Amerika

Ik heb helemaal niks gevraagd? Maar je wilt het graag hore, dus ik zal het je zeggen: ik zou er geen traan om gelaten hebben als z'n hersenen compleet ontploft waren. Hier, daar heb je het. Nou tevreden?
Ik heb niet het idee dat ie veel hersenen heeft eerlijk gezegd.

Ik heb helemaal niks gevraagd? Maar je wilt het graag hore, dus ik zal het je zeggen: ik zou er geen traan om gelaten hebben als z'n hersenen compleet ontploft waren. Hier, daar heb je het. Nou tevreden?
Ik heb tranen gelachen onnozel gedaan
En tenslotte tevreden het licht uitgedaan
;)

Jij schreef: “Was dat nou teveel gevraagd?”. Dat is toch een vraag?

Maar het is nu duidelijk hoe je er over denkt, ik ben tevreden.

Je hebt al de titel grappigste forummer van 2021. De titel voor 2024 kan je haast niet meer ontgaan nu. Echt lachen met jou!

De schutter, die weinig hersenen heeft en geen neus

GSazk_XXcAAlwjs

Vanuit Trumps campagneteam is er een inzameling gestart voor de slachtoffers en hun familie. Het beoogde bedrag is 1 miljard dollar, waarvan al bijna de helft is opgehaald.
o.O

Dat is toch bizar. :maniac:

Vanuit Trumps campagneteam is er een inzameling gestart voor de slachtoffers en hun familie. Het beoogde bedrag is 1 miljard dollar, waarvan al bijna de helft is opgehaald.
o.O

Bizar inderdaad, maar wees gerust, het gros van die opbrengst verdwijnt in de zakken van Trump the rapist onder et mom van "trump was ook slachtoffer" (en dat klopt natuurlijk ook wel).

o.O

Heeft ie geld om zn advocaten te betalen.

o.O

Ik zou toch wel even in de gaten houden waar dat geld blijft. Trump en zijn medewerkers hebben een niet al te beste reputatie op het gebied van goede doelen (bv Steve Bannon met de grensmuur).

Ik zou toch wel even in de gaten houden waar dat geld blijft. Trump en zijn medewerkers hebben een niet al te beste reputatie op het gebied van goede doelen (bv Steve Bannon met de grensmuur).
De maga cult en corrupt? Hoe kom je erbij 😁

Bizar gewoon, dat sommige hier het ''gewoon jammer vinden dat ze geen live-headshot'' op tv hebben gezien, ziek zieker ziekst gewoon :braak: Ga je schamen zieke zielen

Meervoud nog wel.
Op wie doel je allemaal?

En van wie komt die quote? Heb ik ff gemist.

o.O

Ja mooi hè. Bij de gemiddelde school shooting sturen ze thoughts and prayers, maar als Trump een oorhaar moet missen, wordt er binnen een korte tijd 500 miljoen opgehaald. Voor de slachtoffers.
1 persoon overleden, 2 gewonden. Voor de VS is dat een magere score. En toch 500 miljoen aftikken. Benieuwd wie dat gaat krijgen.

Terug
Bovenaan Onderaan