En dan was het voor jou goed?? Dat was dan wat je had gevraagd?Nou, bijvoorbeeld dat het maar 3 centimeter gescheeld had of Trump the Rapist was er niet meer geweest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En dan was het voor jou goed?? Dat was dan wat je had gevraagd?Nou, bijvoorbeeld dat het maar 3 centimeter gescheeld had of Trump the Rapist was er niet meer geweest.
Ach ... Daar heeft hij schijt aan.Wel aan z'n anus.
En dan was het voor jou goed?? Dat was dan wat je had gevraagd?
Ik heb niet het idee dat ie veel hersenen heeft eerlijk gezegd.Ik heb helemaal niks gevraagd? Maar je wilt het graag hore, dus ik zal het je zeggen: ik zou er geen traan om gelaten hebben als z'n hersenen compleet ontploft waren. Hier, daar heb je het. Nou tevreden?
Ik heb tranen gelachen onnozel gedaanIk heb helemaal niks gevraagd? Maar je wilt het graag hore, dus ik zal het je zeggen: ik zou er geen traan om gelaten hebben als z'n hersenen compleet ontploft waren. Hier, daar heb je het. Nou tevreden?
Jij schreef: “Was dat nou teveel gevraagd?”. Dat is toch een vraag?Ik heb helemaal niks gevraagd? Maar je wilt het graag hore, dus ik zal het je zeggen: ik zou er geen traan om gelaten hebben als z'n hersenen compleet ontploft waren. Hier, daar heb je het. Nou tevreden?
Maar het is nu duidelijk hoe je er over denkt, ik ben tevreden.
![]()
Al ruim 1 miljoen dollar opgehaald voor slachtoffers moordaanslag Trump
Er is zondag rond 18.30 uur (Nederlandse tijd) al ruim 1 miljoen dollar (omgerekend iets meer dan 1 miljoen euro) opgehaald voor de slachtoffers van de moordaanslag op Donald Trump in Pennsylvania. Daarmee is het streefbedrag voor de inzameling gehaald.www.nu.nl
Vanuit Trumps campagneteam is er een inzameling gestart voor de slachtoffers en hun familie. Het beoogde bedrag is 1 miljard dollar, waarvan al bijna de helft is opgehaald.
Dat is toch bizar.![]()
Heeft ie geld om zn advocaten te betalen.![]()
Er is zondag rond 18.30 uur (Nederlandse tijd) al ruim 1 miljoen dollar (omgerekend iets meer dan 1 miljoen euro) opgehaald voor de slachtoffers van de moordaanslag op Donald Trump in Pennsylvania. Daarmee is het streefbedrag voor de inzameling gehaald.www.nu.nl
Vanuit Trumps campagneteam is er een inzameling gestart voor de slachtoffers en hun familie. Het beoogde bedrag is 1 miljard dollar, waarvan al bijna de helft is opgehaald.
Dat is toch bizar.![]()
Heeft ie geld om zn advocaten te betalen.
Ik zou toch wel even in de gaten houden waar dat geld blijft. Trump en zijn medewerkers hebben een niet al te beste reputatie op het gebied van goede doelen (bv Steve Bannon met de grensmuur).![]()
Dat is toch bizar.![]()
Hij moet ze exact betalen inderdaadexact.
De maga cult en corrupt? Hoe kom je erbijIk zou toch wel even in de gaten houden waar dat geld blijft. Trump en zijn medewerkers hebben een niet al te beste reputatie op het gebied van goede doelen (bv Steve Bannon met de grensmuur).
Bizar gewoon, dat sommige hier het ''gewoon jammer vinden dat ze geen live-headshot'' op tv hebben gezien, ziek zieker ziekst gewoonGa je schamen zieke zielen
Ja mooi hè. Bij de gemiddelde school shooting sturen ze thoughts and prayers, maar als Trump een oorhaar moet missen, wordt er binnen een korte tijd 500 miljoen opgehaald. Voor de slachtoffers.![]()
Dat is toch bizar.![]()
Ik zou het zomaar kunnen zeggen. Zo veel moeite heb ik er niet mee wanneer figuren als Trump of Putin de laatste adem uitblazen. Hun aanwezigheid is als een tumor op de wereldMeervoud nog wel.
Op wie doel je allemaal?
En van wie komt die quote? Heb ik ff gemist.