Ex Libris
International
En verorberen.Als het jullie eigen hamster is niet, je moet een huisdier van een ander ontvreemden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En verorberen.Als het jullie eigen hamster is niet, je moet een huisdier van een ander ontvreemden.
Verorberen, nice.En verorberen.
Harris is vooral niet afgegaan, wat heel belangrijk was na de vorige afgang van Biden. Trump was gewoon Trump, maar dan iets minder extreem dan tijdens zijn rally’s. Hij liet zich een beetje uit de kast lokken, waardoor hij boos werd. Ik kan me niet voorstellen dat er nog veel kiezers zonder keuze zijn.Het gaat mij te ver om heel de democraten ook als 'extreem rechts' neer te zetten, eerlijk gezegd. Dan ben je wel bezig met een terminflatie waardoor het (in mijn ogen) echte gevaar op één hoop komt bij een boel wat impliciet geen gevaar heeft.
Verder heb ik van het debat niks anders gezien dan wat highlight filmpjes, dus niet een echt beeld. Vond Kamala in die stukjes wel goed eruit komen - maar dat zal ook biased zijn. Ik wil immers best geloven dat de Europese media vooral de meest achterlijke stukjes van Trump eruit knippen voor de highlights. Iemand die meer daarvan heeft gezien en mijn beeld kan bevestigen of ontkrachten?
Daarom zijn de democraten nog niet extreem rechts. Ook die mislukte muur bijvoorbeeld. Dat was een idee van de Republikeinen. Ik snap die vergelijking met extreem rechts en de democraten dus niet. In het geval van conservatieve hoge rechters bijvoorbeeld. Dat was niet de keuze van de democraten. De senaat is ook verdeeld daar. Om conservatief rechts beleid 100 procent om te draaien is niet zo eenvoudigIk denk dat Teamspirit bedoeld dat deze problemen blijven bestaan ondanks voornamelijk Democratische presidenten de afgelopen 15 jaar en er dus mede voor verantwoordelijk zijn (Guantanamo Bay bestaat nog steeds bv.).
Het lijkt er op (althans voor mij), dat extreem rechtse ideeën in de VS makkelijker en sneller aangenomen worden. Ik ben het met je eens dat Democraten niet extreem rechts zijn overigens.Daarom zijn de democraten nog niet extreem rechts. Ook die mislukte muur bijvoorbeeld. Dat was een idee van de Republikeinen. Ik snap die vergelijking met extreem rechts en de democraten dus niet. In het geval van conservatieve hoge rechters bijvoorbeeld. Dat was niet de keuze van de democraten. De senaat is ook verdeeld daar. Om conservatief rechts beleid 100 procent om te draaien is niet zo eenvoudig
Democraten daar zijn daar een middenpartij naar Nederlandse maatstaven. Amerika heeft niet echt een sociaal linkse vleugel.Het lijkt er op (althans voor mij), dat extreem rechtse ideeën in de VS makkelijker en sneller aangenomen worden. Ik ben het met je eens dat Democraten niet extreem rechts zijn overigens.
Als losse partij bedoel je dan denk ik. Bernie Sanders, Elizabeth Warren en opiniekanalen als The Young Turks (TYT) zijn wel links te noemen.Democraten daar zijn daar een middenpartij naar Nederlandse maatstaven. Amerika heeft niet echt een sociaal linkse vleugel.
Ze krijgen daar niet echt een voet achter de deur. De senaat blijft extreem conservatief rechts tegen het midden.Als losse partij bedoel je dan denk ik. Bernie Sanders, Elizabeth Warren en opiniekanalen als The Young Turks (TYT) zijn wel links te noemen.
Het gaat mij te ver om heel de democraten ook als 'extreem rechts' neer te zetten, eerlijk gezegd. Dan ben je wel bezig met een terminflatie waardoor het (in mijn ogen) echte gevaar op één hoop komt bij een boel wat impliciet geen gevaar heeft.
Verder heb ik van het debat niks anders gezien dan wat highlight filmpjes, dus niet een echt beeld. Vond Kamala in die stukjes wel goed eruit komen - maar dat zal ook biased zijn. Ik wil immers best geloven dat de Europese media vooral de meest achterlijke stukjes van Trump eruit knippen voor de highlights. Iemand die meer daarvan heeft gezien en mijn beeld kan bevestigen of ontkrachten?
Daarom zijn de democraten nog niet extreem rechts. Ook die mislukte muur bijvoorbeeld. Dat was een idee van de Republikeinen. Ik snap die vergelijking met extreem rechts en de democraten dus niet. In het geval van conservatieve hoge rechters bijvoorbeeld. Dat was niet de keuze van de democraten. De senaat is ook verdeeld daar. Om conservatief rechts beleid 100 procent om te draaien is niet zo eenvoudig
Welke democraten doen daar aan mee?
Democraten daar zijn daar een middenpartij naar Nederlandse maatstaven. Amerika heeft niet echt een sociaal linkse vleugel.
Dat wil ik ook best geloven, maar je zult hier toch altijd een beetje beeldvorming hebben. Die is er altijd en overal, maar zeker nu. Bijvoorbeeld bij Biden vs Trump, toen de ergste haperingen en meest onnavolgbare zinnen eruit geknipt werden. Nu weer het huisdieren eten - dat zal wellicht het meest achterlijke zijn wat hij gezegd heeft.Via de main page van CNN kun je naar n artikel over fact checking van de gedane uitspraken van de 2. Meer dan 30 valse claims van Trump.
1 van Harris (en schijnbaar nog n paar waarin ze niet volledig was, maar niet per se helemaal false.)
Dan hoeft de Europese media niet veel te knippen. De man kraamt dus aan 1 stuk door onzin uit.
Tja, wat is achterlijker, dat verhaal van huisdieren eten, of beweren dat baby's na geboorte geaborteerd worden.Dat wil ik ook best geloven, maar je zult hier toch altijd een beetje beeldvorming hebben. Die is er altijd en overal, maar zeker nu. Bijvoorbeeld bij Biden vs Trump, toen de ergste haperingen en meest onnavolgbare zinnen eruit geknipt werden. Nu weer het huisdieren eten - dat zal wellicht het meest achterlijke zijn wat hij gezegd heeft.
Oh well. Ik probeer de beeldvorming altijd wel mee te nemen, maar daarmee moet je niet alles stuk relativeren. Het is er, maar dat neemt niet weg wat er daadwerkelijk gebeurt.
Akkoord, maar die stond er ook bij haha.Tja, wat is achterlijker, dat verhaal van huisdieren eten, of beweren dat baby's na geboorte geaborteerd worden.
Dat is jouw frame. Dat mag. Maar ik stel m nog maar een keer, welke democraten hebben ingestemd met de extreem rechtse agenda van bijvoorbeeld Trump. Op gebied van abortus bijvoorbeeld. Ik ben wel benieuwd naar je antwoordDe migratieplannen van de democraten zou zelfs meneer Wilders nog zijn vingers bij aflikken. Niets middenpartij, gewoon een partij met extreem rechts ideologie.
Waarom heet het dan de Trump muur?Obama/Biden hebben een grote muur neergezet (meer dan 100 mijl), dat is geen mislukt plan van Trump.