Algemene transfergeruchten

Kan iemand Ronald opgeven bij de AA

FldUddOXwAAHq_v
Bah, ik krijg hier Viergever vibes van en dan was hij nog lang niet zo tenenkrommend als Blind. Niet doen aub.
 
Zo lucht het een beetje op? ;)
Je haalt een aantal zaken naar voren die wel rechtstreeks met Memphis zelf te maken hebben en aantal zaken ook weer niet althans niet helemaal.
Ten eerste is volgens mij iedereen het met je eens dat Memphis geen wereldtopper is. Dus ga niet de hele tijd maar in die overtuigingsstoel zitten want ik ben het met je eens!
Ten tweede heb je het over Oranje alsof 1. De rest wel allemaal toppers om Memphis heen zijn en hij alles verprutst en 2. Hij is zijn eentje dan maar een matig Oranje moet gaan redden. Je legt te veel nadruk op Memphis zijn rol als het gaat om wel of geen successen van Oranje. Over je favoriet van Dijk die zo lui is als een kat in de zon, hoor ik je eigenlijk nooit. Ik kan ook zeggen dat zolang van Dijk de leider van Oranje moet zijn, dan is het einde zoek. Hij is namelijk een pseudo leider. Maar ik weet zelf ook wel dat dat te kort door de bocht zou zijn.
Ten derde praat je hier alsof PSV zoveel keuzes heeft dat we een Memphis niet zouden moeten willen. Dat is m.i. misplaatst en een soort Land van Ooit repliek.
En dat jij toch weer gaat zoeken naar iets persoonlijks van hem om toch aan te kunnen geven dat ie toch wat foute dingen doet, tja dat moet jij weten. Ik weet alleen dat Memphis zijn arbeidsethos en activiteiten buiten het veld laten zien dat hij al sinds minimaal 10 jaar alleen maar met voetbal bezig is en met zorgen voor zijn lichaam enz.
Waarom haal je Van Dijk erbij? Omdat ik ooit gezegd heb dat ik dat een goede verdediger vond? Van Dijk heeft inderdaad de absolute top gehaald. Memphis bij lange na niet. Dat heeft te maken met pieken op het juiste moment. Los van arbeidsethos en een modelprof zijn.
 
Grappig dat men hier zo negatief uitlaat over Memphis. Fans van Manu zagen hem liever komen dan Gakpo.

Ik vind een Memphis in vorm een geweldenaar en de enige speler in Oranje die me kan bekoren op dit monent.
Zo negatief..? Er wordt gesteld dat hij niet constant is en er vaak niet staat als t moet. Daarnaast mag het zo zijn dat een type speler of persoon niet het type is waar je wat mee hebt en hem dus niet bij je cluppie zou hoeven zien. Kan toch. T wordt allemaal wel erg zwart wit naar mijn idee en randzaken worden erbij gehaald.
 
Grappig dat men hier zo negatief uitlaat over Memphis. Fans van Manu zagen hem liever komen dan Gakpo.

De zelfde fans die ook een stijve plasser kregen van Anthony aankoop en hem nu al uitkotsen.. Voor smaak of gezond verstand moet je niet bij United zijn. Depay kan best voetballen, maar zijn hele overkomen, IQ en gedrag maakt hem tot de irritantste en domste voetballer die je in je team kan hebben. Dus mag je zelf afwegen wat dan goed is, zijn soms goede speelmomenten of zijn nare overkomen 24/7
 
Waarom haal je Van Dijk erbij? Omdat ik ooit gezegd heb dat ik dat een goede verdediger vond? Van Dijk heeft inderdaad de absolute top gehaald. Memphis bij lange na niet. Dat heeft te maken met pieken op het juiste moment. Los van arbeidsethos en een modelprof zijn.
Omdat je bij Oranje inzoomt op Memphis, dan praat ik over een speler waarover jij altijd lyrisch bent geweest. Memphis is geen topper maar je verwacht wel de topprestaties van hem bij Oranje en van Dijk is een topper maar laat veel lopen op het veld en neemt zijn verantwoordelijkheid niet. Alleen dat laatste wuif je weer weg door te zeggen dat van Dijk wel de top heeft gehaald maar Memphis niet… Opnieuw iets aankaarten waar men het grotendeels met je eens is maar niet ingaan op de rest van de argumenten…
 
Hehe. Iedereen mag van mij fan van Memphis zijn. Ik vind hem overrated. Blijkbaar moet je heel erg fan zijn van een speler die na PSV eigenlijk helemaal geen grote stappen meer heeft gezet. Te licht voor United, gedegen bij Lyon, onopvallend bij Barca. Het is dat onze bondscoaches niet beter hebben en dus een heel aanvalsplan om hem heen bouwen, maar ik vind hem way too wisselvallig voor een speler met zijn ervaring en van zijn leeftijd.
Bij Barcelona was ie gewoon topscorer in een matig team. Daarna geblesseerd geweest en dus logischerwijs niet veel kunnen laten zien.
 
Omdat Waterreus dat geopperd heeft, en alle media daar als strontvliegen op afkomen.
Ja precies. Ineens lijkt Waterreus een transferexpert ofzo. Normaal trekt niemand zich iets aan van wat hij zegt, maar nu voelt het anders. Sommigen op twitter bijvoorbeeld zien hem ook echt graag komen..
 
Omdat je bij Oranje inzoomt op Memphis, dan praat ik over een speler waarover jij altijd lyrisch bent geweest. Memphis is geen topper maar je verwacht wel de topprestaties van hem bij Oranje en van Dijk is een topper maar laat veel lopen op het veld en neemt zijn verantwoordelijkheid niet. Alleen dat laatste wuif je weer weg door te zeggen dat van Dijk wel de top heeft gehaald maar Memphis niet… Opnieuw iets aankaarten waar men het grotendeels met je eens is maar niet ingaan op de rest van de argumenten…
Welke argumenten? Ik stel dat ik niks heb met Memphis en dat ik hem te wisselvallig vind. Punt. En nu sta ik voor een tribunaal en moet ik me verantwoorden. Al vind ik dat ie naar ui ruikt, terwijl jij bloemetjes ruikt. Ik heb een enorm zwak voor Malen. Geen idee waarom. Presteert ook niet als het moet. Ik heb niks met Memphis en vind hem te wisselvallig. Verder ging ik niet. Jij haalde er allerlei andere zaken bij. Hoeden, lifestyle.
Ik was stapelgek op Romario, ook al had hij niet het arbeidsethos van Memphis. Kuyt had dat overigens weer wel, stond er ook altijd als het moest, maar daar heb ik ook weer niks mee. Ik vind het oeuvre van Michael Jackson briljant en dat van Borsato verschrikkelijk. Toch hebben ze ook wel wat gemeen, wordt er gezegd. Mijn punt? Dat je met de een meer kunt hebben dan met de ander. Zonder reden.
 
Welke argumenten? Ik stel dat ik niks heb met Memphis en dat ik hem te wisselvallig vind. Punt. En nu sta ik voor een tribunaal en moet ik me verantwoorden. Al vind ik dat ie naar ui ruikt, terwijl jij bloemetjes ruikt. Ik heb een enorm zwak voor Malen. Geen idee waarom. Presteert ook niet als het moet. Ik heb niks met Memphis en vind hem te wisselvallig. Verder ging ik niet. Jij haalde er allerlei andere zaken bij. Hoeden, lifestyle.
Ik was stapelgek op Romario, ook al had hij niet het arbeidsethos van Memphis. Kuyt had dat overigens weer wel, stond er ook altijd als het moest, maar daar heb ik ook weer niks mee. Ik vind het oeuvre van Michael Jackson briljant en dat van Borsato verschrikkelijk. Toch hebben ze ook wel wat gemeen, wordt er gezegd. Mijn punt? Dat je met de een meer kunt hebben dan met de ander. Zonder reden.
Ik volgde je punt wel degelijk, tot je Michael Jackson met Marco Borsato ging vergelijken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan