Algemene transfergeruchten

Dit is heel belangrijk nieuws dat door alle nieuwtjes en geruchten is ondergesneeuwd. Ben ik echt heel bij mee. Dat betekent dat er geen definitief afscheid is genomen en we volgend jaar als zijn fysieke gesteldheid hem eindelijk niet in de steek laat een spits van wereldformaat mogen verwelkomen.
Is het niet gewoon.. 1 jaar huur en daarna verplicht kopen? Of optie tot koop?
 
Dus als ik het goed begrijp spelen we met de punt naar achteren. Hebben we zo alle posities mooi dubbel bezet:

Gini James
(Xavi) (Veerman)

Sangaré
(Gini)

Indien Sangaré niet kan spelen speelt Gini op zijn positie en speelt Xavi in de basis. Hierbij door mij geaccordeerd. John, regel het. Budget is geen probleem.
 
Dus als ik het goed begrijp spelen we met de punt naar achteren. Hebben we zo alle posities mooi dubbel bezet:

Gini James
(Xavi) (Veerman)

Sangaré
(Gini)

Indien Sangaré niet kan spelen speelt Gini op zijn positie en speelt Xavi in de basis. Hierbij door mij geaccordeerd. John, regel het. Budget is geen probleem.
Middenveld met Gini, James en Sangaré en een aanval met Luuk, Gakpo en Madueke :drool:

Nu weer wakker worden...
 
Huur voor 2 jaar en een doorverkooppercentage zou misschien nog wel okee zijn... Maar kom op jongens, je kan 1-2 spelers huren om geld te besparen maar er moet wel een idee achter zitten. In afwachting van een jeugdspeler of iets dergelijks.
2 jaar huren kan blijkbaar sinds dit jaar niet meer, dus zal wel 1 jaar worden.
 
We zijn echt een fucking huurclub geworden.

Godverdomme man.
Er is maar één ding erger dan een koopclub en dat is een huurclub... Jammer dit.

Dat bedoel ik met geldwolf. Al verhuren ze hem daarna een jaar aan Gaziantepspor zal hem een zorg zijn.
Mee eens. Lekker bijtekenen bij PSG om wat meer salaris te vangen, terwijl hij bij ons wil spelen volgend jaar en dat gewoon ook transfervrij kan doen.
(of hij moet echt zo van de club PSG houden, maar dat lijkt me moeilijk...)
 
t zal vast ook te maken hebben met de financiële omstandigheden. We hebben de koopjeshoek weggedaan onder verhuur of transfervrij. Mario leverde weinig op wegens afspraken. Er moet nog een spits, middenvelder en een cv komen. Als ze Cody en Sangare willen houden zal er weinig geld zijn voor grote aankopen blijkbaar. Vanmiddag zag ik wel wat leuke spelers op t veld die over een jaar kunnen doorstromen. Huidige huur spelers dan ter overbrugging?
 
Huur voor 2 jaar en een doorverkooppercentage zou misschien nog wel okee zijn... Maar kom op jongens, je kan 1-2 spelers huren om geld te besparen maar er moet wel een idee achter zitten. In afwachting van een jeugdspeler of iets dergelijks.
Waarschijnlijk willen ze Sangare en Gakpo behouden... en daardoor weinig geld uitgeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan