Algemene transfergeruchten

Die verwacht dus niet meer fit te raken en wil lekker z’n centjes opstrijken.

Dat zou ik nog wel kunnen begrijpen, maar dan zou ik de medische staf van Chelsea niet begrijpen. Die zouden in zo'n situatie een verlenging van een contract toch afraden lijkt me.

Hoe dan ook, ik had 'm graag nog in het PSV shirt gezien het komende seizoen.
 
Dat zou ik nog wel kunnen begrijpen, maar dan zou ik de medische staf van Chelsea niet begrijpen. Die zouden in zo'n situatie een verlenging van een contract toch afraden lijkt me.

Hoe dan ook, ik had 'm graag nog in het PSV shirt gezien het komende seizoen.
Ze hopen hem op deze manier nog te kunnen verkopen. Als je zijn contract verlengt, dan zeg je eigenlijk dat je nog vertrouwen hebt in hem. Dat is marketing technisch slimmer.
 
Ze hopen hem op deze manier nog te kunnen verkopen. Als je zijn contract verlengt, dan zeg je eigenlijk dat je nog vertrouwen hebt in hem. Dat is marketing technisch slimmer.
Precies. En als Van Ginkel denkt fit te raken, weet hij dat hij niet bij Chelsea aan spelen zal toekomen. Kortom, dan kan je voor je eigen portomonnee beter transfervrij zijn.
 
Blijkbaar is PSV geinteresseerd in Jahanbakhsh, die terug naar NL wil omdat hij bij Brighton weinig speelt en niet uit de verf is gekomen.

Tja, was voor AZ een fantastische speler en zal bij ons vast redelijk uit de verf komen, maar wat moet hij kosten? Tenzij je hem huurt natuurlijk. Er zal neem ik aan geen geld zijn om een dergelijke speler te kopen, al helemaal niet gezien de prioriteiten toch echt op het middenveld en achterin liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan