Amerika

Nogmaals. Trump weigerde mee te werken. Biden doet dat dus wel. En Trump heeft de capitool bestorming achter zn naam staan. Staatsgevaarlijk heeft iets meer prioriteit lijkt me
En zoals ik het begrepen heb had Biden ze in een afgesloten kast(?) in zijn kantoor liggen. Trump had het in kamer liggen op zijn golf resort.

Verder moet dit natuurlijk wel opgepakt worden door de autoriteiten.
 
Ok, misschien 95% van de nieuws media. ABC News, NBC News, CBS News, NY Times, Washington Post, CNN, MSNBC, LA Times, USA Today…

en dan de late night shows, die er “grappen” over maakten, Jimmy Kimmel, Stephen Colbert, Jimmy Fallon…

En dan de morning talkshows, Good Morning America, Today, CBS Mornings, The View…

Ok, ik kijk niet alles, dus kan best zijn dat er anderen zijn die geen energie in die hoax gestopt hebben.
En die spannen allemaal samen. En als ik ga zoeken, vind ik de “bewijzen” dat Trump onschuldig was en Hillary wel schuldig is (naast het runnen van een ondergronds netwerk om kinderen te misbruiken, ze heeft het maar druk) op sites die Trump steunen, no matter what.
En dat is sowieso wat ik zie bij rechts in de VS. Als ze op iets worden betrapt, altijd snel wijzen naar de ander ipv verantwoordelijkheid nemen voor eigen daden.
 
En die spannen allemaal samen. En als ik ga zoeken, vind ik de “bewijzen” dat Trump onschuldig was en Hillary wel schuldig is (naast het runnen van een ondergronds netwerk om kinderen te misbruiken, ze heeft het maar druk) op sites die Trump steunen, no matter what.
En dat is sowieso wat ik zie bij rechts in de VS. Als ze op iets worden betrapt, altijd snel wijzen naar de ander ipv verantwoordelijkheid nemen voor eigen daden.

De democraten en de wat meer democratisch georiënteerde media zijn ook niet heiliger dan de paus, maarreh vergeleken bij de republikeinse mediakerk zijn ze zeer mild . Die Fox eikels en consorten, zelfs Joseph Goebbels was in vergelijking met hen nog zeer gematigd.
 
En zoals ik het begrepen heb had Biden ze in een afgesloten kast(?) in zijn kantoor liggen. Trump had het in kamer liggen op zijn golf resort.

Verder moet dit natuurlijk wel opgepakt worden door de autoriteiten.
Wordt ook opgepakt en itt Trump wil Biden wel verantwoordelijk nemen. Slechte man die Biden 😖
 
Alsof Biden onthoudt wat er waar opgeborgen is. Sommigen van die stukken zijn 10 jaar oud.
Tja, je mag toch verwachten dat je zeer voorzichtig omgaat met dergelijke documenten en ze ook niet langer bewaard dan nodig. Aan die verwachting heeft Biden nu niet voldaan. Hij had de stukken gewoon weer moeten opbergen, desnoods aan het einde van zijn VP-schap of beter moeten nadenken toen de documenten bij Trump gevonden werden.
En die spannen allemaal samen. En als ik ga zoeken, vind ik de “bewijzen” dat Trump onschuldig was en Hillary wel schuldig is (naast het runnen van een ondergronds netwerk om kinderen te misbruiken, ze heeft het maar druk) op sites die Trump steunen, no matter what.
En dat is sowieso wat ik zie bij rechts in de VS. Als ze op iets worden betrapt, altijd snel wijzen naar de ander ipv verantwoordelijkheid nemen voor eigen daden.
Ze zijn ook allemaal rechts in de USA, dus dat klopt wel: ze blijven wijzen naar elkaar.
 
En die spannen allemaal samen. En als ik ga zoeken, vind ik de “bewijzen” dat Trump onschuldig was en Hillary wel schuldig is (naast het runnen van een ondergronds netwerk om kinderen te misbruiken, ze heeft het maar druk) op sites die Trump steunen, no matter what.
En dat is sowieso wat ik zie bij rechts in de VS. Als ze op iets worden betrapt, altijd snel wijzen naar de ander ipv verantwoordelijkheid nemen voor eigen daden.
Ik denk dat jouw bril meer gekleurd is dan de mijne. Nogmaals, geen Trump fan, maar hou me wel aan de feiten. Geloof mij niet hoor, maar als je alleen maar één kant van het verhaal luistert, die je jezelf te kort.
 
Nogmaals. Trump weigerde mee te werken. Biden doet dat dus wel. En Trump heeft de capitool bestorming achter zn naam staan. Staatsgevaarlijk heeft iets meer prioriteit lijkt me
Er waren gesprekken tussen de advocaten van Trump en NaRa. Het was bekend dat hij documenten had. Het was niet bekend dat Biden ze had, voor veel langere periode. Ze werden “bij toeval” ontdekt en bij even een toeval pas maanden later, toen het geen invloed meer kon hebben bekend gemaakt. En er worden steeds meer dingen gevonden op verschillende plekken. Je kan Trump een lul vinden, maar dat betekend niet dat Biden veel beter is.
 
Er waren gesprekken tussen de advocaten van Trump en NaRa. Het was bekend dat hij documenten had. Het was niet bekend dat Biden ze had, voor veel langere periode. Ze werden “bij toeval” ontdekt en bij even een toeval pas maanden later, toen het geen invloed meer kon hebben bekend gemaakt. En er worden steeds meer dingen gevonden op verschillende plekken. Je kan Trump een lul vinden, maar dat betekend niet dat Biden veel beter is.
Biden heeft niet geprobeerd een staatsgreep te plegen. Dat maakt zijn positie mbt document achterhouden net even iets kwalijker
 
Biden heeft niet geprobeerd een staatsgreep te plegen. Dat maakt zijn positie mbt document achterhouden net even iets kwalijker
Ja, een staatsgreep… als dat echt zo was zat Trump nu wel achter de tralies denk je niet?

Overigens, zes keer nadat eerlijke Joe Biden had gezegd alle documenten in zijn bezit waren opgegeven werden er weer meer gevonden. Dus minstens vijf keer gelogen?
 
Een voormalige top FBI-agent die betrokken was bij het Trump-Rusland-onderzoek werd dit weekend gearresteerd voor vermeende activiteiten met een Russische oligarch.

Het zuidelijke district van New York heeft maandag de aanklacht van vijf tellingen ontzegeld tegen Charles McGonigal, voormalig speciaal agent die verantwoordelijk is voor de New York FBI Counterintelligence Division, en Sergey Shestakov.

De twee mannen werden beschuldigd van vermeende schending en samenzwering om de International Emergency Economic Powers Act ("IEEPA") te schenden en van samenzwering om witwassen en witwassen van geld te plegen. Shestakov werd ook aangeklaagd voor vermeende leugens tegen de FBI.

 
Ja, een staatsgreep… als dat echt zo was zat Trump nu wel achter de tralies denk je niet?

Overigens, zes keer nadat eerlijke Joe Biden had gezegd alle documenten in zijn bezit waren opgegeven werden er weer meer gevonden. Dus minstens vijf keer gelogen?
Eerst weken gelogen over de uitslag. Niet erkend, zijn achterban opjuttend. Oproepen om massaal te protesteren. En als zijn bloedhonden het capitool bestormen doet hij…niks. Helemaal niks. Hij kijkt er na en laat het gaan, wacht af wat er gaat gebeuren. Hopend dat hij alsnog de macht kan blijven houden.
Dat is een poging tot staatsgreep ja. Een verkiezingsuitslag naast je neer leggen en op een andere manier proberen te veranderen.
Trieste is dat de Republikeinen dit accepteren en ook nog achter hem staan. Alles voor de macht, ook al is het smerig. En nee, we gaan het niet over de democraten hebben. Die hebben zich gedragen toen Fox Bush uitriep tot winnaar. En ja, die zijn ook niet netjes maar plegen geen staatsgreep à la Trump.
 
Eerst weken gelogen over de uitslag. Niet erkend, zijn achterban opjuttend. Oproepen om massaal te protesteren. En als zijn bloedhonden het capitool bestormen doet hij…niks. Helemaal niks. Hij kijkt er na en laat het gaan, wacht af wat er gaat gebeuren. Hopend dat hij alsnog de macht kan blijven houden.
Dat is een poging tot staatsgreep ja. Een verkiezingsuitslag naast je neer leggen en op een andere manier proberen te veranderen.
Trieste is dat de Republikeinen dit accepteren en ook nog achter hem staan. Alles voor de macht, ook al is het smerig. En nee, we gaan het niet over de democraten hebben. Die hebben zich gedragen toen Fox Bush uitriep tot winnaar. En ja, die zijn ook niet netjes maar plegen geen staatsgreep à la Trump.
 
Echt waar? Je gebruikt een tweet als bewijs dat Trump iets heeft gedaan? Een berichtje, uren nadat het spektakel was begonnen. Nadat ie het verzoek voor ondersteuning van Defensie van de burgemeester van Washington naast zich had neergelegd? Een Tweet "niet doen jongens", uren nadat de noodtoestand was ingesteld.
Lachwekkende argumenten gebruiken is schijnbaar besmettelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan