Algemene transfergeruchten

een speler die ook naast het voetbal zoveel dingen doet voor mensen die het minder hebben, een speler van wie je nooit iets hoort over de escapades of slecht rijgedrag, dronkenschap, slechte vrienden, ruzies buiten het veld of wat dan ook

Ik weet nog zijn gedrag in in dubai tijdens corona met de liger. Doen alsof de wereld van hem is. Sorry maar sindsdien heeft hij het bij mij afgedaan.
 
Ik weet nog zijn gedrag in in dubai tijdens corona met de liger. Doen alsof de wereld van hem is. Sorry maar sindsdien heeft hij het bij mij afgedaan.
Was dat niet ook dat hij zijn moeder die overkwam de hele avond voor een dichte deur liet staan, geen vervoer van vliegveld had geregeld en pas in de ochtend toen moeders al aan t ontbijten was hij nog eens kwam aankakken vanuit z’n bed.
Die docu gaf voor mij aan dat hij in een compleet andere wereld leeft, een wereld waar ik me niet in kan verplaatsen.
 
Grote stilte op de socials, ook het gerucht rondom Ola Brynhildsen is volledig gesmoord.

Zullen zaterdag wel starten met El Ghazi - Luuk - Noni in de voorhoede.
 
De komende maand moet je met die voorhoede ook alle mogelijke punten pakken. Eind januari moet er wel kwaliteit staan, want de volgende maand is cruciaal.
PSV - SPA
FOR - PSV
PSV - VIT
EMM - PSV
PSV- GAE

en nog een keer Sparta in de beker.

Zou moeten kunnen ja, maar ik wacht toch ff af.
 
Grote stilte op de socials, ook het gerucht rondom Ola Brynhildsen is volledig gesmoord.

Zullen zaterdag wel starten met El Ghazi - Luuk - Noni in de voorhoede.
Dat vind ik wel opvallend. Het vertrek van Gakpo was toch redelijk zeker. De vraag was eerder wanneer dan of.
Had eigenlijk wel verwacht dat PSV snel zou schakelen en de selectie direct kon versterken. Dat valt mij eerlijk gezegd wel tegen. Dat is gewoon voorbereidend werk.
 
Dat vind ik wel opvallend. Het vertrek van Gakpo was toch redelijk zeker. De vraag was eerder wanneer dan of.
Had eigenlijk wel verwacht dat PSV snel zou schakelen en de selectie direct kon versterken. Dat valt mij eerlijk gezegd wel tegen. Dat is gewoon voorbereidend werk.
Onze scouting had het bord op schoot nog niet op, dus geen tijd.
 
De komende maand moet je met die voorhoede ook alle mogelijke punten pakken. Eind januari moet er wel kwaliteit staan, want de volgende maand is cruciaal.
Wat ook cruciaal is, is dat PSV blessurevrij blijft de 2e competitiehelft. Een enkele blessure kan al fataal zijn.
 
Lijkt me voor nu een uitstekende voorhoede. El Ghazi kan heus nog wel wat en staat nu op zijn favo positie.
Mijn zorg is vooral dat je echt diepte tekort komt. Valt een van die drie uit dan zijn de vervangers al meteen stukken minder of moet je spelers uit positie gaan spelen. Je hebt Simons, maar die moet je dan wel van zijn 10 positie weghalen. Verder... Savio? Bakayoko? Geen spelers die klaar zijn om de kar te trekken.

Er moet wel wat bij, al was het maar 1-2 spelers die er direct en je kunt roteren.
 
Laatst bewerkt:
2e seizoenshelft wordt (denk ik) een kopie van de eerste, behalve dat we nogal wat goals en assists ingeleverd hebben.
 
Eerlijk gezegd een beetje misplaatste opmerking van PSV door zich niet te laten leiden door herstart competitie met oog op vervanger Gakpo.

Als zo'n speler of spelers eind transfermarkt worden aangetrokken heb je weer het feit dat ze aan moeten passen, wennen aan de speelstijl, weer etc etc. en ben je dus weer + 3 a 4 weken verder.. Hoe eerder hoe beter wat mij betreft dus. Ze hadden het echt anders moeten verwoorden dan hoe ze het nu hebben gedaan. Je beste speler, direct betrokken bij 30 goals (!) 1e seizoenshelft vervang je natuurlijk niet zomaar maar het oogt en hoort weer allemaal zo flets en ambitieloos op het moment. Malen, goede speler, niks mis mee maar kunnen we nou echt niet uit een andere vijver vissen dan constant maar weer terug te vallen op oud-spelers?
 
Eerlijk gezegd een beetje misplaatste opmerking van PSV door zich niet te laten leiden door herstart competitie met oog op vervanger Gakpo.

Als zo'n speler of spelers eind transfermarkt worden aangetrokken heb je weer het feit dat ze aan moeten passen, wennen aan de speelstijl, weer etc etc. en ben je dus weer + 3 a 4 weken verder.. Hoe eerder hoe beter wat mij betreft dus. Ze hadden het echt anders moeten verwoorden dan hoe ze het nu hebben gedaan. Je beste speler, direct betrokken bij 30 goals (!) 1e seizoenshelft vervang je natuurlijk niet zomaar maar het oogt en hoort weer allemaal zo flets en ambitieloos op het moment. Malen, goede speler, niks mis mee maar kunnen we nou echt niet uit een andere vijver vissen dan constant maar weer terug te vallen op oud-spelers?
Dit vertrek komt niet uit de lucht vallen. Een beetje TD en scouting anticipeert daarop.
 
Dat vind ik wel opvallend. Het vertrek van Gakpo was toch redelijk zeker. De vraag was eerder wanneer dan of.
Had eigenlijk wel verwacht dat PSV snel zou schakelen en de selectie direct kon versterken. Dat valt mij eerlijk gezegd wel tegen. Dat is gewoon voorbereidend werk.
OF: Ze zeggen tegen de fans dat ze rustig kijken of er nog wat interessants is, maar eigenlijk denken dat ze met El Ghazi voldoende vervanging hebben en eigenlijk helemaal niks meer gaan doen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
OF: Ze zeggen tegen de fans dat ze rustig kijken of er nog wat interessants is, maar eigenlijk denken dat ze met El Ghazi voldoende vervanging hebben en eigenlijk helemaal niks meer gaan doen.
Dat denk ik wel. Maar dan hoor ik toch liever de waarheid. El Ghazi is gehaald ter vervanging van. Dat is niet leuk als supporter te horen maar dan had/heeft PSV tenminste een lange termijn plan liggen. Nu klinkt het heel erg gokken op het feit dat er een buitenkans komt. Terwijl we dit al best hadden kunnen voorbereiden. De markt is pas kort open maar we hadden een half jaar om spelers, zaakwaarnemers en clubs te informeren naar spelers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan