AZ - PSV | Zondag 21 maart | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Klinkt gek, maar zou Tannane geen optie zijn? Wellicht verkeerde topic maar zo'n gast (mits je hem onder controle hebt als technische staf, wat die Letsch overigens nu echt heel goed doet) zou echt niet misstaan. Heeft een goed schot, kan een actie maken en heeft gif in zijn spel. Net alles wat je deze wedstrijd hebt gemist.

Edit: Ook belangrijk dat hij multi functioneel inzetbaar is.
Begin maar eens met een goede CV, want het is wekelijks prijsschieten tegen PSV.
 
1. Een deel van het probleem is al veel langer aanwezig, was tijdens Fredje R. ook al, gewoon een wedstrijd killen lukt niet.

2. Muv enkele wedstrijden is het rendement van onze aanval al flink wat jaren niet echt geweldig, wat ook een directe link heeft met punt 1.

3. Op cruciale positie(s) missen we gogme/ervaring, wat mij betreft t hart van de verdediging, en de vervanger van Rosario of Sangare.

4. De wil om te winnen lijkt matig te zijn, maar ook dat is al jaren aan de hand.
We missen vooral 1 ding.

 
We hebben ook geen kans meer gekregen na het vertrek van Rosario, waar we die voor de 70e minuut wel kregen. Zeg je nu dat Rosario de oorzaak is van het creëren van kansen?
Kijk nog eens goed dan. Jij bent van de fanclub. Dat lijkt me duidelijk. Als Rosario het niveau is wat jij prima vindt dan zijn we uitgeluld.
 
Begin maar eens met een goede CV, want het is wekelijks prijsschieten tegen PSV.

Dat is sowieso prioriteit nummer 1. Maar ik mis zoveel gif en passie bij dit PSV. Strijd je godnondeju helemaal leeg als het niet loopt of lukt. Sangare probeerde dit dan nog enigzins. Jammer dat hij de enige is in de selectie met stelten ipv benen. Anders was het nog het nog wat geweest ook!
 
Als we een soortgelijke speler kunnen vinden waar de bedrading wel goed is aangesloten zou dat zeker een welkome aanvulling zijn.

Valt dit seizoen nog wel mee. Die ene uitval tegen de scheidsrechter waar hij rood kreeg is wat mij enkel bijstaat dit seizoen. Vond het allemaal wel meevallen, scheidsrechter kon het gewoon niet handelen waardoor hij maar een rode kaart trok. Qua intensiteit van woorden viel het echt wel mee.
 
Dat is sowieso prioriteit nummer 1. Maar ik mis zoveel gif en passie bij dit PSV. Strijd je godnondeju helemaal leeg als het niet loopt of lukt. Sangare probeerde dit dan nog enigzins. Jammer dat hij de enige is in de selectie met stelten ipv benen. Anders was het nog het nog wat geweest ook!
Teze ook wel, maar a. die staat achterin b. is nog vrij jong.
 
Teze ook wel, maar a. die staat achterin b. is nog vrij jong.

Wel wat mij betreft (samen met met Boscagli) de revelatie van het seizoen. Een goede ervaren verdediger ernaast (nee, geen Viergever want die is zo traag als stront en de ultimate Jinx voor prijzen die er eventueel te halen vallen) en je hebt weinig omkijken naar het centrale duo. Doorselecteren op de rechtsback is ook geen utopie wat mij betreft. Dumfries schat zichzelf zo hoog in terwijl die kerel 9 van de 10 keer nog met de dozen van zijn voetbalschoenen speelt. Die gast is prima in verdedigen als dat zijn taak is, maar het stijgt naar zijn hoofd een of andere manier zodra er een keer iets lukt of een voorzet aankomt. Geef hem de taak om puur te verdedigen en op te komen zodra de situatie zich er voor leent dan is het een zeer bruikbare speler. Zoals hij nu word gebruikt.. Nee..

Schmidt lijkt tactisch goed maar heb er nog weinig van gemerkt. Menig mede-forum leden zien het beter dan degene die dagelijks met deze groep werkt.
 
Dat is sowieso prioriteit nummer 1. Maar ik mis zoveel gif en passie bij dit PSV. Strijd je godnondeju helemaal leeg als het niet loopt of lukt. Sangare probeerde dit dan nog enigzins. Jammer dat hij de enige is in de selectie met stelten ipv benen. Anders was het nog het nog wat geweest ook!
Ik zie de passie wel, maar het gif niet. Het lijkt wel alsof de rem erop staat bij ons. Het oogt allemaal bedachtzaam en daardoor ook traag. Speel die bal wat sneller naar voren (bij onze tegenstanders lukt dat vaak beter). Schiet eens vaker van buiten de 16 op doel. Train beter op corners, we hebben toch genoeg kopsterke verdedigers en middenvelders. Etc.
 
Kijk nog eens goed dan. Jij bent van de fanclub. Dat lijkt me duidelijk. Als Rosario het niveau is wat jij prima vindt dan zijn we uitgeluld.
Niks met fanclub te maken. Ik zie meer spelers waarvan ik denk “niet het niveau om een titel mee te pakken”, of in ieder geval spelers die het team niet omhoog tillen qua niveau. Maar Rosario is schijnbaar een makkelijke pispaal, en daar ga ik eens lekker tegenin.
 
Niks met fanclub te maken. Ik zie meer spelers waarvan ik denk “niet het niveau om een titel mee te pakken”, of in ieder geval spelers die het team niet omhoog tillen qua niveau. Maar Rosario is schijnbaar een makkelijke pispaal, en daar ga ik eens lekker tegenin.
Eens!
 
Niks met fanclub te maken. Ik zie meer spelers waarvan ik denk “niet het niveau om een titel mee te pakken”, of in ieder geval spelers die het team niet omhoog tillen qua niveau. Maar Rosario is schijnbaar een makkelijke pispaal, en daar ga ik eens lekker tegenin.
Klopt, maar die spelers zijn er nog niet zo lang. Rosario mag al 3 seizoenen falen. Ik ben er ook wel een beetje klaar mee.
 
Klopt wat De Boer zegt.
Rosario in de fout bij de 1-0, hoewel karlsson t samen met wijndal goed uitvoert daar. Maar grotere fout dan ik in eerste instantie dacht.
Maar de 2e goal vind ik de rol van rosario veel erger. Die kijkt van een afstandje hoe boadu en viergever wat uitvechten, loopt lucht te dekken en hobbelt heel rustig terug. Pas als de bal bijna Koopmeijners komt zet ie een beetje aan. En komt dan ook veel te laat. Hij liet daar Sangaré, en het hele team, volledig in de steek.

Heb n bloedhekel aan de blinde Rosariohaat hier. En hij had zonder meer goede momenten vandaag. Alleen 2 cruciale fouten gemaakt vandaag. Dat kan en mag niet. Daar horen consequenties bij lijkt me: Boscagli erin, naast Sangaré voor de rest van t seizoen.
Maar dit is Rosario ten voeten uit! Perfect omschreven. Dit doet hij dus elke wedstrijd. Op die manier sta je dus altijd al met 1 of 2-0 achter. Dat doet al zijn goede ingrepen (ja, die heeft hij soms ook wel) gewoon teniet. Vandaar dat ik ook vind dat hij niet het niveau van PSV heeft en niet hoort te spelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan