Algemene transfergeruchten

:brands: zegt dat een nieuwe speler ons wel echt beter moet maken.
Dat is al gauw natuurlijk. Man wat een armoei.
 
Het is toch wel heel verdacht stil hier..

Gaat toch niet zo zijn dat er 3 rechterflankspelers vertrekken en er geen 1 aangetrokken gaat worden!?

Dan hadden ze Florian beter hier kunnen houden...
 
Ik verwacht eigenlijk geen bijzonderheden meer deze transferperiode. Als PSV echt ergens mee bezig zou zijn, zou het op een of andere manier al wel hebben moeten uitlekken!
 
Volgens nu.nl lijkt ook Poulsen vandaag PSV te verlaten. Hij zou mogelijk terug keren naar zijn oude club Sønderjyske. Los van nu.nl heb ik dit gerucht echter nog nergens voorbij zien komen!
 
Volgens nu.nl lijkt ook Poulsen vandaag PSV te verlaten. Hij zou mogelijk terug keren naar zijn oude club Sønderjyske. Los van nu.nl heb ik dit gerucht echter nog nergens voorbij zien komen!

Paul Post (Omroep brabant) meldt t ook op twitter

Meldt overigens ook een gerucht over Arias en West Ham, maar dit wordt door PSV ontkent
 
Paul Post (Omroep brabant) meldt t ook op twitter

Meldt overigens ook een gerucht over Arias en West Ham, maar dit wordt door PSV ontkent

Arias ontbrak gisteren wel op de training, maar dat zal waarschijnlijk een andere reden hebben dan een transfer naar West Ham!
 
Oef, Arias verliezen dat zou wel een aderlating zijn zeg. Liever niet! Al is dat wel een speler die volgens mij prima een stap hogerop kan. Ik had gehoopt dat hij nog wel een tijdje off-radar bij ons kon blijven uitblinken. Last minute vertrek zou wel erg lastig worden om op te vangen. Dat Poulsen zou kunnen vertrekken dat is daarentegen natuurlijk alleen maar toe te juichen. Ik dacht dat Heerenveen ook al gelinkt werd aan hem? Kortom, zolang t niet op de twitter van Brands staat geloof ik t nog niet zo.
 
PSV schijnt een bod te hebben gedaan op Lozano, volgens die directeur zaten ze 50% van de vraagprijs af. Ze willen 18 miljoen, dus 9 miljoen. Zijn statistieken zien er wel verleidelijk uit, maar 18 miljoen is wel heel erg veel.
 
PSV schijnt een bod te hebben gedaan op Lozano, volgens die directeur zaten ze 50% van de vraagprijs af. Ze willen 18 miljoen, dus 9 miljoen. Zijn statistieken zien er wel verleidelijk uit, maar 18 miljoen is wel heel erg veel.

Dan gaat het zeker niet door. :shifty:
 
PSV schijnt een bod te hebben gedaan op Lozano, volgens die directeur zaten ze 50% van de vraagprijs af. Ze willen 18 miljoen, dus 9 miljoen. Zijn statistieken zien er wel verleidelijk uit, maar 18 miljoen is wel heel erg veel.

PSV heeft geen 18 miljoen te besteden op dit moment. Ik denk dat we het hoofdstuk Lozano kunnen afsluiten!
 
Doe dan maar Christian Pavon. Zou die haalbaar zijn? Zijn transferwaarde zou meevallen, maar ik weet niet wat zo'n jongen verdient (bij Boca Juniors) en of ze in de tijd dan nog naar een PSV willen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan