AZ - PSV | Zondag 21 maart | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Duurde niet lang zo te zien. Ik kijk al wekenlang geen PSV. Teveel frustratie voor mij. Iedere week hetzelfde liedje. Doe ik mezelf niet aan. Mensen hadden dit met het saaie voetbal van Cocu en volgde het via teletekst of whatever, leverde wel 3 titels op. Maar voor mij is het gewoon puur omdat ik geen ontwikkeling zie en dat 4222 en gods gruwelijke kut formatie vind. Past totaal niet bij PSV en deze droplul van een trainer krijgt het voor elkaar om 7 toppers op rij in 1 seizoen niet eens eentje te winnen.

Tweede plek verdien je ook totaal niet. Kansloos elftal. Hopelijk gaan rotte appels als Rosario, Dumfries, Mvogo etc weg.
 
Duurde niet lang zo te zien. Ik kijk al wekenlang geen PSV. Teveel frustratie voor mij. Iedere week hetzelfde liedje. Doe ik mezelf niet aan. Mensen hadden dit met het saaie voetbal van Cocu en volgde het op telekekst, leverde wel 3 titels op. Maar voor mij is het gewoon puur omdat ik geen ontwikkeling zie en dat 4222 en gods gruwelijke kut formatie vind. Past totaal niet bij PSV en deze droplul van een trainer krijgt het voor elkaar om 7 toppers op rij in 1 seizoen niet eens eentje te winnen.

Tweede plek verdien je ook totaal niet. Kansloos elftal. Hopelijk gaan rotte appels als Rosario, Dumfries, Mvogo etc weg.

Niet kijken maar wel als eerste los gaan op iedere actie. Oke dan.
 
Die Rosario zeg haha, wat een aanfluiting zoals die steeds mistast en niet meedoet. Wat is het toch een kansloze voetballer. Wij gaan echt nooit maar dan ook nóóit een topper winnen zolang Rosario en Sangaré op het middenveld spelen. En zonder Boscagli heb je nu zelfs geen enkele creatieve speler die de voorhoede kan bereiken met een goede pass.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan