André Ooijer

Kunnen we het niet positief opvatten? In het geval Ooijer zou Ajax met hun filosofie toch erg geïnteresseerd moeten zijn om hem als trainer aan te stellen. Hij kiest blijkbaar voor PSV. Van Nistelrooy kan vast ook overal terecht en wil ook bij PSV beginnen. Twee spelers die wellicht ook een grote aantrekkingskracht hebben op jeugdspelers.

Ajax moet nog een karrevracht aan Johan's vriendjes aan de bak helpen heeft andere gekwalificeerde trainers.

Ik ben het met je eens dat Van Nistelrooy een reden voor een speler is om naar PSV te komen. Met Ooijer is dat toch minder.
 
Volgens mij kiest Ooijer niet zozeer voor PSV, ik meen gelezen te hebben dat hij dolgraag bij Ajax aan de slag zou gaan na z'n voetbal-carrière. Op hem zit ik ook echt niet te wachten na zijn vertrek. Van Nistelrooy heb ik wat minder moeite mee. Belofte gebroken, en dat gaf 'ie ook zelf toe. Verre van chique, maar hij is tenminste vent genoeg geweest om het toe te geven.
 
Om te zorgen dat ik alle informatie heb wat betreft Van Nistelrooij: het gaat om het feit dat ie niet teruggekomen is, maar voor het geld bij Malaga gekozen heeft? Of heeft hij nog meer misdaden begaan waar ik geen weet van heb?
 
Om te zorgen dat ik alle informatie heb wat betreft Van Nistelrooij: het gaat om het feit dat ie niet teruggekomen is, maar voor het geld bij Malaga gekozen heeft? Of heeft hij nog meer misdaden begaan waar ik geen weet van heb?

Dat is het wel. Met een laffe smoes terugkomen op je belofte.
 
Je kunt zeggen wat je wilt maar als mannen als André Ooijer en Ruud van Nistelrooy naar PSV komen is dat juist heel goed. Ik blijf het zeggen: hoe meer oud-topvoetballers bij de jeugd, hoe beter onze jeugd. Feyenoord als voornaamste voorbeeld. Straks heb je al Cocu, Faber, V/d Weerden, Van Nistelrooy en Ooijer. De keuzes van Ooijer (Ajax) en Van Nistelrooy (Malaga) is hun goed recht. Het gaat nu om het heden. Hier moeten we juist heel blij mee zijn.
 
Dat is het wel. Met een laffe smoes terugkomen op je belofte.

In principe heb je wel gelijk, je hebt alle recht om voor het geld te gaan, wat velen hadden gedaan, maar dan had je geen belofte moeten doen.
Daar is hij echter wel eerlijk in, en geeft wel toe dat hij een fout heeft gemaakt.
Maar even eerlijk: wat boeit het nu hij bij PSV komt.
 
Je kunt zeggen wat je wilt maar als mannen als André Ooijer en Ruud van Nistelrooy naar PSV komen is dat juist heel goed. Ik blijf het zeggen: hoe meer oud-topvoetballers bij de jeugd, hoe beter onze jeugd. Feyenoord als voornaamste voorbeeld. Straks heb je al Cocu, Faber, V/d Weerden, Van Nistelrooy en Ooijer. De keuzes van Ooijer (Ajax) en Van Nistelrooy (Malaga) is hun goed recht. Het gaat nu om het heden. Hier moeten we juist heel blij mee zijn.

Het is hun goed recht, inderdaad. Maar zeker in het geval van Ooijer kan hij nu moeilijk beweren dat ie enorme clubliefde voelt voor PSV. Als dat zo was, ga je niet naar de concurrent. Hoewel hij PSV wel onbewust een dienst verleende als ie speelde, daar werden ze immers alleen slechter van.
 
Het is hun goed recht, inderdaad. Maar zeker in het geval van Ooijer kan hij nu moeilijk beweren dat ie enorme clubliefde voelt voor PSV. Als dat zo was, ga je niet naar de concurrent. Hoewel hij PSV wel onbewust een dienst verleende als ie speelde, daar werden ze immers alleen slechter van.

Dat hij nog naar Ajax ging, maakt me nog niet eens zo heel veel uit. Hij komt daar uit de jeugd, en PSV wilde zelf niet met hem door. Dan is hij vrij om te doen wat 'ie wil. Maar hoe hij een vertrek naar Blackburn forceerde, dat vergeet ik niet.
 
Volgens mij kiest Ooijer niet zozeer voor PSV, ik meen gelezen te hebben dat hij dolgraag bij Ajax aan de slag zou gaan na z'n voetbal-carrière. Op hem zit ik ook echt niet te wachten na zijn vertrek. Van Nistelrooy heb ik wat minder moeite mee. Belofte gebroken, en dat gaf 'ie ook zelf toe. Verre van chique, maar hij is tenminste vent genoeg geweest om het toe te geven.

Ontkennen had ook geen zin hè. Excuses heb ik niet gehoord?
 
Voor toppers moet de deur openblijven. Andre valt daar natuurlijk niet onder. Ruud mag gerust spitsen gaan trainen.
 
Voor toppers moet de deur openblijven. Andre valt daar natuurlijk niet onder. Ruud mag gerust spitsen gaan trainen.

En André mag gerust de verdedigers trainen, als speler van onder meer Ajax, PSV en premier league speler plus talloze internationale toernooien (WK's, EK's, Championsleague).
 
Ontkennen had ook geen zin hè. Excuses heb ik niet gehoord?

Van wat we van voetballers gewend zijn, vind ik dat toegeven nog heel wat. Excuses heeft 'ie inderdaad nooit gemaakt. Het moge ook duidelijk zijn dat ik wat minder moeite met Van Nistelrooy heb ten opzichte van Ooijer. En met André heb ik veel moeite.

Een terugkeer naar Nederland ziet de 70-voudig international niet meer zitten. "In mijn periode bij PSV heb ik de mensen beloofd ooit weer terug te keren, maar daar kom ik nu dus op terug", liet Van The Man destijds weten. "Als ze een plaatsje in de Champions League hadden afgewongen, zou ik er nog over hebben getwijfeld, maar nu is het uitgesloten dat ik voor PSV speel."
 
Voor toppers moet de deur openblijven. Andre valt daar natuurlijk niet onder. Ruud mag gerust spitsen gaan trainen.

Het worden nu (wellicht) trainers, ze voetballen niet meer. Dan is de kans ruim aanwezig dat André in dat vak een veel grotere 'topper' wordt dan Ruud.
 
Van wat we van voetballers gewend zijn, vind ik dat toegeven nog heel wat. Excuses heeft 'ie inderdaad nooit gemaakt. Het moge ook duidelijk zijn dat ik wat minder moeite met Van Nistelrooy heb ten opzichte van Ooijer. En met André heb ik veel moeite.

Die tekst zegt dus dat 'ie een lul met vingers is, in mijn boekje. Ik walg van die kerel. Sorry.
 
Niks mis met dit rijtje

- André Ooijer
- Ernest Faber
- Chris van der Weerden
- Phillip Cocu
- Mark van Bommel
- Ruud van Nistelrooy
 
Terug
Bovenaan Onderaan