André Ooijer

Juist. Van Nistelrooij was een perfecte prof. Locadia en Matavz zullen tegen hem opkijken en terecht. Laten we niet provinciaals doen maar kijken of het mes aan twee kanten snijdt of niet. De Boer is ooit een zaak begonnen tegen ajax maar is nu daar sinds 2 jaar een succesvolle trainer waar ze trots op zijn.
Ooijer kan misschien aan onze verdeigers laten zien dat je niet in paniek hoeft te raken als je de bal toegespeeld krijgt:cool:

helemaal mee eens.
 
Goeie zaak dat V. Nistelrooy hier zijn lichtje gaat proberen te laten schijnen. Over Ooijer ben ik minder enthousiast, maar ach, laat hem maar komen. Wie weet.

Er waren genoeg mensen die om Louis van Gaal schreeuwden bij PSV, dat vind ik een trainerstraninkje voor Ooijer en V. Nistelrooy totaal in het niet staan in vergelijking met dat eerste.

Bovendien ben ik natuurlijk heel vergevingsgezind ( ;) ), dus dat V. Nistelrooy zijn belofte niet nakwam kan ik niet meer boos om worden. Dat moet ik nog even toepassen op Ooijer, want nu word ik nog wel pist off als ik zijn kop zie.

Voor Ruudje een lichtje :cool:. Voor parasiet André is het de zoveelste gastheer :p
 
Leuk dat Ruud alsnog zijn belofte nakomt. Een man een man, een woord een woord...

En Ooijer. Tsja, het verleden laat me koud. Waar ik me meer zorgen over maak, is dat de man
het enige, meercellige organisme op deze aardkloot is, dat nog minder charisma heeft dan
Joris Mathijsen.

Ha! Dan ken je mij nog niet!
 
70 en 55 caps voor het Nederlands elftal. Gewoon twee grote jongens met een rugzak aan ervaring. Ben blij dat ze bij PSV stage willen lopen, daar worden we alleen maar beter van.
Ik kijk liever naar de toekomst dan naar het verleden.
 
70 en 55 caps voor het Nederlands elftal. Gewoon twee grote jongens met een rugzak aan ervaring. Ben blij dat ze bij PSV stage willen lopen, daar worden we alleen maar beter van.
Ik kijk liever naar de toekomst dan naar het verleden.

Ondanks dat jij in dat nare land woont, geef ik je toch punten voor deze post:D
 
U krijgt er al lentekriebels van?

Ik vooral gewoon jeuk.

Reem, vergeven in het belang van psv, vergeten hoef je niet te doen.
Ik vergeef ook al die mensen die hier links en rechts hebben afgegeven op Huub, maar vergeten doe ik niet. Ooit pakken Huub en ik ze allemaal terug, ooit....En samen met Vedette@ pakken we ooit die vieze Portugezen terug:D
 
Reem, vergeven in het belang van psv, vergeten hoef je niet te doen.
Ik vergeef ook al die mensen die hier links en rechts hebben afgegeven op Huub, maar vergeten doe ik niet. Ooit pakken Huub en ik ze allemaal terug, ooit....En samen met Vedette@ pakken we ooit die vieze Portugezen terug:D

Dat sluimert, jazeker. Op een dag straffen we het af. "Die IPF en Vedette zijn ons vergeten, hoor," zegt C. Ronaldo dan tegen zijn voetbalvriendjes terwijl ze terugkeren in de kleedkamer na de op smerige wijze gewonnen kraker tegen Nederland. "Dit was hun kans," mompelt hij dan nog, totdat hij tot stilte wordt gemaand door het tikken van een klok. Is het een klok.. of.. Het zal het laatste zijn wat in hem opkwam.
 
Dat sluimert, jazeker. Op een dag straffen we het af. "Die IPF en Vedette zijn ons vergeten, hoor," zegt C. Ronaldo dan tegen zijn voetbalvriendjes terwijl ze terugkeren in de kleedkamer na de op smerige wijze gewonnen kraker tegen Nederland. "Dit was hun kans," mompelt hij dan nog, totdat hij tot stilte wordt gemaand door het tikken van een klok. Is het een klok.. of.. Het zal het laatste zijn wat in hem opkwam.

:D
 
Ooijer heeft mij ook weer kosterlijk vermaakt als analist tegen Heerenveen, en dan sluit hij net voor de commercials ook nog op zijn amsderdamz af met; ajaks kan erbij kome..
 
Terug
Bovenaan Onderaan