Algemene transfergeruchten

Bas

Routinier
Prijskaartje voor Gnonto is verlaagd van 12 naar 7-8 miljoen euro. Ik vind dat PSV onder deze omstandigheden wel voor Gnonto moet gaan...een ruwe diamant en redelijke kans dat hij binnen 2 jaar doorbreekt en 25+ oplevert...

Jij betaalt?

RAZINHO

Assistent Coach
Hoezo? PSV had een maand geleden nog serieuze interesse in het halen van Gnonto, maar vond de vraagprijs van 12 miljoen euro te hoog...nu de prijs met 4-5 miljoen gezakt is, vind ik dat PSV daarom wel moet toeslaan. Dus, waarom zou ik moeten betalen?

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Volgens mij is er geen geld. Althans dat lijkt me aangezien ik anders niet kan begrijpen waarom er geen centrale verdediger is aangetrokken. Ik hoop vooral dat ze niet een doekje voor het bloeden gaan kopen. Dan maar gewoon de jeugd een kans geven.
Jeugd de kans geven is leuk, maar we hebben op rechts alleen maar jeugd nu. Een ervaren speler hebben is wel fijn. Mag van mij ook huur zijn.

Slowerking88

Invaller
Kluivert is niet de speler die je moet halen. Hij heeft bakken met talent, maar het harde werken heeft er nooit echt ingezeten. En als hij dan 3 goede wedstrijden speelt dan wordt hij meteen weer groter dan de club. Los daarvan is hij ook al jaren geen zekerheidje. Het lijkt mij een slechte move.

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
Is Openda van Vitesse al onder de pannen? een snelle vleugelaanvaller die doelpunten kan maken. Of Karlsson van AZ ook alvast een opvolger van Gakpo dan binnen.

Der Jaufe

Internationale Legende
De fittie heb ik niet in mijn herinnering zitten. Meer als in leuk voor Twente maar geen PSV materiaal.

Opdat wij niet vergeten

Bovenaan Onderaan