AZ - PSV | Zaterdag 7 april 2018 | Eindstand 2-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als we deze wedstrijd winnen dan kan het bijna niet meer stuk.
Maar verlies je punten, dan staat de druk er weer flink op volgende week tegen Ajax die natuurlijk weer hun beste wedstrijd van het seizoen gaan spelen...Philip maar effe de tape van Groningen-Ajax erin gooien want Ajax was helemaal nergens..Dat ze daar wonnen was een heus wonder en strontgeluk.
 
Als we deze wedstrijd winnen dan kan het bijna niet meer stuk.
Maar verlies je punten, dan staat de druk er weer flink op volgende week tegen Ajax die natuurlijk weer hun beste wedstrijd van het seizoen gaan spelen...Philip maar effe de tape van Groningen-Ajax erin gooien want Ajax was helemaal nergens..Dat ze daar wonnen was een heus wonder en strontgeluk.
Philip kan beter de tape van PSV-Feyenoord gaan kijken met zijn selectie, als voorbeeld hoe je de nummer 3 van de eredivisie vanaf het eerste fluitsignaal bij de strot grijpt en pas na 90 minuten loslaat in de wetenschap dat de 3 punten veilig gesteld zijn....die PSV wil ik aanstaande zaterdag in actie zien tegen AZ..!!
 
Als we deze wedstrijd winnen dan kan het bijna niet meer stuk.
Maar verlies je punten, dan staat de druk er weer flink op volgende week tegen Ajax die natuurlijk weer hun beste wedstrijd van het seizoen gaan spelen...Philip maar effe de tape van Groningen-Ajax erin gooien want Ajax was helemaal nergens..Dat ze daar wonnen was een heus wonder en strontgeluk.
PSV heeft ook veel geluk gehad dit seizoen. Dus daar moeten niet hele tijd over beginnen. Maar inderdaad als PSV deze wedstrijd wint dan kan het inderdaad bijna niet meer mislopen.
 
Denk je niet dat Cocu Pereiro eerder naar links schuift?
Cocu kennende zou het me niks verbazen maar Lozano links en Pereiro vrije rol op rechts zou het beste zijn. Daarnaast wisselen ze vaak van posities dus op zich maakt het niet zo veel uit.
 
Cocu kennende zou het me niks verbazen maar Lozano links en Pereiro vrije rol op rechts zou het beste zijn. Daarnaast wisselen ze vaak van posities dus op zich maakt het niet zo veel uit.

Dat zou al minder slecht zijn...
 
Pereiro heeft gescoord tegen NAC dus die speelt de volgende wedstrijd beroerd als hij in de basis mag beginnen. Ik zie liever een versterkt middenveld met bijvoorbeeld Rosario erbij of Mauro. Hendrix een beetje aan de linkerkant om Brenet te ondersteunen, die zal zijn handen vol hebben aan Jahanbaksh.
 
Pereiro heeft gescoord tegen NAC dus die speelt de volgende wedstrijd beroerd als hij in de basis mag beginnen. Ik zie liever een versterkt middenveld met bijvoorbeeld Rosario erbij of Mauro. Hendrix een beetje aan de linkerkant om Brenet te ondersteunen, die zal zijn handen vol hebben aan Jahanbaksh.

Pereriero heeft dit seizoen slechts 2 wedstrijden de volledige wedstrijd gespeeld in de Eredivisie.
Ter vergelijking Kenneth Paal heeft 3 wedstrijden volledig gespeeld.
o.O
 
Wat ik bedoel is dat Pereiro nogal wisselvallig is, en dat hij bijna nooit 2 wedstrijden achter elkaar iets bijdraagt. Kenneth Paal heeft daar niet zoveel mee te maken.
 
De mediawereld is AZ behoorlijk aan het opjutten. Overal lees je berichten dat ze nooit een topwedstrijd winnen. Dat was al bekend maar nu wordt hier erg veel aandacht aan besteedt. Van D Brom is getergd, blijkt uit zijn interview. Hij wil hiermee afrekenen want “dan ben je ook van dat gezeur af”.
PSV moet weten dat het wijvenvoetbal niet gaat werken straks in Alkmaar. Ze moeten scherp beginnen aan de wedstrijd, anders wordt het een moeilijke avond.
 
De mediawereld is AZ behoorlijk aan het opjutten. Overal lees je berichten dat ze nooit een topwedstrijd winnen. Dat was al bekend maar nu wordt hier erg veel aandacht aan besteedt. Van D Brom is getergd, blijkt uit zijn interview. Hij wil hiermee afrekenen want “dan ben je ook van dat gezeur af”.
PSV moet weten dat het wijvenvoetbal niet gaat werken straks in Alkmaar. Ze moeten scherp beginnen aan de wedstrijd, anders wordt het een moeilijke avond.
Als er teveel druk op wordt gelegd dan gaat dat tegen AZ werken.
 
De mediawereld is AZ behoorlijk aan het opjutten. Overal lees je berichten dat ze nooit een topwedstrijd winnen. Dat was al bekend maar nu wordt hier erg veel aandacht aan besteedt. Van D Brom is getergd, blijkt uit zijn interview. Hij wil hiermee afrekenen want “dan ben je ook van dat gezeur af”.
PSV moet weten dat het wijvenvoetbal niet gaat werken straks in Alkmaar. Ze moeten scherp beginnen aan de wedstrijd, anders wordt het een moeilijke avond.

Gewoon de bekerfinale winnen en op 29 april tegen Ajax winnen en we zullen niet zeuren. :grin: ;)
 
Donyell Malen zit vanavond niet bij de wedstrijdselectie van Jong PSV. Wellicht staat hij morgen inde basis tegen AZ.
 
Pereiro heeft gescoord tegen NAC dus die speelt de volgende wedstrijd beroerd als hij in de basis mag beginnen. Ik zie liever een versterkt middenveld met bijvoorbeeld Rosario erbij of Mauro. Hendrix een beetje aan de linkerkant om Brenet te ondersteunen, die zal zijn handen vol hebben aan Jahanbaksh.
Verstandig....ik zou ook opteren voor een 4-4-2 opstelling, met Mauro op het middenveld naast Ramselaar, Van Ginkel en Hendriks. In de spits Lozano en Luuk. En na 60 minuten Luuk eruit en Malen voor hem in de plaats. Geen Pereiro aub, want die haalt met zijn typische spel alle tempo weg uit de wedstrijd....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan