Amerika

Vedette

Eid al Fitr-expert

Kronos

Assistent Bondscoach

Ex Libris

Aanvoerder

The art of the deal.
Er zijn meerdere problemen met Trump’s social netwerk. Naast de betalingsachterstanden is een ook een copyrightclaim op de naam “Truth Social”. Het zou dus best een kunnen dat ze een andere naam moeten kiezen of een flink bedrag moeten betalen.

Daarnaast heeft Google nu ook de app van Google Play gehaald omdat de inhoud niet gemodereerd wordt. Dit zou eerst opgelost moeten worden voordat het er weer op mag. Ik wil niet weten wat voor een bagger er nu op staat.

Als laatste heeft het platform ook moeite met aan personeel te komen. Ze willen alleen maar extreem rechtse medewerkers, dus de vijver waarin ze vissen is relatief klein.

Ik ben benieuwd hoe lang men dit volhoudt. Waarschijnlijk hebben de oprichters al lang gecashed…

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Nee, vast niet. Maar zijn volgelingen zullen de Amerikaanse equivalent van D66-rechter opvoeren, land is tot op het bot toe verdeeld. En vooralsnog zie ik Biden die kloof niet dichten.
Er is net zoals hier een minderheid die het nazisme aanhangt waarvan het gros niet eens weet dat ze dat aanhangen. Alsof je daarnaar moet luisteren..

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Er is net zoals hier een minderheid die het nazisme aanhangt waarvan het gros niet eens weet dat ze dat aanhangen. Alsof je daarnaar moet luisteren..
Heb het gevoel dat die minderheid daar groter is dan hier, en het 2partijenstelsel helpt hierin niet mee.

Ex Libris

Aanvoerder
Ondertussen is Trump zijn verweer : Jamaar de mails van Hillary, jamaar de laptop van Biden.
Zo kansloos

Dit is echt zo typisch weer van de Republikeinen. Als je naar hun argumentatie luistert, dan gaat het alleen maar over het proces: Biden, Clinton,heksenjacht, privilege, enz en nooit over de inhoud: Waarom had Trump die staatsgeheimen in huis, bijvoorbeeld. Dat getuigt volgens mij van schuld en iedereen weet dat.

Ex Libris

Aanvoerder
Dit is echt zo typisch weer van de Republikeinen. Als je naar hun argumentatie luistert, dan gaat het alleen maar over het proces: Biden, Clinton,heksenjacht, privilege, enz en nooit over de inhoud: Waarom had Trump die staatsgeheimen in huis, bijvoorbeeld. Dat getuigt volgens mij van schuld en iedereen weet dat.
Met iedereen bedoel ik dan de politici en niet de kiezer.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Ja, het dossier om Trump aan te klagen is aardig gevuld nu. Als ie hier onderuit komt hebben we de nieuwe Houdini

Bovenaan Onderaan