Amerika

De QAnon Sjamaan is opgepakt (nooit gedacht dat ik zo'n zin als serieus bericht zou tikken)
Die hebben ze ook gemakkelijk op kunnen sporen.
Jake Angeli (32) kwam voor dit protest uit Arizona naar Washington, een reis van 3.700 kilometer dwars door de Verenigde Staten.
 
Die hebben ze ook gemakkelijk op kunnen sporen.
Jake Angeli (32) kwam voor dit protest uit Arizona naar Washington, een reis van 3.700 kilometer dwars door de Verenigde Staten.
Hij heeft zichzelf aangegeven bij de politie of FBI.
 
wie zijn geschiedenis niet kent is gedoemd deze te herhalen

ErWs7tBXMAErFsX


En ja, Amerika is niet Rome, maar vond m te grappig om niet te posten

De bovenste afbeelding betreft de plunderingen door vandalen onder leiding van Geiserik. Dit was 21 jaar voor de definitieve val van Rome. Deze gebeurtenis is een van de vele gebeurtenissen die tot deze uiteindelijke val leidde.
 
Zijn die types die het capitool binnenvielen dan echt zo enorm stom dat ze dachten dat ze ermee weg zouden komen?
Heb je die jank-trut niet gezien, die het raar vond dat ze met traangas verwelkomd werd. Een deel dacht echt het landsbelang te dienen.
 
Heb je die jank-trut niet gezien, die het raar vond dat ze met traangas verwelkomd werd. Een deel dacht echt het landsbelang te dienen.
Heb je in haar handdoekje gekeken? Die muts staat de hele tijd met een halve ui in haar ogen te wrijven. Alles voor de aandacht.
 
Heb je in haar handdoekje gekeken? Die muts staat de hele tijd met een halve ui in haar ogen te wrijven. Alles voor de aandacht.
Ja, dat zie ik nu ook, nog sneuer dan sneu joh. Of zou dit dan een 'linkse troll' zijn die Trumpisten in een kwaad daglicht wil stellen. #onnavolgbaar
 
Oh. Wel eens geprobeerd?

Nee hoor. Maar bijvoorbeeld dit artikel uit 2011 heeft het er al over. Werd ook als tip gedeeld bij de Hong Kong protesten.


"There are claims that holding a cut onion near the eyes and nose helps protect them from tear gas. But whether this is true is uncertain, and if it is true, the chemistry involved is not clear. I once walked through the remnants of tear gas cloud in Peru, well after a protest had cleared out, and it was not fun. I would keep away from any variety of tear gas."
 
Nee hoor. Maar bijvoorbeeld dit artikel uit 2011 heeft het er al over. Werd ook als tip gedeeld bij de Hong Kong protesten.


"There are claims that holding a cut onion near the eyes and nose helps protect them from tear gas. But whether this is true is uncertain, and if it is true, the chemistry involved is not clear. I once walked through the remnants of tear gas cloud in Peru, well after a protest had cleared out, and it was not fun. I would keep away from any variety of tear gas."
Als ik een halve ui in mijn oog frot is er maar één reactie. Emotie!
 
Als ik een halve ui in mijn oog frot is er maar één reactie. Emotie!

We kunnen het bij de volgende ontmoeting uit proberen, eerst traangas en vervolgens een gesnipperd uitje. Lachen!

Kijk, ik vind de dame in kwestie ook gewoon een domme trut, maar dat ze met traangas is bespoten is volgens mij echt gebeurd. Of dat ui gebeuren werkt, wordt aan getwijfeld, maar is wel een terugkerende theorie en dus ook verklaarbaar waarom ze er mee staat.

Aldus uw razende reporter, signing off.
 
Terug
Bovenaan Onderaan