Algemene transfergeruchten

Huren doe je ter overbrugging of om af te tasten voor koop. Kopen is blijkbaar niet aan de orde en van overbrugging is ook geen sprake. Dus ik snap wel dat PSV het aanbod afslaat. I.g.v. optie tot koop zou ik er neutraal in staan. Dan zo ik m.n. in huurperiode nieuwsgierig zijn hoe het met zijn mentaliteit gesteld is; voetballen kan hij wel.
 
Ben het wel eens metWeltmeister, is ook niet iemand met heel veel rendement toch? Durft te beweren dat Bergwijn het waarschijnlijk niet minder zou doen, dit half jaar.

Berwijn meer rendament dan Weltmeister? Jij durft! ;)

Boetius moet je als PSV idd niet willen. Als fc Basel/zurich van m af wil n zelfs proactief aanbiedt aan andere clubs dan zegt dat voldoende over zijn kwaliteit in relatie tot zijn salaris denk ik..
 
Berwijn meer rendament dan Weltmeister? Jij durft! ;)

Boetius moet je als PSV idd niet willen. Als fc Basel/zurich van m af wil n zelfs proactief aanbiedt aan andere clubs dan zegt dat voldoende over zijn kwaliteit in relatie tot zijn salaris denk ik..

:D
 
Boetius heeft ooit een jaartje gepresteerd bij Feyenoord en dat was het dan. Moet je als psv zijnde niet willen. Hopelijk heeft psv hogere ambities dan gevalletjes als Boetius
 
Boetius heeft ooit een jaartje gepresteerd bij Feyenoord en dat was het dan. Moet je als psv zijnde niet willen. Hopelijk heeft psv hogere ambities dan gevalletjes als Boetius

Aanvankelijk dacht ik wel dat Boetius echt talent had, maar in zijn Feyenoord-tijd begon hij al stil te vallen qua ontwikkeling...
 
O.b.v. berichtgeving laatste dagen: er gaat ook niks meer komen denk ik. Alleen buitenkansjes, maar die worden steeds schaarser en de kans dat je daarmee veel beters in huis haalt dan huidige mensen is m.i. ook niet groot. Lekker Jozefzoon af en toe inzetten. Schuif eventueel Beto maar door bij wijze van aanmoediging: misschien wordt hij minder slordig en levert hij meer arbeid zonder bal als de grote mannen hem op z'n kloten geven.
 
Cocu aast op een buitenkansje voor de aanval. Buitenkansjes zoals Guardado en Van Ginkel waren juich ik zeker toe! :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan