Teamspirit
Trainer Coach
Waarom heet het dan de Trump muur?
Framing.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Waarom heet het dan de Trump muur?
Dus Trump heeft z'n muur waar ie campagne op heeft gevoerd geframed als Trump muur..Framing.
Dus Trump heeft z'n muur waar ie campagne op heeft gevoerd geframed als Trump muur..
Klopt eigenlijk ook wel
Dat wil ik ook best geloven, maar je zult hier toch altijd een beetje beeldvorming hebben. Die is er altijd en overal, maar zeker nu. Bijvoorbeeld bij Biden vs Trump, toen de ergste haperingen en meest onnavolgbare zinnen eruit geknipt werden. Nu weer het huisdieren eten - dat zal wellicht het meest achterlijke zijn wat hij gezegd heeft.
Oh well. Ik probeer de beeldvorming altijd wel mee te nemen, maar daarmee moet je niet alles stuk relativeren. Het is er, maar dat neemt niet weg wat er daadwerkelijk gebeurt.
Nee, het is Trump geweest die zn Mexican wall zo belangrijk vond. Niet de democraten. Maar misschien heb je een uitspraak van een democraat die zich daar ook hard voor heeft gemaakt. Ik ben het nog niet tegengekomen maar als het anders is zie ik de quote wel tegemoet.Maar dat is wel wegdraaien van de reden waarom ik de democraten dus ook gewoon extreem rectus vind. Ze doen dezelfde zaken als de republikeinen…
Ik hoop met je mee. Spannend zal het zeker zijn, want dat land is zó verdeeld...Het blijft een feit dat hij zulke achterlijke dingen zegt, eruit geknipt of niet.
Dat is dus voor zijn rekening.
Als ie daarnaast alleen fantastische beleidsplannen en het ene feit na t andere feit zou zeggen, en het enige filmpje dat we te zien krijgen is dat hij zegt dat migranten honden eten, dan heb je valse beeldvorming.
Maar dat is dus hier niet t geval.
Het is een achterlijk iets in een hele reeks achterlijke dingen, of iig een hoop leugens en valse claims.
Dan doet beeldvorming door media er al een stuk minder toe, imo.
Hoe dan ook, als ik de analyses zo hier en daar lees, is t beeld duidelijk: Trump heeft zich uit de tent laten lokken door Harris. Iets waarvan zn campagneteam hoopte dat t niet zou gebeuren.
Hopelijk doet t iets voor de meer gematigde, zwevende kiezers. Zal spannend blijven tot t eind.
En dat zal het blijven, ongeacht wie er wint.Ik hoop met je mee. Spannend zal het zeker zijn, want dat land is zó verdeeld...
Wat dat betreft lijkt het op Nederland en vele andere landen.En dat zal het blijven, ongeacht wie er wint.
Deels wel, deels niet. hier kan je volgens mij tegen een collega die VVD stemt gewoon zeggen dat je GL stemt zonder dat ie je voor gek verklaard en vice versa. Lijkt daar op het eerste oog doordat het 2 partijen zijn toch wat gevoeliger te liggen.Wat dat betreft lijkt het op Nederland en vele andere landen.
Nee, het is Trump geweest die zn Mexican wall zo belangrijk vond. Niet de democraten. Maar misschien heb je een uitspraak van een democraat die zich daar ook hard voor heeft gemaakt. Ik ben het nog niet tegengekomen maar als het anders is zie ik de quote wel tegemoet.
Als je volledig wil zijn dan is het wel zo handig te benoemen dat het originele idee van de muur van de Bush Jr. periode af stamt.Nog maals OBAMA heeft een muur van 100 mijl gebouwd, niet meneer Trump. Dat feit ga je weer aan voorbij.
Je kunt niet eens meer op GL stemmen.Deels wel, deels niet. hier kan je volgens mij tegen een collega die VVD stemt gewoon zeggen dat je GL stemt zonder dat ie je voor gek verklaard en vice versa. Lijkt daar op het eerste oog doordat het 2 partijen zijn toch wat gevoeliger te liggen.
Jij bet dus geen VVDer, anders zou je dit niet zeggenJe kunt niet eens meer op GL stemmen.
Ik zou het bizar vinden als Trump wint. Je moet echt volslagen achterlijk zijn om op hem te stemmen.
Zelfs op Harris stemmen is in feite op de pvv stemmen. Het is gewoon een extreem rechts land.
Nou. Op mijn werk keken ze heel raar op toen ze door hadden dat ik linkser ben dan de gemiddelde persoon. Alsof ze een spook zagen. "Écht?? Ben jij links??" Ook hier heb je flinke polarisatieDeels wel, deels niet. hier kan je volgens mij tegen een collega die VVD stemt gewoon zeggen dat je GL stemt zonder dat ie je voor gek verklaard en vice versa. Lijkt daar op het eerste oog doordat het 2 partijen zijn toch wat gevoeliger te liggen.
Dem-presidenten die serieus hebben geprobeerd om wapenbezit fors aan te pakken:Welke democraten doen daar aan mee?
Dem-presidenten die serieus hebben geprobeerd om wapenbezit fors aan te pakken:
1.
Is het niet zo dat er al een muur stond, maar dat Trump de muur langs de hele grens wilde doorbouwen?Dus Trump heeft z'n muur waar ie campagne op heeft gevoerd geframed als Trump muur..
Klopt eigenlijk ook wel
Leuk voor het slachtoffer. Was jij dat?Nou. Op mijn werk keken ze heel raar op toen ze door hadden dat ik linkser ben dan de gemiddelde persoon. Alsof ze een spook zagen. "Écht?? Ben jij links??" Ook hier heb je flinke polarisatie
En waar later een racistisch incident was geweest waar ik even op m'n strepen ging staan werd ik later bij de manager geroepen die me vertelde dat ik moest beseffen dat mijn standpunt toch echt iets 'stadser' was dan de gemiddelde persoon daar
Er was niet echt een slachtoffer. Er vlogen een hoop uitspraken door de tent waar ik op een gegeven moment op zei dat ik dat te ver vond gaan en er niet van gediend was. 'Racistisch incident' was misschien een groot woordLeuk voor het slachtoffer. Was jij dat?
Dat is begonnen onder Bush junior inderdaad, maar dat was al gezegdIs het niet zo dat er al een muur stond, maar dat Trump de muur langs de hele grens wilde doorbouwen?