Maar Guadardo wil helemaal niet naar Spanje, hij wil naar de MLS, of is hij bang geworden voor Trump?:unsure:;)

Hij wil nog een jaartje cashen, die 750.000 die Betis nog moet betalen voor Robert is in al die jaren minimaal 3 miljoen geworden, en dat krijgt Guardado nu als jaarsalaris.....
 
Betalingsregeling waarbij PSV niet al het geld kreeg waarop men recht had. En idd, als ze iets van 10 jaar geleden al niet kunnen aftikken, hoe wenst men dit dan te betalen? Met nootjes? Eerst de oude schuld afbetalen voordat er überhaubt over een ander gepraat kan worden.

Was dat niet het bestuur van Real Betis dat destijds in Madrid al die kunstjes uithaalde voor de PSV supporters? :unsure:
 
Serieus, wat moet je nu weer bij Betis gaan doen. Die club eindigde vorig jaar troosteloos ergens onderin, stadion zit vaak net voor de helft gevuld en het ziet er nou niet naar uit dat je daar de komende jaren mooi voetbal gaat zien. Je kunt mij niet vertellen dat er geen betere of mooiere clubs in hem zijn geïnteresseerd.
 
Ongelooflijk dat PSV nog zaken wil doen met Betis Sevilla. Zou alleen mogelijk moeten zijn als door Betis het ontbrekende bedrag van de transfer van Robert ook op tafel wordt gelegd. En daarbij een behoorlijke transfersom voor Guardado.

De mores in de voetbalwereld is ver te zoeken. :sick:

Brands vergeet naaistreken niet snel, vraag maar aan labyad. Er moet haast wel een aantrekkelijke worst in het spel zijn om brands bij deze club zo snel toe te laten happen. Waarschijnlijk zal het om meer geld gaan dan de 2 miljoen waarover nu gerept wordt (door Ali b). Kan het me niet anders voorstellen of Brands moet plotsklaps masochist zijn geworden.
 
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen. Waarom zou Guardado, met zijn vrouw en kindjes nu naar Betis willen? De club die financieel ergens qua salarishuis zit op t niveau van Vitesse. En die ruim drie jaar onder financieel beheer heeft gestaan. En ploeg met noodgedwongen veel jeugd en daarmee nog steeds niet alle posities dubbel bezet heeft. En ploeg met n zwarte geschiedenis qua onderhandelingen met de onze. Een degradatie kandidaat met n relatief kleine achterban.

En dat terwijl hij meerdere ploegen in de MLS kan joinen in de winter waar hij het dubbele kan gaan verdienen. Half jaar PSV met EL, lekker Lozano klaarstomen en dan rond de kerst onder klaterend applaus door een erehaag van teamgenoten winterkampioen PSV verlaten.

Ik hoop heel oprecht dat onze Andres nog een half jaar wil blijven. Omdat ik hem een betere toekomst gun dan Betis. En omdat ik het zonde zou vinden deze speler na zo'n rotseizoen te zien gaan. Hendrix CVM, Guardado op LM achter Hirving. Geld voor van Ginkel uitgeven aan n sterkhouder in de defensie voor de komende jaren. Maar goed, of mijn wensen uitkomen is n tweede.
 
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen. Waarom zou Guardado, met zijn vrouw en kindjes nu naar Betis willen? De club die financieel ergens qua salarishuis zit op t niveau van Vitesse. En die ruim drie jaar onder financieel beheer heeft gestaan. En ploeg met noodgedwongen veel jeugd en daarmee nog steeds niet alle posities dubbel bezet heeft. En ploeg met n zwarte geschiedenis qua onderhandelingen met de onze. Een degradatie kandidaat met n relatief kleine achterban.

En dat terwijl hij meerdere ploegen in de MLS kan joinen in de winter waar hij het dubbele kan gaan verdienen. Half jaar PSV met EL, lekker Lozano klaarstomen en dan rond de kerst onder klaterend applaus door een erehaag van teamgenoten winterkampioen PSV verlaten.

Ik hoop heel oprecht dat onze Andres nog een half jaar wil blijven. Omdat ik hem een betere toekomst gun dan Betis. En omdat ik het zonde zou vinden deze speler na zo'n rotseizoen te zien gaan. Hendrix CVM, Guardado op LM achter Hirving. Geld voor van Ginkel uitgeven aan n sterkhouder in de defensie voor de komende jaren. Maar goed, of mijn wensen uitkomen is n tweede.

Dat lijkt mij eigenlijk ook (een mooi scenario).
 
PSV eist keiharde garanties rond transfer Guardado

https://www.telesport.nl/artikel/105...nsfer-guardado

Wijs geworden door de dubieuze betalingsdiscipline van de club rondom de transfer van Robert in 2006 wil PSV alleen zaken doen als de transfersom direct wordt overgemaakt of als er een bankgarantie wordt verstrekt.

:unsure:Bedrag nog minimaal verhogen met het ontbrekende geld van de transfer van Robert. :re:
Als Betis Sevilla niet bereid is dat te betalen de "deal" niet door laten gaan. :bat:
Het is overigens van de zotte dat de UEFA en FIFA dergelijke non-betalingspraktijken toestaan. :p
 
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen. Waarom zou Guardado, met zijn vrouw en kindjes nu naar Betis willen? De club die financieel ergens qua salarishuis zit op t niveau van Vitesse. En die ruim drie jaar onder financieel beheer heeft gestaan. En ploeg met noodgedwongen veel jeugd en daarmee nog steeds niet alle posities dubbel bezet heeft. En ploeg met n zwarte geschiedenis qua onderhandelingen met de onze. Een degradatie kandidaat met n relatief kleine achterban.

En dat terwijl hij meerdere ploegen in de MLS kan joinen in de winter waar hij het dubbele kan gaan verdienen. Half jaar PSV met EL, lekker Lozano klaarstomen en dan rond de kerst onder klaterend applaus door een erehaag van teamgenoten winterkampioen PSV verlaten.

Ik hoop heel oprecht dat onze Andres nog een half jaar wil blijven. Omdat ik hem een betere toekomst gun dan Betis. En omdat ik het zonde zou vinden deze speler na zo'n rotseizoen te zien gaan. Hendrix CVM, Guardado op LM achter Hirving. Geld voor van Ginkel uitgeven aan n sterkhouder in de defensie voor de komende jaren. Maar goed, of mijn wensen uitkomen is n tweede.

En van PSV begrijp ik het ook niet. Waarom zou je hem voor 2 miljoen verkopen aan een stelletje wanbetalers ?
Kan je hem beter gewoon in de selectie houden.

Hij moet toch niet weg ?
 
En van PSV begrijp ik het ook niet. Waarom zou je hem voor 2 miljoen verkopen aan een stelletje wanbetalers ?
Kan je hem beter gewoon in de selectie houden.

Hij moet toch niet weg ?

Jawel, het ligt aan Guardado. De Jong, Willems en de rest van de butverdediging krijgt gewoon een nieuwe kans.
Ik snap het ook niet. Het lijkt soms alsof we teveel Ajax willen nadoen. Guardado is een van de weinige topspelers in de selectie. Daarbij zorgt hij voor meer aanvoer vanuit Zuid-Amerika.
Houden en straks een goedbetaalde baan als scout aanbieden.
 
Jawel, het ligt aan Guardado. De Jong, Willems en de rest van de butverdediging krijgt gewoon een nieuwe kans.
Ik snap het ook niet. Het lijkt soms alsof we teveel Ajax willen nadoen. Guardado is een van de weinige topspelers in de selectie. Daarbij zorgt hij voor meer aanvoer vanuit Zuid-Amerika.
Houden en straks een goedbetaalde baan als scout aanbieden.

Ik ga er maar vanuit dat de info vanuit de media niet klopt of dat het niet het hele verhaal is.

Want Guardado voor 2 miljoen aan Betis verkopen is gewoon ongelooflijk stom. Zo stom dat je beter ander werk kunt gaan zoeken als je dit soort dingen verzint.

Ik las ook ergens dat PSV niet meer hoeft te vangen voor Guardado dan dat ze zelf voor hem betaald hebben. Is het soms verboden om winst te maken ?
 
Ik ben wel een beetje klaar met PSV en z'n beleid.

Als én Guardado én Moreno vertrekken in drie weken tijd, voor gezamenlijk 7 miljoen euro en er vervolgens wordt gejankt dat we geen topspelers kunnen aantrekken, dan verdien je het gewoon niet om jezelf topclub te noemen. Als die jongens terug willen naar eigen land, prima. Maar anders moet je alles op alles zetten om die jongens te behouden. Salarisverdubbeling, aanvoerder maken, baan na hun carrière aanbieden, baantjes voor drie neven en nichten etc. Dit soort kwaliteit vind je als Nederlandse club zelden, en dan laat je het zo makkelijk lopen... Veel mensen hebben het erover dat Guardado's laatste seizoen minder was. Kijk naar het artikel wat de Bondscoach probeerde te plaatsen ( https://www.vi.nl/nieuws/het-gat-dat-andres-guardado-achterlaat-bij-psv ) meeste gecreëerde kansen, passes, voorzetten, balcontacten en assists van alle middenvelders in de Eredivisie. En dat terwijl hij een half jaar met blessures heeft lopen kwakkelen. Sinds hij fit is (winterstop) heeft PSV zoveel wedstrijden op rij gewonnen met Guardado als uitblinker. Hoe kan zo een jongen zo erg worden onderschat? Dat zijn komst gepaard ging met onze eerste titel in zeven jaar is niet toevallig. Twee landstitels, twee supercups en overwinterd in de CL. Ik durf het op zijn conto te schrijven.

Een gitzwarte zomer is dit aan het worden.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik ben wel een beetje klaar met PSV en z'n beleid.

Als én Guardado én Moreno vertrekken in drie weken tijd, voor gezamenlijk 7 miljoen euro en er vervolgens wordt gejankt dat we geen topspelers kunnen aantrekken, dan verdien je het gewoon niet om jezelf topclub te noemen. Als die jongens terug willen naar eigen land, prima. Maar anders moet je alles op alles zetten om die jongens te behouden. Salarisverdubbeling, aanvoerder maken, baan na hun carrière aanbieden, baantjes voor drie neven en nichten etc. Dit soort kwaliteit vind je als Nederlandse club zelden, en dan laat je het zo makkelijk lopen... Veel mensen hebben het erover dat Guardado's laatste seizoen minder was. Kijk naar het artikel wat de Bondscoach probeerde te plaatsen ( https://www.vi.nl/nieuws/het-gat-dat-andres-guardado-achterlaat-bij-psv ) meeste gecreëerde kansen, passes, voorzetten, balcontacten en assists van alle middenvelders in de Eredivisie. En dat terwijl hij een half jaar met blessures heeft lopen kwakkelen. Sinds hij fit is (winterstop) heeft PSV zoveel wedstrijden op rij gewonnen met Guardado als uitblinker. Hoe kan zo een jongen zo erg worden onderschat? Dat zijn komst gepaard ging met onze eerste titel in zeven jaar is niet toevallig. Twee landstitels, twee supercups en overwinterd in de CL. Ik durf het op zijn conto te schrijven.

Een gitzwarte zomer is dit aan het worden.

Eens. En wat kun je met 2 miljoen? Ramselaar kostte al 4-5 miljoen.... Had je hem maar met wat salarisverhoging hier gehouden en dat hij volgend jaar toch naar Amerika kon vertrekken. Dan had je ook iets gedaan voor Lozano zijn begeleiding hier. Mensen zeggen dat Brands alleen door bepaalde afspraken te maken met dit soport spelers, hen hier naar toe heeft kunnen halen. Ik geloof niet dat Moreno en Guraddao per se weg wilden, koste wat kost, waardoor PSV en Brands geen kant meer op konden.
 
Brands heeft kost wat kost Guadardo willen behouden, vorig jaar. Daarom zijn er afspraken gemaakt.
http://www.ed.nl/psv/brands-afsprake...dado~a2937bb8/

Ja altijd weer die afspraken he. Het zegt mij eerlijk gezegd niets meer, dat ding dat elke keer uit de hoge hoed wordt getoverd... . Dat praatje van Brands ken ik ondertussen wel. de afspraak was ook dat Guradado een contract voor 3 jaar tekende, met zijn volle verstand, toch? Hij had aangegeven dat ie graag naar de VS wilde en PSV had juist de afspraak met hem dat ie dat wel kon doen, wellicht vanaf januari 2018 als de competitie aldaar begint. Het verhaal van de VS was de enige afspraak die steeds werd verteld. Nu komt Betis en dan is het niet dat Guardado "graag dichter bij huis wilde gaan wonen...." maar dat hij per se weg wilde en PSV afspraken met hem had. Ja zo lust ik er nog een paar. Succes met 2 miljoen, wow wat een transfersom krijg je voor de aanvoerder van Mexico! En voor de vise-aanvoeder van dat land krijg je 5 miljoen, ook weer vanwege "afspraken"....
 
Laatst bewerkt:
Ja altijd weer die afspraken he. Het zegt mij eerlijk gezegd niets meer, dat ding dat elke keer uit de hoge hoed wordt getoverd... . Dat praatje van Brands ken ik ondertussen wel. de afspraak was ook dat Guradado een contract voor 3 jaar tekende, met zijn volle verstand, toch? Hij had aangegeven dat ie graag naar de VS wilde en PSV had juist de afspraak met hem dat ie dat wel kon doen, wellicht vanaf januari 2018 als de competitie aldaar begint. Het verhaal van de VS was de enige afspraak die steeds werd verteld. Nu komt Betis en dan is het niet dat Guardado "graag dichter bij huis wilde gaan wonen...." maar dat hij per se weg wilde en PSV afspraken met hem had. Ja zo lust ik er nog een paar. Succes met 2 miljoen, wow wat een transfersom krijg je voor de aanvoerder van Mexico! En voor de vise-aanvoeder van dat land krijg je 5 miljoen, ook weer vanwege "afspraken"....

Ik vind het ook maar vaag.

Maar goed, als PSV zo zijn slag blijft slaan met Guardado's en Moreno's is dat deel natuurlijk prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan