Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Het was ook een mooi fragment. Harris had het over zn rally's en Trump kwam hierop. Harris heeft dit uiteraard voorbereid maar dat ie zo zou doorslaan. Het contrast tussen die 2 kon niet groter zijn. Trump heeft trouwens aangegeven niet meer met d'r in debat te willen (goh, je vraagt je af waarom) en geeft de moderators de schuld terwijl ie 5 minuten extra spreektijd heeft gehad. In Trumps geval overduidelijk een nadeel
Het was ook een mooi fragment. Harris had het over zn rally's en Trump kwam hierop. Harris heeft dit uiteraard voorbereid maar dat ie zo zou doorslaan. Het contrast tussen die 2 kon niet groter zijn. Trump heeft trouwens aangegeven niet meer met d'r in debat te willen (goh, je vraagt je af waarom) en geeft de moderators de schuld terwijl ie 5 minuten extra spreektijd heeft gehad. In Trumps geval overduidelijk een nadeel
Jij hebt zeker geen huisdieren....Donald Trump wil geen nieuw tv-debat met Kamala Harris
Trump ziet er niets in. De running mates Walz en Vance gaan op 1 oktober nog wel met elkaar in debat.nos.nl
Wat een droeftoeters zijn het toch aan die flank Dat mensen er op stemmen is nog vele malen meer bizar
Ik leef in een gebied zonder vreemdelingen dus die huisdieren zijn veiligJij hebt zeker geen huisdieren....
In Nederland is het al sinds eerste kerstdag 1961 heel normaal om je huisdieren op te eten, hoorde ik op de radio...Jij hebt zeker geen huisdieren....
Ik zou ook geen debat meer doen als ik hem was. Beter is het als ie helemaal niet meer praat..Donald Trump wil geen nieuw tv-debat met Kamala Harris
Trump ziet er niets in. De running mates Walz en Vance gaan op 1 oktober nog wel met elkaar in debat.nos.nl
Wat een droeftoeters zijn het toch aan die flank Dat mensen er op stemmen is nog vele malen meer bizar
Ook treurig dat er direct gezegd werd dat zulke zaken niet plaatsvinden en hij met een speler zijn kwam, maar dat er dan alsnog mensen achter hem aanlopen….Evacuaties in Springfield na omstreden uitspraken van Trump in debat
In de Amerikaanse stad Springfield (Ohio) zijn voor de tweede dag op rij gebouwen ontruimd vanwege anti-immigratiespanningen. Trump beweerde dinsdag tijdens het verkiezingsdebat dat inwoners met Haïtiaanse achtergrond huisdieren opaten. Sindsdien staat de stad in het middelpunt van de...www.nu.nl
Mooi man, feitenvrij lopen roeptoeteren en zelf niet de gevolgen dragen
Evacuaties in Springfield na omstreden uitspraken van Trump in debat
In de Amerikaanse stad Springfield (Ohio) zijn voor de tweede dag op rij gebouwen ontruimd vanwege anti-immigratiespanningen. Trump beweerde dinsdag tijdens het verkiezingsdebat dat inwoners met Haïtiaanse achtergrond huisdieren opaten. Sindsdien staat de stad in het middelpunt van de...www.nu.nl
Mooi man, feitenvrij lopen roeptoeteren en zelf niet de gevolgen dragen
Er komt dan ook een golf van verontwaardiging.
Hmm. lijkt meer op het opkloppen van een schietpartij nabij de rally waarbij Trump niet het doel was maar de schutters slechts oog voor elkaar hadden.
EN die berichten worden nu weer tegengesproken
Ik zie morgenochtend wel wat de uitkomst is. Maar hoe dan ook, schieten op Trump is gewoon niet goed te praten.
Ik zie morgenochtend wel wat de uitkomst is. Maar hoe dan ook, schieten op Trump is gewoon niet goed te praten.
Trump lijkt ontsnapt aan nieuwe aanslag, verdachte was sterk pro-Oekraïne
Gisteren heeft de Secret Service het vuur geopend op een man die zich met een vuurwapen in de struiken van Trumps golfresort ophield. Hij is later opgepakt.nos.nl
Gezien de achtergrond dit keer wel heel bewust op de Trump gericht, itt de vorige aanslag waar het meer om het doodschieten van een grootheid ging.
Volgens de berichten een teleurgestelde republikein. Maar Trump zal net zoals de eerste aanslag uiteraard proberen de democraten de schuld te geven. Toen zonder succes trouwensDat die lamlul niet snapt dat dit Trump enkel en alleen in de kaart speelt.
Behalve als het luktDat die lamlul niet snapt dat dit Trump enkel en alleen in de kaart speelt.