Auto's

Had ook wel bij ergernissen kunnen / moeten staan:


Dan vraag ik mij af: hoe kan men de waarde van een auto bepalen, bv de mercedes S650 cabrio, terwijl er in heel Europa op autoscout 0 exemplaren te vinden zijn die drie jaar oud zijn en er maar 1 exemplaar die 60.000 kilometer heeft gereden?
En vervolgens kost het het goedkoopste exemplaar wat te koop in heel Europa niet hun gestelde 27400 euro, maar 84500.
 
Wellicht niet helemaal het goede topic. Maar ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen rondom de Hanway Raw 50 / AGM Caféracer bromfiets. Zoek iets om lekker mee te touren en die retro bromfietsen hebben mij altijd wel getrokken.
 
Van de gepresenteerde modellen zou ik de VW Passat CC aanbevelen. Ik heb het hele jaar door zo'n auto kunnen besturen, zowel in de stad als op de snelweg. Comfort, betrouwbaarheid, uitstekende combinatie van kracht en prijs voor alles.

Ummm....voor wie?
En ben je lid geworden om dit te melden?
 
Nou ja, jij trapte dit topic ooit af met die auto!
Dat klopt. Mei 2018 was een mooie tijd, toen ik nog droomde van een Passat CC...
Nu rij ik een Nissan Note :confused::lol:

Maar goed, het had erger gekund. Ik had ook een PSA-auto met een Opel-logo kunnen rijden! :sneaky:
 
Dat klopt. Mei 2018 was een mooie tijd, toen ik nog droomde van een Passat CC...
Nu rij ik een Nissan Note :confused::lol:

Maar goed, het had erger gekund. Ik had ook een PSA-auto met een Opel-logo kunnen rijden! :sneaky:
Noem die auto nou niet nog een keer! Komt die bot weer terug!
 
Was denk ik geen bot. Reageerde ook vrij on topic over Rosario. Of ze worden slimmer.. 🤪
Met typische woordkeuze, heb bewust een gerichte vraag gesteld op die reactie om te kijken wat er gebeurt.
Geen BOT, maar wel reclame, zie maar hoe de post hierboven is aangepast...
 
Met typische woordkeuze, heb bewust een gerichte vraag gesteld op die reactie om te kijken wat er gebeurt.
Geen BOT, maar wel reclame, zie maar hoe de post hierboven is aangepast...
Google translate ook, lijkt me. Een blokje kan geen kwaad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan