AS Monaco - PSV | Donderdag 4 november | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Curry....... Geen Gakpo, Madueke, Pröpper en Götze dus. Wat moet je daar dan weer van maken?

Mvogo
Teze Ramalho Obispo Max
Van Ginkel Sangaré
Doan Vertessen
Zahavi Vinicius

dan maar.....
Vind het eigenlijk weer een verbetering tov Twente weer. Propper vind ik eerlijk gezegd niet heel erg lekker in vorm. Die mis ik een stuk minder dan de andere spelers. Hoewel, wel balen dat die nog steeds met blessures aan het sukkelen is.
 
Curry....... Geen Gakpo, Madueke, Pröpper en Götze dus. Wat moet je daar dan weer van maken?

Mvogo
Teze Ramalho Obispo Max
Van Ginkel Sangaré
Doan Vertessen
Zahavi Vinicius

dan maar.....
Is Doan weer fit?
 
Curry....... Geen Gakpo, Madueke, Pröpper en Götze dus. Wat moet je daar dan weer van maken?

Mvogo
Teze Ramalho Obispo Max
Van Ginkel Sangaré
Doan Vertessen
Zahavi Vinicius

dan maar.....
Wat mij betreft wel, hoewel ik denk dat Boscagli sowieso zal gaan spelen. Ipv Doan zou je ook Bruma kunnen hebben, zodat Vertessen op rechts kan spelen.

Nu maar hopen dat Zahavi een goeie dag heeft, de ketchupfles niet weer verstopt zit en dat Vertessen het op zijn heupen heeft. Is gewoon een goeie speler.

Oh en hopen dat Ramalho weer even zn kop erbij heeft. Wat hij de laatste tijd laat zien is echt ondermaats.

Verder hebben we gewoon prima kans om te winnen. Sangare is er immers bij, dus wat wil je nog meer.
 
Mario Götze gaat niet mee naar Monaco omdat hij ziek is.

Davy Pröpper (enkel), Noni Madueke (hamstring), Ryan Thomas (knie) en Cody Gakpo (enkel) zijn er vanwege blessures niet bij en Götze mist de Europese trip vanwege ziekte.

link
 
Mario Götze gaat niet mee naar Monaco omdat hij ziek is.

Davy Pröpper (enkel), Noni Madueke (hamstring), Ryan Thomas (knie) en Cody Gakpo (enkel) zijn er vanwege blessures niet bij en Götze mist de Europese trip vanwege ziekte.

link
Shit…wordt dan wel erg lastig zo…
 
Aan die Gotze heb je toch geen reet man. Altijd wat met hem en Propper!! Echt topclub onwaardig middenveld met van Ginkel erbij. En na 1,5 jaar nog steeds geen duidelijke patronen in het veldspel te zien.
Onwaardig middenveld?
Je hebt Gotze, toch een van de beste voetballers in de Eredivisie, Propper, van Ginkel, en Sangare blijkbaar nog nooit zien voetballen als ze blessurevrij waren?
Ik zie wel patronen in het veldspel alleen niet altijd die welke ik zou willen zien.
Maar zolang we na een duel drie punten kunnen bijschrijven, boeit het vertoonde me al weer minder.
En drie punten in Monaco lijkt me niet onhaalbaar al zal het lastig zijn.
Valt het tegen blijft overwinteren mogelijk, dus geen paniek.
 
Mario Götze gaat niet mee naar Monaco omdat hij ziek is.

Davy Pröpper (enkel), Noni Madueke (hamstring), Ryan Thomas (knie) en Cody Gakpo (enkel) zijn er vanwege blessures niet bij en Götze mist de Europese trip vanwege ziekte.

link
Mario heeft dan ook een immuunziekte.. dit zal nog wel vaker voorkomen dan..
 
PSV heeft een immuunziekte. Zo vaak als er spelers ziek, zwak, misselijk of herstellende zijn. Hier is toch geen team van te brouwen. Er gaat iets niet goed. Zowel in het scouten van teveel kwetsbare vogeltjes als in de belasting.
Van twee spelers wisten we dit. Ginkel en Götze. Romero is een bewuste keuze geweest daar geduld mee te hebben..
 
Onwaardig middenveld?
Je hebt Gotze, toch een van de beste voetballers in de Eredivisie, Propper, van Ginkel, en Sangare blijkbaar nog nooit zien voetballen als ze blessurevrij waren?
Ik zie wel patronen in het veldspel alleen niet altijd die welke ik zou willen zien.
Maar zolang we na een duel drie punten kunnen bijschrijven, boeit het vertoonde me al weer minder.
En drie punten in Monaco lijkt me niet onhaalbaar al zal het lastig zijn.
Valt het tegen blijft overwinteren mogelijk, dus geen paniek.
Ze zijn alleen vrijwel het hele seizoen niet fit! Weg ermee dus
 
Daar wringt de schoen.
Dat klopt.
Het aantal blessures is schrikbarend hoog en wordt elk seizoen groter, zo lijkt het.
Maar dat blijft niet beperkt tot het middenveld. Zie nu weer Madueke en Gakpo.
En vorig jaar Romero.
Daarnaast heb ik de indruk dat het niet alleen bij PSV speelt, want ook elders
lezen we vaak over mensen die maanden tot soms een jaar er uit liggen.
Oorzaak?
 
Dat klopt.
Het aantal blessures is schrikbarend hoog en wordt elk seizoen groter, zo lijkt het.
Maar dat blijft niet beperkt tot het middenveld. Zie nu weer Madueke en Gakpo.
En vorig jaar Romero.
Daarnaast heb ik de indruk dat het niet alleen bij PSV speelt, want ook elders
lezen we vaak over mensen die maanden tot soms een jaar er uit liggen.
Oorzaak?
Overbelasting. Maar de vraag is of je dan goed hebt ingekocht / verkocht. Het dubbele schema was namelijk al een tijdje bekend. Verder zijn de blessures van Propper en Gakpo gewoon ongelukjes geweest. Daar kan de staf/directie niet zo veel aan doen.
 
Overbelasting. Maar de vraag is of je dan goed hebt ingekocht / verkocht. Het dubbele schema was namelijk al een tijdje bekend. Verder zijn de blessures van Propper en Gakpo gewoon ongelukjes geweest. Daar kan de staf/directie niet zo veel aan doen.
Maar als overbelasting de oorzaak is, moeten we dan concluderen dat er teveel gevergd wordt van spelers door een
te vol programma of heeft PSV alleen maar kneusjes gekocht en opgeleid?
Van Madueke tot en met Romero?
 
Maar als overbelasting de oorzaak is, moeten we dan concluderen dat er teveel gevergd wordt van spelers door een
te vol programma of heeft PSV alleen maar kneusjes gekocht en opgeleid?
Van Madueke tot en met Romero?

Of toch wat Perez (geloof ik) zegt... De sterkhouders worden te vaak gewisseld (Madueke paar keer achter elkaar na 60 minuten), waardoor ze nooit in een 90-minuten-ritme komen.
 
Of toch wat Perez (geloof ik) zegt... De sterkhouders worden te vaak gewisseld (Madueke paar keer achter elkaar na 60 minuten), waardoor ze nooit in een 90-minuten-ritme komen.
Als dat zo was zouden andere clubs geen langdurige geblesseerden hebben , denk ik.
Trouwens, wat figuren als Perez - en de meeste "analisten" -te melden hebben kan m.i. voor het grootste deel ene oor in andere oor uit.

Toegenomen hardheid van het spel en te vol programma komen denk ik eerder in aanmerking.
Het is volgens mij geen specifiek PSV probleem, al was het wellicht wijzer geweest niet teveel
oud geblesseerden tegelijk in de selectie op te nemen.
Dat zou waar kunnen zijn.
 
Of toch wat Perez (geloof ik) zegt... De sterkhouders worden te vaak gewisseld (Madueke paar keer achter elkaar na 60 minuten), waardoor ze nooit in een 90-minuten-ritme komen.
Lijkt mij onwaar. Een Gakpo heeft bijv al een aantal keer 90 min gespeeld. Götze heeft bijna alles 90 min gespeeld.
Madueke is idd wat vaker gewisseld dan de andere. Maar goed een coach kan gewoon een speler wisselen.

Bij een Ajax speelt een Berghuis bijv ook niet alles 90 min. Topclubs hebben brede selecties en wisselen weleens in drukke programma's. Schmidt wellicht iets meer dan een Ten Hag. Maar het 90 min ritme lijkt me een onjuiste aanname. Mij lijkt blessuregevoeligheid, pech, training intensiteit en druk programma eerdere/belangrijkere oorzaken dan of een speler 2x achter elkaar 90 min speelt ipv 60.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan