Armando Obispo (V)

Even snel googlen, het kan inderdaad wel, maar ik kan me niet voorstellen dat een club met die clausule akkoord gaat. Zeker niet als het om een speler van het kaliber Obsipo gaat
Het is overigens niet mogelijk om een speler terug te halen als je hem naar het buitenland verhuurt.

Als hurende club zou je alleen ermee akkoord gaan als je zware concurrentie hebt, bijvoorbeeld. Maar ik zou het ook niet zomaar doen inderdaad.
 
Het is overigens niet mogelijk om een speler terug te halen als je hem naar het buitenland verhuurt.

Als hurende club zou je alleen ermee akkoord gaan als je zware concurrentie hebt, bijvoorbeeld. Maar ik zou het ook niet zomaar doen inderdaad.
Hoe zit dat met Lato dan?
 
Hoe zit dat met Lato dan?
Tijdens transfer periode mag het wel (mits bedongen). Obispo zouden we wellicht in Februari ook kunnen terughalen.

Nou telt geloof ik alleen het reglement van de kopende (speler ontvangende) club. Dus bij Lato doen de NLse regels er niet toe.
 
Wel lekker dat t verhuurd is voor zijn forum-populariteit. Als is bij ons was gebleven hadden we m al lang als matige verdediger van niveau PEC gebrandmerkt. ;)
Nee hoor niet door mij iig. Mijn mening over de eigen jeugd is al sinds heel lang bekend namelijk dat de aankopen en zeker een dure Baumgartl 2x zo goed moeten zijn, willen zij onze eerste elftal speler worden en daarmee de ontwikkeling van de jeugd in de weg zitten.
Zelfs het inbrengen van een Brenet heb ik toegejuicht en ook hij liet zien niet minder te zijn dan vele aankopen hoewel hij zelf geen geweldige voetballer was.
 
zeker een dure Baumgartl 2x zo goed moeten zijn

Bij een effeciente club sluiten jeugd en aankoopbeleid op elkaar aan.
jeugd inpassen en de plekken die dan nog open zijn vullen met gerichte aankopen.
Dan eindig je ook niet met met 2 van je 3 duurste spelers op de linksbuiten positie.
 
Wel lekker dat t verhuurd is voor zijn forum-populariteit. Als is bij ons was gebleven hadden we m al lang als matige verdediger van niveau PEC gebrandmerkt. ;)

Het was iig 2 seizoenen geleden wel al duidelijk dat hij, ondanks zijn talent, nog lang niet klaar was voor een basisplaats bij PSV. Dat kan ik hem niet kwalijk nemen, maar ik heb het wel altijd kwalijk/ongelooflijk amateuristisch gevonden van PSV dat ze hem 2 seizoenen op de bank hebben geposteerd bij het eerste, op ook nog eens een cruciale leeftijd, i.p.v. te verhuren. Ik vind het knap dat hij nu kennelijk alsnog komt bovendrijven.
 
Lees net in het ED dat hij nog geen minuut heeft gemist. Hopelijk zet hij de ontwikkeling door zodat hij volgend jaar bij ons kan spelen. Eigen jeugd moet wat mij betreft altijd een streepje voor hebben op de rest. Helemaal wanneer de rest in ons geval pure matige middelmaat is. Volgend jaar een achterhoede met Dumfries- Obispo- Ervaren aankoop- Rodriguez klinkt goed.
 
Twee jaar weggegooid inderdaad. Kan me ook moeilijk voorstellen dat 'ie veel minder is dan Baumgartl of Schwaab. Had 'm twee jaar geleden verhuurd aan 'n club als PEC, vorig jaar aan Vitesse en dan was 'ie dit jaar misschien al beter geweest dan genoemd tweetal.
 
Lees net in het ED dat hij nog geen minuut heeft gemist. Hopelijk zet hij de ontwikkeling door zodat hij volgend jaar bij ons kan spelen. Eigen jeugd moet wat mij betreft altijd een streepje voor hebben op de rest. Helemaal wanneer de rest in ons geval pure matige middelmaat is. Volgend jaar een achterhoede met Dumfries- Obispo- Ervaren aankoop- Rodriguez klinkt goed.

Lijkt me trouwens sterk dat Dumfries blijft. Die jongen maakt nu echt megastappen (letterlijk, trouwens).
 
Lijkt me trouwens sterk dat Dumfries blijft. Die jongen maakt nu echt megastappen (letterlijk, trouwens).
Dan moet JDJ hem toch nu al een verbeterd contract aanbieden, zodat hij 2 jaar langer blijft dan nu in het contract staat...? JDJ moet in het geval Dumfries pro-actief te werk gaan, anders loopt PSV straks 15-20 miljoen euro mis.... !!
 
Dumfries blijft nog 3 seizoenen bij PSV, pakt 2x CL-winst, werkt zich bovendien op tot aanvoerder van Oranje, kroont NL tot WK-winnaar 2022 en verkast vervolgens voor 175 miljoen naar PSG. Na 1 seizoen komt hij alweer terug, want Frans spreekt ie niet en hij heeft z'n hart aan Eindhoven verloren. Hij ziet voor z'n terugkeer af van z'n salaris, daar doet ie het niet voor.
 
Dumfries blijft nog 3 seizoenen bij PSV, pakt 2x CL-winst, werkt zich bovendien op tot aanvoerder van Oranje, kroont NL tot WK-winnaar 2022 en verkast vervolgens voor 175 miljoen naar PSG. Na 1 seizoen komt hij alweer terug, want Frans spreekt ie niet en hij heeft z'n hart aan Eindhoven verloren. Hij ziet voor z'n terugkeer af van z'n salaris, daar doet ie het niet voor.

En zijn oom volgt John de Jong op als TD en blijkt n keiharde eindbaas in t halen van nieuw talent? ;P
 
PSV kampt al een paar jaar met te veel spelers die het Niet of net Niet zijn, pure middelmaat, of spelers die langdurig geblesseerd zijn. Tel daarbij op dat we ook al een paar jaar weinig talenten hebben die klaargestoomd kunnen worden voor de basis van PSV1 en ook al een paar jaar achter elkaar geen inkomsten uit de CL en vroege uitschakelingen in de EL ....kortom, het zit PSV al een paar jaar ECHT niet mee en ik denk dat we ook dit seizoen zonder een prijs zullen eindigen.
 
Soms moet je ook gewoon de kans krijgen. Te lang stil gestaan. Teze krijgt hem nu wel.

Zeker; mijn opmerking was ook meer sarcastisch bedoeld. Ik neem het PSV nog steeds zeer kwalijk dat ze die jongen destijds naar het eerste haalden en seizoenenlang op de bank liet zitten i.p.v. gewoon te verhuren. Het verhuren aan Vitesse was zeker al 2 seizoenen te laat, en nu zit weer in hetzelfde schuitje bij PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan