Penalty
Internationale Legende
Dat is toch niet vreemd. De geldverstrekkers vinden het wel prima als de rente betaald wordt.Yup. Trump betaald de rente op z'n schulden.. blijkbaar kun je dan niet failliet gaan.
Dat is toch niet vreemd. De geldverstrekkers vinden het wel prima als de rente betaald wordt.Yup. Trump betaald de rente op z'n schulden.. blijkbaar kun je dan niet failliet gaan.
Hetzelfde als credit cards. Dat is daar normaal. Schuld geen probleem zolang je de rente kan betalenDat is toch niet vreemd. De geldverstrekkers vinden het wel prima als de rente betaald wordt.
Trump heeft toch alleen maar schulden?
Ligt vast aan de directie, ofzo. You're fired!Sociaal netwerk van Trump balanceert op de rand van een faillissement | Tech | NU.nl
Truth Social, het sociale netwerk van de voormalige Amerikaanse president Donald Trump, heeft betalingsproblemen, meldt Fox Business op basis van ingewijden. Door tegenvallende advertentie-inkomsten en teruglopende gebruikersaantallen lijkt een faillissement onafwendbaar.www.nu.nl
The art of the deal.
Er zijn meerdere problemen met Trump’s social netwerk. Naast de betalingsachterstanden is een ook een copyrightclaim op de naam “Truth Social”. Het zou dus best een kunnen dat ze een andere naam moeten kiezen of een flink bedrag moeten betalen.Sociaal netwerk van Trump balanceert op de rand van een faillissement | Tech | NU.nl
Truth Social, het sociale netwerk van de voormalige Amerikaanse president Donald Trump, heeft betalingsproblemen, meldt Fox Business op basis van ingewijden. Door tegenvallende advertentie-inkomsten en teruglopende gebruikersaantallen lijkt een faillissement onafwendbaar.www.nu.nl
The art of the deal.
Ondertussen is Trump zijn verweer : Jamaar de mails van Hillary, jamaar de laptop van Biden.
Och, een flink deel van zijn achterban zal het vreten als zoete koek.Ondertussen is Trump zijn verweer : Jamaar de mails van Hillary, jamaar de laptop van Biden.
Zo kansloos
De rechter uiteindelijk niet zo is m'n inschattingOch, een flink deel van zijn achterban zal het vreten als zoete koek.
Nee, vast niet. Maar zijn volgelingen zullen de Amerikaanse equivalent van D66-rechter opvoeren, land is tot op het bot toe verdeeld. En vooralsnog zie ik Biden die kloof niet dichten.De rechter uiteindelijk niet zo is m'n inschatting
Er is net zoals hier een minderheid die het nazisme aanhangt waarvan het gros niet eens weet dat ze dat aanhangen. Alsof je daarnaar moet luisteren..Nee, vast niet. Maar zijn volgelingen zullen de Amerikaanse equivalent van D66-rechter opvoeren, land is tot op het bot toe verdeeld. En vooralsnog zie ik Biden die kloof niet dichten.
Heb het gevoel dat die minderheid daar groter is dan hier, en het 2partijenstelsel helpt hierin niet mee.Er is net zoals hier een minderheid die het nazisme aanhangt waarvan het gros niet eens weet dat ze dat aanhangen. Alsof je daarnaar moet luisteren..
Ik schat 20 procent. Hier zal dat 5 procent zijn..(forum achterban)Heb het gevoel dat die minderheid daar groter is dan hier, en het 2partijenstelsel helpt hierin niet mee.
Ondertussen is Trump zijn verweer : Jamaar de mails van Hillary, jamaar de laptop van Biden.
Zo kansloos
Met iedereen bedoel ik dan de politici en niet de kiezer.Dit is echt zo typisch weer van de Republikeinen. Als je naar hun argumentatie luistert, dan gaat het alleen maar over het proces: Biden, Clinton,heksenjacht, privilege, enz en nooit over de inhoud: Waarom had Trump die staatsgeheimen in huis, bijvoorbeeld. Dat getuigt volgens mij van schuld en iedereen weet dat.
Ja, het dossier om Trump aan te klagen is aardig gevuld nu. Als ie hier onderuit komt hebben we de nieuwe HoudiniDit is echt zo typisch weer van de Republikeinen. Als je naar hun argumentatie luistert, dan gaat het alleen maar over het proces: Biden, Clinton,heksenjacht, privilege, enz en nooit over de inhoud: Waarom had Trump die staatsgeheimen in huis, bijvoorbeeld. Dat getuigt volgens mij van schuld en iedereen weet dat.
Ik neem aan dat hij morgen zelf met het antwoord komt?
Ja hij is expert op dit gebied: “ the worlds greatest bigot”.Ik neem aan dat hij morgen zelf met het antwoord komt?
Als ie hier onderuit komt hebben we de nieuwe Houdini