plusje voor de 'active memory'Meteen maar de daad bij het woord gevoegd. Het is toch te warm om iets nuttigs te doen...
Privacy is sowieso een dingetje in Amerika. Ik kijk op Youtube wel eens wel eens een soort Amerikaanse Wegmisbruikers, maar daar worden de overtreders steevast met naam en achternaam genoemd.Amerikaanse wetshandhavers bedreigd vanwege inval bij Donald Trump | Buitenland | NU.nl
Sinds de inval van de FBI in de woning van de Amerikaanse oud-president Donald Trump, ontvangen wetshandhavers meer bedreigingen, melden Amerikaanse media. De FBI vond vorige week bij het doorzoeken van Trumps golfresort Mar-a-Lago documenten met staatsgeheimen.www.nu.nl
Wat niet meehelpt is dat het gehele huiszoekingsbevel inclusief namen van betrokken wetshandhavers via Breitbart openbaar is geworden. Hoe zij hier aan kwamen weet niemand, vanuit de kant van handhaving is deze ook vrijgegeven, maar zonder de namen.
Zal vast, maar er zijn 2 partijen die de namen hebben, handhaving zelf, en meneer Trump. Of een medewerker handhaving heeft gelekt, of Trump.Privacy is sowieso een dingetje in Amerika. Ik kijk op Youtube wel eens wel eens een soort Amerikaanse Wegmisbruikers, maar daar worden de overtreders steevast met naam en achternaam genoemd.
Maar niet het betrokken FBI personeel en die namen zijn dus op een andere manier gelektOp de openbaar gemaakte stukken stonden ook namen van onder andere de rechter die goedkeuring gaf (Bruce Reinhard), de openbaar aanklager (Juan Antonio Gonzales) en een advocaat (Christina Bobb? als ik het goed lees) .
Die zullen het zwaar hebben nu met die MAGA-malloten. Als ze die bedreigers niet hard aanpakken, blijft het bezig.
![]()
Read the unsealed DOJ documents underpinning search of Trump's Mar-a-Lago
Read the unsealed version of the search warrant and an accompanying receipt below.www.politico.com
Christina Bobb is een host van een pro Trump netwerk. Ze is ook advocate en staat Trump bij in deze zaak. Over betrouwbare media gesprokenOp de openbaar gemaakte stukken stonden ook namen van onder andere de rechter die goedkeuring gaf (Bruce Reinhard), de openbaar aanklager (Juan Antonio Gonzales) en een advocaat (Christina Bobb? als ik het goed lees) .
Die zullen het zwaar hebben nu met die MAGA-malloten. Als ze die bedreigers niet hard aanpakken, blijft het bezig.
![]()
Read the unsealed DOJ documents underpinning search of Trump's Mar-a-Lago
Read the unsealed version of the search warrant and an accompanying receipt below.www.politico.com
Klopt, ik kan me niet voorstellen dat het Openbaar Ministerie of de FBI het gelekt heeft, maar je weet nooit.Maar niet het betrokken FBI personeel en die namen zijn dus op een andere manier gelekt
Vergeet niet dat er grof geld voor betaald wordt en niet elke medewerker bij het OM of FBI een baan heeft waarbij er veel te verliezen is (typisten, archief etc).Klopt, ik kan me niet voorstellen dat het Openbaar Ministerie of de FBI het gelekt heeft, maar je weet nooit.
Strk de vraag hoeveel mensen bij een dergelijk belanden stukje papier kunnen.Vergeet niet dat er grof geld voor betaald wordt en niet elke medewerker bij het OM of FBI een baan heeft waarbij er veel te verliezen is (typisten, archief etc).
Uiteindelijk is het gewoon binnenlands terrorisme.Nou, lachen hoor, zo'n vent als president. Mooi lesje voor degenen die wel eens roepen dat we hier ook wel eens een Wilders of Baudet aan de macht moeten hebben.
on-topic: normaal kunnen ze in de VS niet zo lachen met mensen die agenten/wetshandhavers bedreigen. Benieuwd hoe ze reageren nu dit uit de rechter hoek komt.
Nee joh, helden die tegen de leugens van de linkse communisten strijden, leer toch eens het verschilUiteindelijk is het gewoon binnenlands terrorisme.
Klopt, ik kan me niet voorstellen dat het Openbaar Ministerie of de FBI het gelekt heeft, maar je weet nooit.
Dat is vergelijkbaar met het posten hier in Nederland met de woonplaatsen bijvoorbeeld van politici. Echt heel laag in mijn ogen.Geen idee hoe betrouwbaar de bron is. Zie wel een artikel van vorige maand bij CNN waar ie zich ook al van z'n beste kant laat zien.
![]()
Ex-Trump Aide Sics MAGA Fans on Alleged FBI Agents’ Families
Garrett Ziegler posted the personal info of purported FBI agents—along with links to one of their kids’ social media accounts.www.thedailybeast.com
Wat een dwaas, die heeft teveel GTA gespeeld denk ik.
GuNs SaVe LiVeS!!![]()
Inderdaad, de Republikeinen waren altijd voor een betere orde-handhaving. Nu ze Trump 100% volgen blijft er alleen het anti-overheids sentiment over. Nu Trump meer en meer in het nauw komt, zal hij alles en iedereen in zijn val meenemen, ook als dat een burgeroorlog tot gevolg heeft. Heel zorgwekkend.
Het is een bijzonder land en dat is het.