Algemene transfergeruchten

Ik zie veel teleurstelling over huren.. Ik kan me een aantal spelers herinneren waarbij we dolblij hadden geweest als we die gehuurd hadden in plaats van gekocht.
Voordeel aan huur is dat je er ook weer snel vanaf kan als het niet bevalt. Ik zie daarnaast niet zo in wat er mis mee is om bij bepaalde spelers of karakters die je nodig heb in je selectie een tijdelijke optie neer te zetten.

Stel volgend jaar kan Richie Ledezma uitstekend uit de voeten op die positie van Simons. Dan is het toch helemaal niet handig om Simons voor 5 jaar vast te leggen? Daarmee rem je Ledezma in z'n ontwikkeling. Je haalt dus voor een jaartje een speler op een hoger niveau. Die maakt ons kampioen en Ledezma maakt in z'n schaduw flink wat minuten als eerste vervanger om het jaar daarna basis te gaan spelen. Het zou voor Hoever / Oppegard hetzelfde kunnen gelden. Hoever is verder in z'n ontwikkeling.

Net als Bakayoko de logische opvolger is van Madueke en zo verder.. Soms moet je op een bepaalde plek of positie een gat overbruggen van 'n seizoen. En dan is het toch soms juist heel prettig dat je na 1 jaar kan zeggen: Joe hai, het was mooi zo? Wat is het nut van onze jeugdopleiding als we er niet op deze manier gebruik van kunnen maken?
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Rare transferstrategie, zo bouw je ook geen waardevolle toekomstbestendige selectie op. Allemaal het gevolg van het dramatische aankoopbeleid van de afgelopen jaren, er moeten echt wat spelers uit de jeugd flink door gaan breken of we moeten met heel veel geluk een paar keer flink cashen in de CL.
 
Als Benítez niet was gekomen had iedereen John de Jong allang aan de schandpaal genageld. Ik vind het echt dramatisch, ieder jaar weer sinds hij het voor het zeggen heeft. Ga zelf eens pareltjes scouten man, ben er klaar mee.
 
Als Benítez niet was gekomen had iedereen John de Jong allang aan de schandpaal genageld. Ik vind het echt dramatisch, ieder jaar weer sinds hij het voor het zeggen heeft. Ga zelf eens pareltjes scouten man, ben er klaar mee.
Als de hemel naar beneden valt hebben we morgen allemaal een blauw hoedje.
 
Ik heb er geen problemen mee, zolang je dan kwaliteit genoeg huurt om de cl te halen en kampioen te worden. Dan haal je 90 miljoen op zo’n beetje. Heb je wat meer te zeggen in de markt en ook wat meer aanzien. Laat maar komen die Simons
 
Laatst bewerkt:
Rare transferstrategie, zo bouw je ook geen waardevolle toekomstbestendige selectie op. Allemaal het gevolg van het dramatische aankoopbeleid van de afgelopen jaren, er moeten echt wat spelers uit de jeugd flink door gaan breken of we moeten met heel veel geluk een paar keer flink cashen in de CL.
Sowieso wordt het tijd dat we Europees weer eens een acceptabel seizoen gaan draaien. Het is al jaren niks.
 
Het is op deze manier toch duidelijk dat er beperkt budget is om spelers te halen? Het geld dat er is wordt in de spits positie gestoken en overige plekken worden opgevuld met huurspelers. Mocht Simons komen als opvulling is er niets mis mee, en die jongen heeft ook veel kwaliteit. Zoals eerder gezegd moet CL voetbal gehaald worden, en daar hebben we alle kwaliteit bij nodig die we kunnen krijgen. Met het geld wat je daarmee ophaalt kun je volgend jaar de selectie verder versterken op de posities waar je nu huurt. Uiteindelijk willen we allemaal goed voetbal zien, en maakt het dan uit of een speler gehuurd is of niet?
 
Zie op Twitter een gerucht dat PSV 20% tot 30% van de transferrechten van Scamacca zou bezitten? Lijkt mij een flink broodje aap om op de zaterdagavond te verorberen.
 
De huur van Savinho en Xavi Simons lijkt beklonken.

Zou graag zien dat we doorpakken met een spits en echte verdedigers, Marlon bijvoorbeeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan