Algemene transfergeruchten

Wat betreft Simons: Ik lees op het internet veel twijfel over het huidig niveau van hem. Ik denk zelf dst PSG een team is waar je niet zomaar aan speeltijd komt met al die wereldsterren om hem heen. Dat is geen team wat jonkies speeltijd geeft om zich te ontwikkelen, daar heb je een bepaald niveau nodig om te spelen. Het feit alleen al dat hij daar als 19 jarige minuten maakt zegt mij genoeg
 
Wat betreft Simons: Ik lees op het internet veel twijfel over het huidig niveau van hem. Ik denk zelf dst PSG een team is waar je niet zomaar aan speeltijd komt met al die wereldsterren om hem heen. Dat is geen team wat jonkies speeltijd geeft om zich te ontwikkelen, daar heb je een bepaald niveau nodig om te spelen. Het feit alleen al dat hij daar als 19 jarige minuten maakt zegt mij genoeg
Inderdaad, dit lijkt mij ook een hele goede optie. Misschien een beetje overhyped geweest maar als je zo gehyped wordt kan je ook echt wel voetballen. Moet het inderdaad nog allemaal waarmaken maar heeft wel al jaren met de beste spelers getraind en is pas 19 jaar oud. Een beetje een Malen gevoel erbij ookal is deze Xavi meer overhyped dan Malen was in de jeugd. Zou bij koop deze komst zeker toejuichen!
 
Inderdaad, dit lijkt mij ook een hele goede optie. Misschien een beetje overhyped geweest maar als je zo gehyped wordt kan je ook echt wel voetballen. Moet het inderdaad nog allemaal waarmaken maar heeft wel al jaren met de beste spelers getraind en is pas 19 jaar oud. Een beetje een Malen gevoel erbij ookal is deze Xavi meer overhyped dan Malen was in de jeugd. Zou bij koop deze komst zeker toejuichen!

Ik weet niet of ik het overhyped wil noemen. Het talent spat er vanaf
 

Ik weet niet of ik het overhyped wil noemen. Het talent spat er vanaf
Ik zeg ook niet dat hij niet goed is. Maar hij zou even de nieuwe Xavi (ligt ook beetje aan zijn naam natuurlijk) van Barcelona worden. Anyway natuurlijk wordt dat niet over je gezegd als je geen groot talent bent.
 
Damn, die Simons zou wel wat zijn zeg... Twee jaartjes PSV/Eredivisie is perfect voor hem om er lekker in te komen, naam te maken, Oranje te halen en een echte transfer af te dwingen.
Als hij het hier waar maakt kan hij zo een transfer a la Depay maken.
Ik weet wel dat dat filmpje hierboven vooral jeugdvoetbal is, maar wat Jur zegt... het talent spat er vanaf.
 
PSV zou interesse hebben in James Rodriguez (De Telegraaf)
FWHPhRqVsAIDfsc
 
James is wellicht een veel grotere naam, maar zou toch liever Simons zien (in geval van een permanente move). Zou over allebei niet klagen hoor verder :)
Als ik niet beter zou weten zou dit net zo goed een draadje over Bij1 kunnen zijn.. 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan