant die ik graag naar Eindhoven zie komen.

PSV is nog altijd op zoek naar een aanvaller indien Lozano en/of Bergwijn vertrekt, graag zie ik dat ze de vrijgekomen miljoen in Boadu steken. Mogen hij, Malen, Bruma, Gakpo, Aboukhlal en natuurlijk nog Lammers het voorin van mij uitzoeken.

Indien PSV dan toch geld gaat investeren in de voorhoede als Lozano vertrekt in plaats van in het middenveld, laten we dan ook gewoon meteen een van de betere talenten van Nederland overnemen vanuit Alkmaar.

Ik weet het jongens, Lens en Maher komen ook uit Alkmaar en zijn hier niet geslaagd. Tevens is de waslijst aan Eredivisie-voetballers die het in Eindhoven niet gered hebben enorm lang, maar: De jongen is uit het juiste hout gesneden. Mark my words!
Denk jij dat Boadu op een lijstje staat bij PSV?
Je zou zeggen van wel daar het een A-Zetter betreft.
 
Denk jij dat Boadu op een lijstje staat bij PSV?
Je zou zeggen van wel daar het een A-Zetter betreft.
Zonder enige twijfel Metalium, zonder enige twijfel.

Sterker nog, mijn vermoeden is dat PSV bij vertrek van een van de aanvallers zou gaan voor de eerder genoemde Mexicaanse spits, of een van deze spelers. Gebaseerd op geluiden die ik vanuit mijn netwerk hoor.

Nog even afwachten dus.
 
Zonder enige twijfel Metalium, zonder enige twijfel.

Sterker nog, mijn vermoeden is dat PSV bij vertrek van een van de aanvallers zou gaan voor de eerder genoemde Mexicaanse spits, of een van deze spelers. Gebaseerd op geluiden die ik vanuit mijn netwerk hoor.

Nog even afwachten dus.
Romarioooooooooooooooooooooooo !!!
Mooie avatar Voetbalvisie !
 
Ja de hoofdconducteur zal inderdaad de eerste zijn om te zeggen dat het zijn fout was en zal zeker niet wijzen naar een failliete aannemer.
Neem aan dat je de hoofdconstructeur bedoeld ;). Die beste man geeft aan dat de constructie an sich goed was. Het verhaal van de extra belasting doir zonnepanelen niet plausibel is. Er na hun werk nog n lading detailwerk is geweest. Dat de wijze van instorten meer weg heeft van een montagefout dan een rekenfout.
Daarbij wijst hij niet direct naar 1 partij maar ziet hij mogelijke oorzaken.
Mijn post was primair bedoeld om alle wilde verhalen te beteugelen, laten we gewoon het onderzoek afwachten en wat daar uitkomt.
 
Zal overigens eens toelichten waarom het verhaal over de zwakke constructie mij ook onwaarschijnlijk lijkt.
De constructie is als de gewone Nederlandse bouwvoorschriften zijn gevolgd minimaal 2x berekend.
1. voorafgaand aan de bouw
2. voor het plaatsen van de zonnepanelen

Deze berekening wordt uitgevoerd door een constructeur en gecontroleerd door de vergunningverlener. Tussen het 1e en 2e rekenmoment zit een ruime 10 jaar.

Stel dat bij de eerste berekeningen er willens en wetens dingen zijn goedgekeurd door een constructeur en de controlerende instantie. Dan zou bij het 2e rekenmoment dit aan het licht moeten komen, tenzij het allemaal dezelfde personen betreft, deze kans lijkt mij echter zeer klein.

Maar goed, ik kan er ook naast zitten
 
Wat hier natuurlijk wel aan kleeft is Scheringa, DSB en zijn manieren. Die hele regio was destijds in de ban van DSB en was gewoon heel belangrijk voor Alkmaar. Druk zetten om de constructie die net op het randje was er toch doorheen te krijgen lijkt me niet onmogelijk of ondenkbaar.

Ik vind het onderzoeken nu ook een aangelegenheid voor de OVV en niet iets voor de gemeente Alkmaar. Dan krijg je een wethouder die zijn eigen portefeuille moet gaan onderzoeken, dat lijkt me ook geen strak plan.

Vergeef me als ik niet direct in de 'losse bouten' theorie geloof. Commentaar van iedereen die er ooit bij betrokken is geweest hecht ik dan ook weinig tot geen waarde aan. Veel weten niet hoe snel ze hun eigen hachje moeten redden.

Vanzelfsprekend zeer benieuwd naar het onderzoek, als dat er al komt en hoe grondig dit zal zijn. De sleutel hiervoor lijkt me onafhankelijkheid. Dus niet een gemeente als opdrachtgever.
 
Ja de hoofdconducteur zal inderdaad de eerste zijn om te zeggen dat het zijn fout was en zal zeker niet wijzen naar een failliete aannemer.

Edit: ja constructeur ;)
Ik zag hier ook gewoon een stukkie afschuiven in. Aannemers hebben tenslotte toch al een slechte naam. Daarbij moet een constructie zeker wel 5 op 6 bouten per verbinding aankunnen, anders is ie ondergedimensioneerd. Sterker nog, met een ondersteuning minder zou de boel niet direct mogen instorten.

Maar goed, zoals eerder al gezegd is door enkele forummers: laten we de onderzoeken maar eens afwachten.
 
En dan vinden sommigen op dit Forum het vreemd als ik zeg dat AZ, mits hun selectie het gehele seizoen intact blijft, PSV uit de traditionele Top-3 knikkert....(a)

En je gelooft het zelf ook nog. Heel leuk dat AZ nu een leuke reeks heeft, dat hebben Utrecht en Vitesse ook ooit gehad. Maar dit soort clubs blijken ieder jaar wel een grote terugval te hebben. Laten we allereerst maar eens rustig afwachten of AZ dit niveau het hele seizoen kan volhouden. En zelfs als ze dit seizoen een topjaar draaien, maakt het ze nog geen traditionele top 3 club. Daarvoor moet je consistent een plek in de top 3 afdwingen, dat is nog verder gezocht dan een AZ dat één seizoen leuk speelt. Daarnaast verwacht je dus dat PSV consistent rampseizoenen gaat draaien? Zelfs Quagmire heeft nog niet zo'n pessimistische uitspraken geleverd op dit forum :unsure:.

Een vergelijking om je even een beeld te geven bij hoe overhaast ik je reactie vind: Ajax tot de Europese top bekronen omdat ze één keer in de halve finale van de Champions League hebben gestaan. Denk dat je zelfs wel in ziet hoe lachwekkend die uitspraak is.
 
En je gelooft het zelf ook nog. Heel leuk dat AZ nu een leuke reeks heeft, dat hebben Utrecht en Vitesse ook ooit gehad. Maar dit soort clubs blijken ieder jaar wel een grote terugval te hebben. Laten we allereerst maar eens rustig afwachten of AZ dit niveau het hele seizoen kan volhouden. En zelfs als ze dit seizoen een topjaar draaien, maakt het ze nog geen traditionele top 3 club. Daarvoor moet je consistent een plek in de top 3 afdwingen, dat is nog verder gezocht dan een AZ dat één seizoen leuk speelt. Daarnaast verwacht je dus dat PSV consistent rampseizoenen gaat draaien? Zelfs Quagmire heeft nog niet zo'n pessimistische uitspraken geleverd op dit forum :unsure:.

Een vergelijking om je even een beeld te geven bij hoe overhaast ik je reactie vind: Ajax tot de Europese top bekronen omdat ze één keer in de halve finale van de Champions League hebben gestaan. Denk dat je zelfs wel in ziet hoe lachwekkend die uitspraak is.

Dus jij vindt de 8ste plaats die hij benoemde geen rampseizoen :rolleyes:
 
Het is toch nog niet zeker dat ze weer naar Den Haag gaan? Alleen deze wedstrijd en dit weekend tegen Groningen stonden vast.

Zal me niet verbazen als de gemeente Den Haag dit niet goedkeurt.
 
Het is toch nog niet zeker dat ze weer naar Den Haag gaan? Alleen deze wedstrijd en dit weekend tegen Groningen stonden vast.

Zal me niet verbazen als de gemeente Den Haag dit niet goedkeurt.


Groningen is wel een goeie locatie. Het aantal Antwerpse relschoppers dat naar het hoge noorden afreist is wellicht een stuk lager dan naar Den Haag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan