Amerika

Penalty

Internationale Legende
In het algemeen is het natuurlijk ridicuul dat hun hele politiek (dit is echt niet het of een probleem van Biden) bestaat uit fossielen. Maar het is ook wel makkelijk om dit soort beelden te verzamelen. Als camera's mij de hele dag zouden volgen, weet ik zeker dat er genoeg momenten vast te leggen zijn waarop ik verward en seniel overkom, als ik bijvoorbeeld even verzonken ben ik gedachten.
Nou zo'n beelden zelden nog nooit eerder gezien dat iemand na 5 seconden vergeet dat iemand anders hem zojuist al de hand geschud heeft.
Hij zet zichzelf behoorlijk voor schut. Schudden van het lachen dat dan weer wel. :ROFL: :lmao:

Kronos

Assistent Bondscoach
Nou zo'n beelden zelden nog nooit eerder gezien dat iemand na 5 seconden vergeet dat iemand anders hem zojuist al de hand geschud heeft.
Hij zet zichzelf behoorlijk voor schut. Schudden van het lachen dat dan weer wel. :ROFL: :lmao:
Het is ook gewoon een man hè. In die vijf seconden ging waarschijnlijk door z'n hoofd: "Hé, dat ziet er daar goed uit..!! Oei, het kon mijn achterkleindochter wel zijn. Beetje fout, maar goed. Hmmm, die Pelosi is ook niet mis eigenlijk. Shit, heb ik de vuilnis wel buiten gezet?"

J.B.

Trainer Coach
Of ie schuldig is moet de rechter maar bepalen.
Dat dossier wordt momenteel dus gevuld. Zoiets kan nog lang duren overigens. Zodra de rechtszaak begint gaat Trump daar ongetwijfeld een soap van maken, die man kickt op aandacht en ophef...

Ex Libris

Routinier
Nieuwe ontwikkelingen in de US: DOJ Garland gaat proberen om een aantal documenten van de huiszoeking bij Trump van afgelopen maandag via de rechter openbaar te krijgen. De FBI heeft geprobeerd om de huiszoeking low-profile te houden, maar Trump zelf heeft er voornamelijk ruchtbaarheid aan gegeven en helemaal in stijl er een aantal complot theorieën tegenaan gegooid, terwijl hij de documenten (die hij zelf ook in bezit heeft) niet openbaar gemaakt. Ik vermoed dat het ministerie van Justitie(DOJ) niet over een nacht ijs gegaan is en daadwerkelijk wat gevonden hebben en regels zoals die in de US zijn helemaal gevolgd hebben. Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

Meer info: https://www.nu.nl/buitenland/621721...m-openbaarmaking-huiszoekingsbevel-trump.html

Ex Libris

Routinier
Maakt toch niks uit voor de MAGA-base? Al zou het iets ergs zijn, dan is het daar geplant door die smerige Dems.
Ja de MAGA-beweging zal elk argument gebruiken om hier onder uit te komen. Het zou al heel wat zijn als Trump uitgesloten zou worden van deelname aan de verkiezingen door gewoon de wetten uit te voeren.

Bovenaan Onderaan