Amerika

Trump en Putin in een zin zetten maakt je betoof alsmaar zwakker, Putin heeft werkelijk bloed aan zijn handen, Trump heeft een grote bek en blaft veel maar bijt niet, hoe je dan die 2 dood wilt hebben is mijn een raadsel. Met Putin is iedereen het met je eens, maar een Trump blijft ziek, hoe oneens je het met hem ook mag zijn * Dus ziekelijk ben je officieel nog steeds ja
Het is maar net wanneer je vindt dat iemand bloed aan de handen heeft. Met zijn opruiing rondom de bestorming van het capitool heeft hij toch een zekere verantwoordelijkheid en daar is het ook niet al te best verlopen

Maar inderdaad: ze hebben allebei hun eigen nuances, daden en mate van verderfelijkheid. Putin is een stuk erger, maar Trump is voor mij ook voorbij de grens van het toelaatbare

Bij een dictator kan ik het nog begrijpen, want als er geen eerlijke verkiezingen zijn, dan is de enige manier om van een dictator af te komen een revolutie of de dood van de dictator. Maar in de USA zijn er gewoon eerlijke verkiezingen. Dit is nou eenmaal wat het volk wil. Dus ik kan het totaal niet begrijpen dat je in een democratisch land een politiek figuur dood zou willen hebben. Tenzij je tegen democratie bent.

Als iemand de democratie niet respecteert is het Trump.

Bij een dictator kan ik het nog begrijpen, want als er geen eerlijke verkiezingen zijn, dan is de enige manier om van een dictator af te komen een revolutie of de dood van de dictator. Maar in de USA zijn er gewoon eerlijke verkiezingen. Dit is nou eenmaal wat het volk wil. Dus ik kan het totaal niet begrijpen dat je in een democratisch land een politiek figuur dood zou willen hebben. Tenzij je tegen democratie bent.

Het land is democratisch, Trump is alles wat het tegengeluid vertegenwoordigd, met de bestorming van het capitol als kers op te taart. Dat is nou niet het voorbeeld van een man die de democratie in stand wil houden of wil respecteren.

Ik zie ook geen gejuich maar iedere kanttekening bij Trump lijkt door sommigen hier gezien te worden alsof zij die niet pro Trump zijn wel staan te juichen. Daarom de vraag omdat jullie antwoord wederom onderstreept dat dit niet het geval is.

En een terechte vraag. Ik veroordeel deze aanslag. Het is ook duidelijk uit mijn eerdere post dat ik het niet heel vervelend had gevonden asl het net effe wat minder goed was afgelopen met Trump. Controversieel, zelfs in contradictie met elkaar, maar ik kan het niet anders voor mezelf verklaren.

Zn eigen rechter helpt m iig een handje, voor zover dat nog nodig is.

Wat een land... Wat een land..
Die zaak zou toch al geseponeerd worden als Trump straks herkozen wordt, net als de Washington zaak (6 jan). Vervolgens zal Eileen Cannon in de Hoge Raad gekozen worden.

Het lijkt een lastige gedachte dat iemand die democratisch is gekozen, toch volkomen anti-democratisch kan zijn - en erop uit is om de democratie om zeep te helpen.
Trump heeft weldegelijk bloed aan z'n handen - er zijn doden gevallen tijdens de bestorming van The Capitol.

Het lijkt een lastige gedachte dat iemand die democratisch is gekozen, toch volkomen anti-democratisch kan zijn - en erop uit is om de democratie om zeep te helpen.
Trump heeft weldegelijk bloed aan z'n handen - er zijn doden gevallen tijdens de bestorming van The Capitol.
Tja, dat krijg je als je justitieel systeem niet goed werkt. Niet alleen Trump, maar ook zijn trawanten zijn niet verantwoordelijk gehouden voor hun daden. Alleen het voetvolk heeft er voor moeten boeten.

Terug
Bovenaan Onderaan