AZ - PSV | Zaterdag 7 april 2018 | Eindstand 2-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ze passen zich dus aan aan PSV; dat is jammer. Lijkt erop alsof zij zo de PSV stijl willen gaan hanteren. Laat PSV maar komen en de versterkte defensie vangt het op, en dan breken zij uit via Jahanbhakhsh.
Yups,

En volgens zelfbenoemd medium John Troost gaat t ook al niet goed komen...
#azpsv #az #psv Na vanavond is de competitie weer spannend. AZ meer FLOW dan PSV dus winst AZ 90% kans 10% gelijkspel. Gods onzichtbare kracht vd geest bepaalt dat! Kracht AZ staat deels AAN.
 
5-3-2 van Sjonnie, dat komt voor mij als een grote verrassing. Nog nooit heeft die zo gespeeld met AZ. En nu uitgerekent tegen ons, gaat die het wel proberen. Meer zekerheid in de defensie met Van Rhijn. Zie je niet vaak, dat ploegen aan ons aanpassen.

Ben benieuwd hoe Cocu dit gaat aanpakken, moet voor hem ook een verrassing zijn dat AZ zo gaat spelen.
 
5-3-2 van Sjonnie, dat komt voor mij als een grote verrassing. Nog nooit heeft die zo gespeeld met AZ. En nu uitgerekent tegen ons, gaat die het wel proberen. Meer zekerheid in de defensie met Van Rhijn. Zie je niet vaak, dat ploegen aan ons aanpassen.

Ben benieuwd hoe Cocu dit gaat aanpakken, moet voor hem ook een verrassing zijn dat AZ zo gaat spelen.

In de eerste 10 minuten 0-1 scoren en dan kan de tactiek van AZ weer aangepast worden.
 
Ricardo van Rijn heeft de laatste 10 wedstrijden niet of nauwelijks gespeeld bij AZ. Slechts 3 x ingevallen en in totaal 39 minuten gespeeld. Het is een blinde gok van John van den Brom om hem op te stellen. :rolleyes:
 
En zelfs nu zet ie Lozano op rechts...

Herstel, lijken te wisselen, zal wl dynamisch zijn
 
Wat een kans voor AZ. Ik telde hem al. Zwak verdedigd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan